2012/02/02

Koronka

Koronka w produkcji ciuchów jeszcze niedawno była tylko używana w bieliźnie, bardzo rzadko w innych, normalnych i codziennych ciuchach. Jednak od kilku miesięcy panuje na nią bardzo duża moda, w KAŻDYM sklepie w galerii możemy znaleźć coś z koronką - jak nie bluzkę, to sukienkę, albo może spodenki i spódniczki... Co prawda na wybiegach już od dawna królował ten trend, jednak w sieciówkach przyjęło się to dopiero w tym sezonie. Kilka przykładów ciuszków z użyciem koronki u projektantów:
http://img189.imageshack.us/img189/4371/wybieg.png
Oczywiście nie każdego stać na takie kreacje jak widzicie powyżej, jednak sklepy stacjonarne jak już wcześniej wspominałam dają nam możliwość zakupu wielu, wielu rzeczy tego typu. Przykłady? H&M, Zara, Pull & Bear, Stradivarius, Bershka itp itd...
http://img856.imageshack.us/img856/3121/lace.png
Jeśli chodzi o stardoll, to zbyt wielkiego wyboru nie mamy... Jest zaledwie kilka ciuszków i w dodatku nie są za ciekawe... Znalazłam również screen z lalki Olsenki, która ma świetny przykład idealnej koronkowej sukienki :)
http://img705.imageshack.us/img705/3763/stardoll.pnghttp://desmond.imageshack.us/Himg813/scaled.php?server=813&filename=1111uq.png&res=medium
Lubicie koronkowe ubrania, czy jednak uważacie, że takie ciuchy są niestosowne?

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam koronkowe sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się koronkowe ubrania, ale nie mam takich w swojej szafie ;) Za to mam parę na stardoll.

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za koronkami, jednakże czasami koronkowe ubrania są ładne :)

    Kinia1718

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam koronkę ale raczej jej nie noszę po prostu nie pasuję do mnie.Ze stardollowych ubrań które pokazałaś najlepsza jest pierwsza sukienka z tingeling za 130sm kupię ją z realnych wszystkie są piękne masz bardzo dobry gust i tak wogule na blogu kolorowadusza miałaś stylizację z koronkową białą/beżową(nie pamiętam) sukienką :)

    Katttusia ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak sobie lubie
    Podoba mi się koronkowe sukienki , najlepiej białe ale zeby nie wyglądały jak obrus xddd

    zapraszam - paula01225

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet, nawet :) Da się przeżyć :) Czasami zakładam koronkę ,ale rzadko :)
    Czy przeczytałaś moją wiadomość na gg?Chodzi o licytację :) Kupiłam czarną sukienkę za 11 sd :) Wysłałam ci link na gg do obrazka.Doszedł ?

    z góry dziękuję za odpowiedź.

    natalciaoraczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jedna bluzkę koronkową i nie wygląda ona zbyt dobrze,jak się ją założy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbadzie, koronka jest stosowna do każdej stylizacji. Nawwt jeśli jest to tylko mały dodatek doda kreacji "pazura"
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam dużo rzeczy z koronką ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. No mam trochę ale raczej nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ujj... koronka teraz w modzie xD
    Olcia90000

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne ciuszki, może coś kupie

    OdpowiedzUsuń
  13. mam kilka koronkowych ubran w domu :) niestety nie mam odwagi ich zlozyc :p, na stardoll tez znajdzie sie kilka ;D

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne i pomysłowe ;)
    natalalalaLove

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podobaja te stroje i wzór koronki :)
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  16. koronka to zdecydowanie nie mój styl. Na innych wygląda czasem fajnie ale sama nigdy bym się w to nie ubrała

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się koronka, ale to kompletnie nie mój styl. Na niektórych czasem wygląda nieźle, ale ja nigdy nie włożyła bym czegoś takiego. Na Stardoll za to w ogóle nie podobają mi się ciuchy z koronką.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  18. Na stardoll nie ma ciekawego wyboru ubrań koronkowych.Ja nie lubię ubran koronkowych ,czasem coś mi się spodoba .NA kims wygląda super ,ale sama tego nie włożę.Nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  19. osobiście nie posiadam żadnych rzeczy z koronka, ale chciałabym takie mieć - wyglądają świetnie! chodź te rzeczy ze stardola nie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubie,wprost uwielbiam .Mam białą tunikę z koronką i czarną bluzke z koronką,a na stardoll nic chyba nie mam z koronką.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie ubrania :)
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  22. Koronkowe sukienki , koszule buty można już dawnooo było kupiec w zwykłym sklepie więc co ty pierniczysz ?! :P Osobiście nie jestem fanka koronki .Nie wiem dlaczego ale kojarzy mi się z babciami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam koronki. Moja ulubiona sukienka z koronek na stardoll to biała z obrazu w muzeum.

    OdpowiedzUsuń
  24. mam pełno tunik i sukienek z koronki, spódniczek i uważam ze świetnie się ona sprawuje

    OdpowiedzUsuń
  25. koronkaa jest sweet i wg ,ale STRASZNIE drapie ;/ szkoda

    adazielona

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ogólnie kocham koronki, ale najbardziej bluzki i sukienki, mają największy urok:)

    jolka222

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi koronki bardzo się podobają. Od dawna chcę sobie kupić koronkową sukienkę, której nie będę miała gdzie nosić ;P Mam koronkową bluzę z kapturem. Bardzo wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam koronkowe ciuchy i dodatki.

    OdpowiedzUsuń