2011/06/11

Promocja - darmowy strój

Dostaliśmy od Stardolla takie wiadomości:


Po przetłumaczeniu na polski chodzi o to, że jeśli w ten weekend (11-12.06) doładujesz sobie co najmniej 200 sd, to w poniedziałek dostaniesz outfit widoczny powyżej. Ten strój nie będzie nigdy więcej dostępny na Stardoll, jest to jednorazowa promocja.
No, może ten komplet nie jest taki zły, ale to zupełnie nie mój styl, więc nie będę korzystać z tej promocji, a przynajmniej nie po to, ażeby go otrzymać. A wy skusicie się na niego?

51 komentarzy:

  1. Raczej nie skorzystam :D Nie jest w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno nie skorzystam ;DD


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  3. hyym ...
    zobaczy się . XD

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  4. Skorzystam :P I tak miałąm doładować ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie skorzystam

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie, chociaż trochę wygląda jak LE, to nie jest w moim stylu...
    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dawna zamierzam sobie doładować więc może...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie podoba się to połączenie kolorów ;] chociaż raczej bym się tak nie ubrała ;d nie będę ładować bo mam wystarczająco dużo kasy =]


    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest ale za drogo wychodzi :/ Jakby to było jeszcze 100 sd to można by było wziąć ten najtańszy za 11.07, a tak to co najmniej ten za 23.37, a jak dla mnie to troszkę dużo :/

    OdpowiedzUsuń
  10. na początku jak otrzymałam tą wiadomość to chciałam skorzystać,ale to przemyślałam i stwierdziłam po co mi to ?kolejne naciąganie nas na kasę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super. Na pewno skorzystam ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się, a nawet jak by to i tak za drogi ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja i tak mam zamiar skorzystać z tej promocji na stardollary, więc może go dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie skorzystam,na pewno te rzeczy będzie można kupić w starbazzarze,a przynajmniej tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już doładowałam 600 sd to napewno dostane ;D

    AtramMmartA

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh , śliczny ... < 3
    Ale nie skorzystam , może ktoś mi go odsprzeda ; P Chociaż nie wiem czy on będzie na sprzedaż , bo to by im się nie opłacało ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nie skorzystam :D Nie jest w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nie, ten strój jest okropny :P

    OdpowiedzUsuń
  20. tez nie skorzystam...ta spodnica jest fatalna

    OdpowiedzUsuń
  21. czy ktokolwiek wyszedł by w tym czymś na ulice ? no chyba ze na karnawał w RIO :P

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna już doładowałam

    MissMadzia0151

    OdpowiedzUsuń
  23. nie robię, jedynie ta torebka i buty są w porządku. sukienka brzydka, zbyt neonowa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzydki strój i wcale się nie opłaca. Ja nie robię..

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi także nie odpowiada ten strój. Stardoll ostatnio to straszna tandeta...

    deserek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Raczej nie,ten stroj jest troche...

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ma mowy, nie dla tego kostiumu

    OdpowiedzUsuń
  28. powinien być na haloween !!

    OdpowiedzUsuń
  29. Raczej się nie skuszę, brzydki ten strój ;p

    OdpowiedzUsuń