2013/08/31

Spoilery kampanii

Jesteście ciekawi co kryje się w torbach?

14 komentarzy:

  1. Mam nadzieje ze coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne , że tak :D

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa co jest w torbach mam nadzieje że jakieś fajne rzeczy, czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że coś ciekawego.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda 2 i trzecia torba. Oby nie przez proxy

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam ! Na pewno będzie coś fajnego ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. jakieś darmóweczki się szykują;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie będą to jakieś zbędne darmówki.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Mało mnie ciekawią te kampanie, jak zawsze beznadziejne darmówki.

    OdpowiedzUsuń