2012/02/15

Spoilery

Co myślicie o nowych spoilerach? :)

37 komentarzy:

  1. jedna rzecz mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche takie smutne-czarne i czerwone.Nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój styl, ale zakładam, że to będzie nowe Fallen Angel lub jakaś kampania z okazji jakiegoś filmu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. prawie wszystkie rzeczy mi się podobają ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra grafika, może to jakiś nowy sklep będzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta spódnica uszła by w tłumie złoto-czarna, stroje kojarzą mi się z czirliderkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość rzeczy kojarzy mi się z Lady Gagą. Nie są za ładne. "Przejdzie" tylko sukienka oraz rękawiczki

    OdpowiedzUsuń
  8. niektore sa nawet ok ale reszta o_0

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi tu śmierdzi LE lub Young Hollywood! ale czarno-złote buty trochę przypominają mi PPQ

    OdpowiedzUsuń
  10. Te czarne stroje są inspirowane MADONNĄ na Super Bowl 2012, czyli są inspirowane projektami Givenchy dla madonny.

    ParisQueen1999

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe co to za ubrania. Nie przypadły mi do gustu.

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko ! co to jest . Ubrania niczym jak dla pani lekkich obyczajów .

    OdpowiedzUsuń
  13. Te czarne stroje są inspirowane MADONNĄ na Super Bowl 2012 - Givenchy

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka świetna <333
    a reszta troche kiczowata . ^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic mi specjalnie nie przypadło do gustu.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te rzeczy znajduję się już w starplazie. W dodatku, w dość rozsądnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem dlaczego przypominają mi te ubrania ' antidote ' ....

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 pierwsze przepiękne ♥
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaopatrzę się w coś.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  21. Czarna sukienka może być.

    OdpowiedzUsuń
  22. Madonna , Nicki Minaj i M.I.A - give me all your love ;)))

    OdpowiedzUsuń