2012/02/02

Makijaż miesiąca - ANKIETA

Wybrałam już najlepszą dziesiątkę prac nadesłanych na konkurs Makijaż Miesiąca - LUTY i teraz, jak zawsze, to Wy zdecydujecie, który makijaż zwycięży. Chciałam jeszcze dodać, że nie wszyscy pamiętają o podpisywaniu prac. To bardzo ważne, bo sprawdzając Wasze makijaże zapisuję na dysku te, które wpadną mi w oko i później, wybierając z nich 10 muszę wiedzieć, kto jest ich autorem. Poza tym, była jedna świetna praca, która na pewno byłaby w ankiecie, gdyby tylko została nadesłana w terminie.
No trudno, zapraszam do wzięcia udziału w głosowaniu :)












55 komentarzy:

  1. Elegance_Cat ma mój głos :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyło mnie to, ze znalazłam się tutaj, bo inne prace o wiele większy mają pociąg, ale miło znaleźć się w ankiecie. Dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegance_Cat wyglądasz pięknie głosuje na ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam. Nie które prace nie nawiązywały do lutego i po prostu były zwyczajne

    OdpowiedzUsuń
  5. http://oi54.tinypic.com/imqtxh.jpg <--- to była moja faworytka:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na milka981 ma najładniejszy makijaż fryzure elemęty twarzy i wogule oby wygrała ;)

    Katttsia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. klaudynka016 - ludzie głosują na to co jest najładniejsze, a nie tematyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak zwykle wszystkie makijaże są śliczne i nie mogę się zdecydować :/

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to tak naprawdę, to taki typowo styczniowy makijaż to ma jedynie Elegance_Cat dlatego głosuję na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znaczy lutego xd Pomyliłam się

    OdpowiedzUsuń
  11. Do VenusVirgin:
    Bardzo przepraszam za zawracanie głowy,ale ja nie jestem ,,Rewelacją'',tylko Rewelcja.

    Rewelcja

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się Dogs.Unleashed i mamamonik, na którą zagłosowałam.
    Shao

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowo. ;) Ja nie brałam udziału i żałuje...
    Olcia90000

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. zaglosowalam na Elegance_Cat

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  16. kilka jest świetnych ale najfajniejszy ma jolka222

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba makijaż ama210 , ale Elegance_Cat też niczego sobie.(:

    OdpowiedzUsuń
  18. tak pacze i pacze....nie ma zbyt w czym wybierać,głosuje jednak na jolkę222

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój głos wędruje do Elegance_Cat

    OdpowiedzUsuń
  20. Zagłosowałam na ama210 ,chociaż wiem że to nie zimowy makijaż,ale mnie urzekł :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam pewnien dylemat, wachałam się pomiędzy ama210 i Elegance_Cat, ale jednak w końcu zagłosowałam na tą drugą. Chociaż uważam, że dziewczyny naprawie się postarały.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi najbardziej podoba się praca Jolka222, pierwszy raz widzę żeby ktoś tak ładny makijaż zrobił na tych oczach ;D

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Wszystkie makijaże są piękne, ale najbardziej spodobał mi się makijaż jolka222 - jest piękny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ama 210 ,Elegance_Cat albo milka981.Ale chyba zagłosuję na ame 210,zrobiła śliczny makijaż.Bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  25. wspieram elegance_cat :)

    alice-8899

    OdpowiedzUsuń
  26. Elegance_Cat najlepsza :) Śliczny i dobrze wykonany makijaż :)
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelcja - przepraszam, już poprawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się . Ciężko wybrać ;D
    Ashley_Dzul1999

    OdpowiedzUsuń
  29. łohoho, jestem : oo

    ama210 ma śliczny makijaż :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda,nie znalazłam się tutaj..

    wounded12

    OdpowiedzUsuń
  31. Elegancki Kot ma mój głos :3
    Choć i podobał mi się makijaż ama210.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chciałam zwrócić uwagę na tlen i domia25, według mnie mają najciekawsze twarze.

    OdpowiedzUsuń
  33. nie załapałam się ! szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za głosy , których wcale prawie nie ma . :D

    Jak zwykle przegram . Ale się przyzwyczaiłam już do porażek ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. zagłosowałam ,nie powiem na kogo ! ćsii !

    adazielona

    OdpowiedzUsuń
  36. No, to jak Wy dziękujecie, to ja też. Dzięki za wszystkie głosy, miło mi widzieć komentarze typu "nigdy nie widziałam tak ładnego makijażu" itd. Dla mnie to naprawę miłe, ze ktoś docenia moją pracę choć ja jej w ogóle. Nie widzę w niej nic nadzwyczajnego. Według mnie nie zasługuje na to ok. 10 % miejsce, ale dzięki Wam dostałam tyle głosów. Dziękuję.

    VenusVirgin chyba już dziękowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ujawnię na kogo zagłosowała.Tylko 2 dolki podobały mi się . Zauważyłam,że Tlen jest co miesiąc w tych eliminacjach :)

    natalciaoraczek

    OdpowiedzUsuń
  38. prace ładne zagłosowałam na 1 ale 3 mnie się najbardziej spodobały.
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  39. @natalia009
    Żeby wygrać trzeba grać:)
    Zresztą nie zawsze jestem:D W styczniu się nie zakwalifikowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. jak zwykle głosuję na tlen, choć wiem, ze i tak pewnie wygra jakiś sławny paszczur, no cóż

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Głosuję na jolkę222, fajny makijaż w barwach lutego. ;) Szczerze, to 1. praca podoba mi się chyba najmniej, z racji kiepskiego dodatku a i makijaż nie wymagał zbyt wielkiej pracy, trochę eyelinera, cień praktycznie tylko przy oku, a puder nierówno. 2. Praca też wpadła mi w oko, ma fajne przejście kolorów. :)

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń