2012/02/15

Darmowe kolczyki, broszka i sukienka

1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na 195.22.11.142 port 80
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/contest/view.php?id=2263 (kolczyki)
4. Zmień proxy na bez serwera proxy i zaloguj się na stardoll
5. Weź udział w konkursie, wejdź na http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=2264 (sukienka)
6. Weź udział w konkursie i wejdź na http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=2218 (broszka)
7. Weź udział w konkursie
http://desmond.imageshack.us/Himg638/scaled.php?server=638&filename=beztytuutpj.png&res=medium

34 komentarze:

  1. Całkiem fajne. Niektóre zrobie chociaż... za dużo z tym roboty a ja nie mam czasu...ale okey

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie zrobię. Kolczyki - żal. Sukienka - WOW co za grafika! Broszka - .... Ujdzie, ale za dużo zachodu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobiłam. Strona b. szybko się ładuje ;)
    wera2222

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie zrobię. Nie warto męczyć się z proxy.

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłam wszystkie 3 darmówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszkę już posiadam, ale zrobię to ze względu na kolczyki oraz sukienkę. Całkiem ciekawie się prezentują obie rzeczy ; )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się jedynie broszka.Ale nie zmieniam proxy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zrobiłam broszkę, bez proxy ! O.o
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się broszka. Można by ją fajnie wykorzystać. Niestety, proxy ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. broszkę już mam ,ale kolczyki też fajne będę robić

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo darmówek za jednym razem, ale nie skorzystam:D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podoba mi się nic z tych rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  13. Broszka śliczna , sukienka taka sobie xd

    EwelinkaMlawina

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się tylko broszka ale proxy :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podobają mi się i jeszcze to proxy ://

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic mi się nie podoba, zresztą darmówek z proxy nie robię.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  17. tuniczkę to ja mam , kolczyków nie zakładam na medoll, ewentualnie ta broszka mi się podoba i chyba ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka ładna ;) Może zrobię .

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobiłam wszystkie ;)

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka-ładna,Kolczyki-okropne,broszka-tandetna.Może zrobię bluzkę,ale raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka - brzydka pod względem graficznym.
    Broszka i kolczyki - bezużyteczne
    Nie robię.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  23. Niee.Z tego zestawu to chyba broszka najładniejsza.A wiadomo że dla takiego maleństwa nie będę się męczyć z proxy

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolczyki mi się nie podobają,bluzka taka sobie,a broszka jest ładniutka :) Ale i tak nie zrobię.

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  25. Broszka jest ładna :)
    oksia11

    OdpowiedzUsuń