2012/02/04

SALE 10% - zgłoszenia

Aby się zgłosić musisz wystawić minimum 10 rzeczy w Starbazaar Fashion i napisać swój nick w komentarzu poniżej. Bazarki pierwszych dziesięciu osób zareklamuję w osobnym poście po godzinie 14. 
Dodatkowo, ponieważ bawimy się w wyprzedaż już dziesiąty raz, postanowiłam dać 20 sd osobie, której bazarek będzie się najciekawiej prezentował - pod względem jakości i wyglądu wystawionych rzeczy, jak i ich cen. Będę brała pod uwagę tylko bazarki, które pojawią się w poście.


53 komentarze:

  1. Zapraszam do mojego Starbazaru! Sprzedaję tam spodnie z amerykańską flagą, koszulki inspirowane Lady Gagą, rajstopy w serca i wiele, wiele innych ciekawych rzeczy.
    Zapraszam! ♥
    olga03

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)

    MissOlivia2804

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się !!! Radzio.Poland

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. Wyprzedaże LE.

    JAGODOWA

    OdpowiedzUsuń
  5. Zg się
    Nick Katttusia
    Starbazaar Jarwery i Fashion
    SPRZEDAJE CENNE CIUCHY ZA SM I SD!

    katttusia ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :D Zapraszam serdecznie!!!
    Sandrusia1496

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się . :)

    agata220897

    OdpowiedzUsuń
  8. Modnisia99
    Sprzedaję LE i Tribute.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie do bazaarku

    Bimbo_21

    ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! 88marionetka88

    Pozdrawiam, Iga :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się : )





    joproxyz18

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Nie zdązyłam, ale trudno xD

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  13. nie zgłaszam się ale innym życzę powodzenia w prezentacji sb

    OdpowiedzUsuń
  14. byłam 7 coś sie stało ;//

    Diana-1000

    OdpowiedzUsuń
  15. usunięto muj kometarz ;// a byłam 7 .. czasem nie znosze tego bloga za niesprawiedliwosc...

    OdpowiedzUsuń
  16. zglaszam sie

    Zapraszam do bazaarku :)

    AniaM111

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.
    Pozdrawiam.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  18. hehe tylko 10 pierwszych osób :* to nie muscie sie zgłaszac ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. no to gratuluję pierwszym 10 osobom ;p

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się! Sprzedaję Hot Buys, Stylein i DKNY

    DesignerNadine

    OdpowiedzUsuń
  22. No cóż nie załapałam się do pierwszej dziesiątki, ale chętnych i tak zapraszam. Regularnie dodaje ciuszki, do oryginalnej ceny dodaje przeważnie tylko kilka sd, więc wydaje mi się, że sprzedaję za rozsądną cenę. Ciuszki pochodzą ze StarPlazy, z różnych sklepów. Zajrzyjcie, a nie pożałujecie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się Proszę ja xd

    13dominika13

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszam do bazarku sprzedaje ANDTIDOTE i LE


    WikiVania

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się mam sporo ciekawych rzeczy wszystko w zielonym pokoju
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie za specjalne te bazary ;x
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się . Mam dużo ciekawych projektów i cenne ubrania za niskie ceny !

    AnimeSupergirl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do mojego baazarku

    Bmbo_21

    OdpowiedzUsuń
  29. Haha nie zdążyłam :<
    Trudno,może innym razem :)

    natalciaoraczek

    OdpowiedzUsuń