2013/08/28

Ankieta

Znów pojawiła się kolejna ankieta z kolejną zapowiedzią. Pytanie w niej brzmi: Antidote czy Evil Panda? Jak wiecie do Evil Pandy doszła wczoraj dostawa, więc niemożliwe, aby nastąpiło to drugi raz.Wychodzi na to, że nowe Antidote może za niedługo pojawić się w starplazie. Ostatnia kolekcja była 23 maja, więc wszystko się zgadza. Nie przepadam za tym sklepem tak bardzo jak za LE i jestem zawiedziona, bo obstawiam, że do starplazy trafi jednak sklep z dzisiejszej ankiety. A Wy co o tym sądzicie? Cieszycie się?


15 komentarzy:

  1. Też nie przepadam za antidote

    OdpowiedzUsuń
  2. Antidote jest słabe i często ociera się o kicz i tandetę. Wolałabym już LE lub YH..

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt że Antidote nie dorównuje LE :) to pewnie i tak na coś się skuszę tak jak z ostatniej kolekcji - kupiłam fajnego czarnego misia :)

    Kiciusiulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam powoli wątpić w istnienie "drugiego dna" tych ankiet. Trudno mi uwierzyć, że dodadzą wszystkie trzy kolekcje, o których już była mowa, więc dwie z nich muszą być ściemą. Po prostu chcą wzbudzić w nas entuzjazm i, jak widać, całkiem nieźle im to wychodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. co za pytanie! oczywiście, że wolimy antidote:D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja lubię antidote :) Często mogą się pochwalić wspaniałymi dodatkami za niskie ceny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Antidote jest ładne ale jak dla mnie za drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Antidiote, ale żadnych zakupów niestety nie będzie ;((

    Vika55310

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam kasy, foch ;c

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Antidote ale no nie mam sd więc co ja bd mowic ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Można już głosować na MSW :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście że EVIL PANDA ♥

    caroll_qa

    OdpowiedzUsuń
  13. głosowałam na Antidote rozumiem może nie ma tam takich rzeczy jak w LE ale chociaż są kilka razy tańsze bo w LE to już lekka przesada z tymi cenami.

    OdpowiedzUsuń