2013/08/28

Oferta MSW

Skorzystacie?

27 komentarzy:

  1. Być może skorzystam, zastanowię się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm. Nie skorzystam chociaż kuszące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że skorzystam. Prezenty raczej nie zachęcają, ale oferta jest rzeczywiście korzystna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie skorzystałam z tej oferty , tylko że zamiast 200 sd dostałam 33 sd i 3 dni ss . Czy ktoś już miał taką sytuację ? PROSZE O POMOC
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzystam na pewno :) ale martwi mnie to co napisała Elena. Jeśli u mnie stanie się coś takiego to zgłoszę reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.youtube.com/watch?v=dXYQ0Xd2w0g

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moge skorzystać, bo ''musze doładowac sobie konto kilkoma smsami''! super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś wie czy jeśli wyślę sms-a doładowywującego konto stardolarami to mi zaliczy. Czy trzeba wysłać sms-a przedłużającego członkowstwo?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nie dodali stardolarów! I dni ss! Dodali mi tylko starmonety! Ktoś miała tak samo jak ja?
    jola513

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja poczekam bo muszę doładować sobie komórę ;)) P.S Działa to?


    Vika55310

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi dodali tylko 33 stardolary, reszte dostałam :( Oszuści

    OdpowiedzUsuń
  12. też dostałam jedynie 33 sd -.-

    kala_15

    OdpowiedzUsuń
  13. Skorzystam z tego.:)




    Werciaa4444

    OdpowiedzUsuń
  14. na razie nie skorzystam, bo widzę że niektórzy dostali tylko 33sd

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie cierpię tych ich ofert! Mogliby zrobić smsa za 14,76 zł a nie wyślij kilka.. poza tym te prezenty są fatalne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na razie najlepsza oferta w tym roku

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń