2013/08/29

Pomysł na... Wild Candy!

Zawsze byłam sceptycznie nastawiona co do tego sklepu. Pewnie to przez pstrokaciznę, brak praktyczności i fatalne kroje. A tu bum, po raz kolejny Stardoll zaskoczył mnie pozytywnie. Dobra passsa nowych dostaw trwa, a ta do Wild Candy jest moim zdaniem najlepszym piętrem w tym sklepie. 


Moje zakupy są dosyć jednolite, nie mogłam oprzeć się tym mrocznym cudeńkom. Zakochałam się w butach i.. O dziwo w różowych spodniach. Palony róż to świetny odcień, a do tego krój spodni cudownie prezentuje się na doll. Do koszyka szybko trafiła również tiulowa spódniczka, którą łączę z grungeowymi, streetowymi ciuchami, jak i subtelnymi, nieco delikatniejszymi. Kopertówka to moja ulubiona paleta barw, więc nie wahałam się długo, a top.. Top zawsze się przyda. ;)
Co jest najlepsze? Praktycznie wszystko za starmonety, czyli prawie za darmo. 

Przedstawiam 3 odsłony, dzikie słodycze w moim wykonaniu

Co myślicie o stylizacjach i o nowej dostawie?
Piszcie!

21 komentarzy:

  1. Kupiłam tylko tą torebkę ;)
    Stylizacje ładne ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie! Chyba zakupię te spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wybrałaś akurat te rzeczy, które mi również się podobają. Co do stylizacji są super, a najbardziej podoba mi się druga ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie twoje pomysly, peirwsze wild candy za sd ! 1s tylizacja najlepsza ;3 !

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:3 Kiedy tylko ruszyła kampania MISS STARDOLL WORLD od razu chciałam spróbować w tym konkursie swoich sił, dlatego bardzo proszę: odwiedź mnie, jeśli spodoba ci się mój apartament to daj mi głos na MSW ❤ Przepraszam za spam ale to dla mnie ważne ❤ ❤ ❤
    Sportthebeast

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka od razu mi się spodobała, ale kopertówki nawet nie zauważyłam - chyba skoczę po nią do plazy. A co do spódniczki, to jak tylko ją zobaczyłam, pomyślałam, że gdyby nie ten tiul, wyglądałabym identycznie, jak ta z nowej dostawy do It Girls. Dobre stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamiast patrzyć na ubrania patrze na Twoją twarz

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. najfajniejsza pierwsza stylizacja :3 w drugiej cudna torebka. Co do dostawy to jestem mega zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne,śliczne! lecę na zakupki, kolekcja naprawdę udana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, tym razem Wild Candy mnie zaskoczyło. D: Niektóre są naprawdę ładne i kupiłabym, gdyby tylko nie ten brak sm. ;_;
    Co do stylizacji bardzo urzekła mnie numer 1. c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne stylki, a Twoje włosy biją wszystko na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne stylizacje najbardziej podoba mi się 1 ale wszystkie są naprawdę genialne. Super jest nowa kolekcja w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jestem zaskoczona tą dostawą, w życiu nie pomyślałabym że spodoba mi się jakaś rzecz z tego sklepu. Oprócz butów kupiłam te same rzeczy co Ty, nareszcie pozbyłam się zbędnych starmonet ;)

    Stylizacje są super, szczególnie podoba mi się druga i chętnie bym ją skopiowała!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam obie pary spodni, kurtke, koszule i kopertówke, genialna dostawa! Pierwsza i druga stylizacja świetne, natomiast trzecia mi sie nie podoba, zniszczyłaś potencjał tej kurteczki :( A druga stylizacje bym najchętnie w całości przeniosła na swoja doll! *-*

    OdpowiedzUsuń