2013/08/23

Wybór Dnia - błąd

Dzisiejszym wyborem dnia został posążek małej, niebieskiej sówki pochodzący z nowej kolekcji Kitsch. Wygląda dosyć uroczo, jest świetnie wykonany i kosztuje jedyne 8 stardollarów. Zastanowię się nad jego kupnem. A Wam się podoba? Kupicie?
 Z komentarzy wylosuję dwie osoby, które otrzymają stardollary na jego zakup.

Nie obyło się również bez błędu - Po kliknięciu w wybór dnia na stronie głównej zostaniemy przeniesieni do starplazy, a w przebieralni zamiast sówki ujrzymy stolik za 17 sd.


28 komentarzy:

  1. Ta sówka jest śliczna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest urocza. Prawdopodobnie ją kupię.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza, zobaczę czy kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest słodziutka :) ale dla mnie za droga :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna , może się skuszę :D


    Wiktoria_.

    OdpowiedzUsuń
  6. super jest, ale niemam kasy, kupiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna. Na pewno kupię.
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pomysłu gdzie ją umieścić w apartamencie, ale jest ciekawa ;)

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  9. fajniutka, chyba kupię ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutka *-* na pewno ją kupię :D

    Olusipa

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham sowy w realu mam tapete złotą sową na białym tle.Napewno kupie:)




    Werciaa4444

    OdpowiedzUsuń
  12. Sówka jest piękna , ale chyba nie kupuję , bo nie mam kasy :(

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  13. Slodka, ale nie kupie ^^

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że jest całkiem urocza aczkolwiek i tak jej nie kupię.

    Huiii

    OdpowiedzUsuń
  15. Sówka ma zeza, co moim zdaniem wygląda negatywnie. Podoba mi się jej barwa :D


    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ładna, ale chyba mi się nie przyda.

    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  17. Śmieszna dość, jednak raczej nie bardzo mi się przydałaby.
    Wymalovana

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza, słodka sówka ^^

    KijankaLove

    OdpowiedzUsuń
  19. możliwe,ze trafi do mojego mieszkanka:)

    eloo

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się bardzo podoba *.*


    Martyna037c

    OdpowiedzUsuń
  21. Słooodkaa ale nie stać mnei na nią , nei kupie ; d

    OdpowiedzUsuń