2012/02/03

Konkurs na prezentację multimedialną o stardoll

Mam dla Was konkurs. Jak się domyślacie z tytułu, chodzi o zrobienie prezentacji multimedialnej na temat
stardoll i wszystkiego co z nim związane. Prace można wykonywać w dowolnym programie, polecam
Microsoft Power Point. Prezentację chyba każdy wie jak zrobić, powinno być to na informatyce w 5 klasie.
Ilość slajdów dowolna, ale przynajmniej mają być 4!!

Zasady konkursu:
- trzeba być oczywiście naszym obserwatorem
- prace wykonać samodzielnie, bez pomocy osób trzecich (jeśli ktoś oszukuje, to jego sprawa)
- wysłać ją na e-mail prezentacjasim@o2.pl w załączniku

Nagrody:
1 miejsce - 200 stardollarów
2 miejsce - 100 stardollarów
3 miejsce - 50 stardollarów

Macie czas do 17 lutego bieżącego roku, powodzenia :)

53 komentarze:

  1. Ok, c h y b a sie zgłosze Annabeh6

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł, pomyślę i pewnie się zgłoszę :)
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanowię się :D Lubię robić takie rzeczy ale zazwyczaj nie wiem jak się do tego zabrać :D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, zgłosiłabym się, ale to bardzo pracochłonne i jednak nie .

    jolka222

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się.
    Pracę dodam kiedy indziej...
    Olcia90000

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się.
    Pracę dodam kiedy indziej...
    Olcia90000

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w tym całkiem dobra. Pomyślę nad zgłoszeniem, ale nie wiem. Dużo pracy ;* No cóż... Powodzenia życzę

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł,postaram się coś wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zgłoszę się nie jestem dobrym grafikiem <3

    Katttusia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy konkurs. Może wezmę udział w ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł .:) , jednak nie wezme udziału mam za mało czasu .;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zgłoszę sie,konkurs nie dla mnie :)

    natalciaoraczek

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że tak dużo czasu, akurat wrócę z ferii i będę mieć czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam tego programu więc nie zrobię ;{.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też raczej się nie zgłoszę ;)

    turkusoweniebo

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej się nie zgłoszę :p
    Ashley_dzul1999

    OdpowiedzUsuń
  19. Po co komu prezentacja?


    ♥♥♥


    Zapraszam na bloga www.Free-from-Stardoll.blogspot.com

    Tylko tam instrukcja jak oszukać starplazę i zdobyć ▪DARMOWE LE▪


    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny konkurs ,może zrobię jak znajdę czas

    OdpowiedzUsuń
  21. no to powodzenia ;DD ja nie robie :p

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że mam Power Pointa w moim nowym lapie. -___-

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajny konkurs, ale się nie zgłoszę. Nie mam tego programu.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny pomysł zgłaszam się niedługo wyślę

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy pomysł , jednak się nie zgłoszę , myślę , że nie mam smykałki do takich prac . Powodzenia innym :D



    Lady_majusia_xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się. Uwielbiam robić takie prezentacje ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomyślę, fajny konkurs : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie zgłoszę się , lecz życzę powodzenia pozostałym uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hm.. coż zastanowię się nad tym, musoałabym ściagnąc program, i wogule troche roboty z tym będzię

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłosiłabym się, ale nie mam zielonego pojęcia o czym zrobić tą prezentacje. Można ją zrobić ta tysiące tematów, mogłabyś wytłumaczyć to trochę bardziej?

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam sie moj na stardoll to ladynatalol

    OdpowiedzUsuń
  33. A można prezentacje zrobić jako 'filmik' Bo nie mam Power Painta. ;/ Ale mam za to Windows Live Movie Maker i mogłabym w tym zrobić? Masz ten program? ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. zglaszam się. niedługo prześlę swoją prezentację ;) super pomysł! ;DDD
    adusia210

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, zgłaszam się. Prezentację mam gotowa, zaraz ci ją wyślę.

    Dominika0018

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam sie, prezentacja wysłana,

    10magda10

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się prezentacja została wysłana :P
    nadzieja221

    OdpowiedzUsuń
  38. Zauważyłam, że co dzień zmieniacie termin ostatecznego oddania prac, na początku 15, potem 16, teraz 17! :<

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepraszam ,że dopiero teraz piszę ,ale zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń