2012/02/15

Reklama DECADES + walentynkowa kartka

Na nasze skrzynki została wysłana wiadomość o nowej kolekcji Decades, dodatkowo jedno piętro tego sklepu zostało przeprojektowane i zmieniono ustawienie i wygląd. Wczoraj również dostaliśmy wiadomość z życzeniami walentynkowymi, ale pewnie o tym już każdy z was wie :) Jak się wam podoba reklama Decades i wygląd wystawy?
http://img593.imageshack.us/img593/1608/99571846.pnghttp://img827.imageshack.us/img827/4200/78838932.pnghttp://img337.imageshack.us/img337/2913/85170653.png

24 komentarze:

  1. Widziałam! Świetna reklama decades. Zachęca do zakupów.
    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak a propos posta, nie podoba mi się napis DECADES. Jak dla mnie, jest zbyt w stylu GLOW, czego nienawidzę. I jeszcze ta ściana schodów (LOL)... Za dużo wzorów, albo podłoga, albo schody.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta reklame skklepu ale raczej nic nie kupię:0

    OdpowiedzUsuń
  4. Może byc, ale skromna ta kolekcja : (

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystawa jest świetna,przejrzysta -super.Ubrania jednak nie zachwycają i nie kupię.A reklama nie podobają mi się stroje na lalkach-manekiny mogłyby być ubrane w storje z kolekcji tak jak ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno jest lepiej niż było wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  7. Reklama nie zachęca. Nowe ustawienie wystawy sklepowej jest naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dostałam wiadomości z życzeniami o.O

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się tylko reklama:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie nic nie kupię. Co do reklam są ok. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się jak zareklamowali ale ubrania beznadziejne i jest ich mało .

    OdpowiedzUsuń
  12. reklama sklepu fajna ; D
    Tylko patrząc na na DECADES m myslałam ,że to jakis nowy sklep ;q dopiero potem skojarzyłam nazwe . ; p
    na nowym piętrze nie podoba mi się podłoga .

    OdpowiedzUsuń
  13. Reklamy są ok, sklep też zmienił wygląd na lepsze, ale nie podoba mi się napis "Decades". Zgadzam się z Lolą1550, jest on bardziej w stylu Glow. Co do kupna to na pewno zajrzę, ale jeszcze się zastanowię.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  14. reklama zachęcająca i ciekawa, jednak nowa kolekcja nie podoba mi się. (nowy wygląd, też nawet ok)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reklama i piętro fajnie bardzo wyglądają,ale co do ubrań to nie są za fajne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podobają mi się te nowe Decades,szczególnie bluzki.
    Takie jakby trochę duże ...
    A co do kartki to słodka :3

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam tylko torbę.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń