2012/02/15

Pojedynek stardollowiczów cz.6

Zakończyliśmy już pierwszą serię pojedynków, więc czas na drugą. Jednak zanim zaczniemy, chcę Wam powiedzieć, że zajdzie tu kilka zmian. Po pierwsze, zamiast ostatniej opcji dodatkowej będziecie oceniać tylko makijaż. Będziecie wybierać zwycięzcę pojedynku tylko w jednej ankiecie, a nie w czterech, ponieważ uważam, że np. apartament czy stylizacja są trochę ważniejsze od albumu i scenerii, więc wydaje mi się, że ten sposób oceniania będzie bardziej sprawiedliwy. Nie będę Was odwiedzać i robić screenów dopiero w dzień pojedynku, ale dużo wcześniej, postaram się zrobić wszystkie screeny jeszcze w tym tygodniu, jeśli nie to w następnym. Poza tym postaram się, aby każda z osób, które się zgłosiły do pojedynków doczekała się swojej kolejki :)

Czas więc zacząć pierwszy pojedynek drugiej serii, w nieco odświeżonej wersji. Na początek zmierzą się ze sobą AgaMigacz i Kellseay.

Konto AgaMigacz:




Konto Kellseay:




Zapraszam do głosowania w ankiecie. Wyniki będą jutro :)



38 komentarzy:

  1. Zagłosowałam na Kellsay, ponieważ powala mnie ortografia AgaMigacz. Wgl, co to za nick? No i jeszcze ta sukienka HB... nienawidzę jej, co od razu zawyrokowało (ta HB różowo-czarna)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyy...Kellseay,ale minimalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja powiem że kellysa nie podoba mi się głosuje na Agamigacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja głosuję na Kellsay ,ale zastanawiałam się nad obydwiema.Ale o zwycięstwie zadecydowała dollka Kellsay ,która bardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kellsay, bo Agamicz pisze "blądynką" i nienawidzę tych ust!

    OdpowiedzUsuń
  6. zagłosowałam na Kellsay :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogłam się zdecydować, ale ostatecznie zagłosowałam na drugą dziewczynę. Jestem ciekawa wyników. ; )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się swojego pojedynki nigdy nie doczekam xD Jak zobaczyłam starą listę zgłoszeń. A moje konto blogowe w zgłoszeniach jest już nieaktywne, teraz mam te ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zagłosowałam na Kellseay
    ola033

    OdpowiedzUsuń
  10. Kellseay dostaje mój głos. Chociaż konto AgaMigacz również jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Było ciężko. Wahałam się, ale wybrałam AgaMigacz ponieważ Kellseay miała nieciekawy album. Zgadzam się co do tego AgaMigacz co to za login , ale nie wiem dlaczego postanowiłam ją wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  12. wybrałam tak jak osoba wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  13. matko żal, najgorsza strona mojego albumu i najgorsza sceneria -,-
    powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  14. AgaMigacz o wiele lepszaa : )

    OdpowiedzUsuń
  15. AgaMigacz może i ma ubrania markowe (ELLE, DKNY) ale nie zbyt podoba mi się jej stylizacja.Album taki sobie.Oczywiście Kellseay także ma markowe rzeczy (w szafie ale ba te bradzo ładne buty HB na sobie).Apcio ma ładniejszy, scenerie i album.Więc głosuje na Kellseay ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosuje na Kellseay . Uważam, że bardziej zasługuje na wygraną w tym pojedynku. Ma świetny makijaż i scenerie. Natomiast AgaMigacz ma "piękne" błędy ortograficzne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam na Kellseay, chociaż jej album, a przynajmniej ta pokazana strona, nie bardzo mi się podoba. Ale pod innymi względami jest dla mnie lepsza od AgiMiczacz.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  18. emm .. wstrzymam się od głosu ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie był trudny wybór,zagłosowałam ale raczej nie będę zdradzać na kogo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze ? To żadna nie przypadła mi do gustu ale wybrałam Kellseay jest bardziej oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  21. kellsay czy jakoś tak . xd





    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadna mi się nie podoba, ale zagłosowałam na Kellseay.

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki, wiem że te screeny nie powalają ale cóż -,-
    a zwłaszcza ten album, przerobiłam go i teraz jest dużo lepiej:D

    OdpowiedzUsuń
  24. zagłosowałam na Kellseay . ;)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  25. Kellsay :)
    oksia11

    OdpowiedzUsuń