2013/08/21

Komiks na stardoll

Przyznam szczerze, że tym admini mnie zaskoczyli! Komiks na stardoll? Tak! Od teraz, co tydzień pojawiać się będzie ciąg dalszy historii 5 przyjaciółek, które spełniają marzenia o szkole mody. Grafika jest naprawdę niezła, ale powiem otwarcie: zaczekam, aż pojawi się polskie tłumaczenie, o ile takie będzie. Aktualnie więc nie będę go czytała, bo po prostu nie chce mi się go tłumaczyć. Mimo to, pomysł fajny. 
Cieszycie się z nowej atrakcji na stardoll? Czy raczej ją ominiecie?

Za informację dziękuję wieczko6 oraz natrix12.




12 komentarzy:

  1. Poczytam sobie, jak będzie mi się nudzić xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Omijam takie rzeczy szerokim łukiem, jakoś mi nie wchodzą...

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie interesuje mnie to, jak mam coś czytać, to tylko książki albo dobre artykuły. Tu będzie zapewne tylko sporo nudnego tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzę potrzeby marnowania czasu na takie coś ;o

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowało mnie to, w wolnej chwili zerknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie chciało mi się tego tłumaczyć tylko obejrzałam :) fajna grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie po polsku więc po co mi to ? ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej ominę sobie ten komiks :D

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  9. Em.... A gdzie można znaleźć ten komiks? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ominę. Po co mi to? :l

    OdpowiedzUsuń