2012/02/04

Makijaż krok po kroku - Fiolet z nową serią DOT

Witam ponownie :D
Mija już tydzień od końca moich ferii, muszę Wam powiedzieć, że jeszcze żyję, co jest dziwne, bo dużo pracy miałam. Oceny układają się coraz lepiej, mróz się trzyma, ogólnie nie jest źle. Co jak co, ale ja zapraszam Was na kolejny tutorial wykonany z nową serią kosmetyków DOT. Nieskomplikowany, może też niezbyt dobrze wykonany - makijaż w odcieniach fioletu: zapraszam do lektury. :)

Do stworzenia makijażu użyłam:
- cienie: ciemny fiolet (jasny, ciemny), granat, róż (jasny, ciemny), szary

- kredka: fiolet (ciemny)
+ tusz do rzęs

Krok 1.
Nakładamy cień na powieki

Krok 2.
Dodajemy ciemny fiolet

Krok 3.
W wewnętrznych kącikach nakładamy różowy cień

Krok 4.
Dodajemy trochę granatu

Krok 5.
 Rozświetlamy wewnętrzne kąciki szarym/białym cieniem

Krok 6.

Fioletową kredką zaznaczamy linię powiek (?)

Krok 7.

Jeszcze trochę szarego. ;)
Ogółem: w tym miejscu nanosimy wszelkie poprawki

Krok 8.
Dodajemy tusz do rzęs (ja wybrałam czarny/fioletowy)

I gotowe :)
Czy również Waszym zdaniem poszłam trochę za wysoko z cieniami? 
Aa, przepraszam za te nierówności z fioletową kredką, robiłam to wcześniej i dopiero teraz zauważyłam. Cóż, idealnie nie jest, ale dałam chociaż skrawek pomysłu. ;)

Do następnej soboty :)


42 komentarze:

  1. Mnie się makijaż bardzo podoba i nie uważam, że cienie są za wysoko. :-) Może gdybyś jeszcze zmieniła kolor oczu i fryzurę, wszystko lepiej by współgrało.

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  2. jakos nie przepadam za fioletem. makijaz w sumie taki sobie, za wysoko troche ;) ogolnie ladnie, ale wczesniejsze jakos bardziej mi sie podobaly ;))

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za bardzo podoba mi się ten makijaż

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawed ładny :)
    Mogłaś dodac maskare eyeliner róż pomatke.Ale głównie mi się podoba ;D

    Katttusia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się do wyprzedaży w mym bazarku! StylowaAniula =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Świetny makijaż - akurat mam kilka tych cieni do powiek, więc będę mogła skorzystać z tego artykułu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się ciekawy. ładnie ; )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się ciekawy. ładnie ; )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny. Zrobię ale w troche innych kolorkach :)
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak właśnie mi się wydaje ze cienie dałaś za wysoko ale z kolorem to trafiłaś w mój gust kocham fiolet !

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak właśnie mi się wydaje ze cienie dałaś za wysoko ale z kolorem to trafiłaś w mój gust kocham fiolet !

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, z poprzedniczkami. Za wysoko. Natomiast wykonanie, kolory i przejścia kolorystyczne świetne. Osobiście pomalowałabym też policzki odrobiną bladoróżowego różu a potem przykryła jaśniutkim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy.Rzadko maluję moją medoll na fioletowo,ale z tego makijażu na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, kocham fioletowy, dlatego nie zauważam nierówności xD

    OdpowiedzUsuń
  15. We really didn't understand a word but you have a nice blog.

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam fiolet,to mój ulubiony kolor.Ale makijaż nie za rewalacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. nareszcie widzę jak nakładać kolory żeby wyszło przenikanie, na instruktaż to w sam raz dobrze że dałaś taki szeroki łuk.

    OdpowiedzUsuń
  18. skorzystam, tyle, że z innych kolorow :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Za wysoko i pośrednio podoba mi się makijaż, ale jest do przyjęcia.

    jolka222

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny, bardzo ładne kolorki ;)

    Może zrobię podobny ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się :)
    natalciaoraczek

    OdpowiedzUsuń