2013/08/23

Casting na redaktora ds. SALE

Nasza dotychczasowa blogerka - Paula2323 - zajmującą się tym działem odchodzi, a w przyszły poniedziałek dodaje ostatni post, więc poszukujemy kogoś na jej miejsce. Oznacza to, że organizujemy casting na redaktora ds. SALE.

Zadaniami osoby, która zajmie to stanowisko, będą:
-stwarzanie co tydzień posta, pod którym czytelnicy będą się mogli zgłaszać do wyprzedaży
-publikowanie notki z bazarkami pięcioro pierwszych i pięcioro wylosowanych osób
Możesz się zgłosić, jeżeli:
-zasady języka polskiego nie są Ci obce
-jesteś sumienny/a, nie zrezygnujesz po tygodniu
-potrafisz robić screeny
-znasz się chociaż trochę na bloggerze
 W zgłoszeniu (w komentarzach, pod tym postem) wystarczy, że podasz podstawowe informacje o sobie i  prześlesz treść notki, która byłaby przeznaczona na zgłaszanie się przez czytelników do wyprzedaży. 

Tutaj macie pokazane, jak to ma mniej więcej wyglądać: KLIK.
Zgłoszenia przyjmujemy do przyszłego piątku (30 sierpnia br.), ponieważ nie chcemy, aby dział stanął choć na chwilkę. 
Wymagania ustanowione przez Nejtl, jakiś czas temu, na potrzeby poprzedniego castingu.


42 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Nazywam się Karolina i mam 16 lat. Znam perfekcyjnie język polski, nie popełniam błędów i na wielu blogach byłam dobrze docenianą redaktorką. Umiem robić sceeny i dość dobrze znam się na bloggerze.
    Moje zainteresowania to moda,fotografia i motoryzacja. Uwielbiam grać w gry komputerowe.
    Jeśli Was zainteresuję najchętniej prosiłabym o kontakt poprzez email: maura361@gmail.com lub Gadu Gadu: 22970282. Wtedy również mogę podać treść notki jednak mogę również tutaj.
    Treść:
    Witam Was bardzo serdecznie.
    pod tym postem możecie zgłaszać swoje bazzary. Wybiorę pięć pierwszych i pięć wylosowanych osób. Aby otrzymać reklamę bazzaru trzeba mieć w nim min. 8 rzeczy.

    (treść jest pisana na szybko,mogłabym pisać bardziej rozbudowane posty)

    Mój nick na Stardoll : Maura3611

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Nazywam się Aneta :) Na stardoll 1karo1. Mam 13 lat, na ortografii i interpunkcji znam się bardzo dobrze. Nie popełniam błędów. A jeżeli czegoś nie jestem pewna to patrzę do słownika lub pytam dorosłą osobę ( niezbyt często mi się to zdarza ale okej ). Mam swojego bloga piszę na nim od ok. roku :) I dobrze się trzyma. Moje zainteresowania to Fotografia moda i reklamowanie.. :) Tak lubię bardzo pisać reklamy :D. Na komputerze spędzam ok. 2/2,5 h dziennie. Czasem więcej zależy od pogody. O kontakt prosiłabym na gg : 12225382 lub na e-mail : majcia1235@gmail.com

    A tak notka by wyglądała według mnie
    ( Jeżeli byłaby pierwsza to bym napisała tak ) : Cześć. ( Tutaj bym się krótko przedstawiła). Jak każdy raz w tygodniu pod tym postem możecie zgłaszać swoje bazzarki. Pięć pierwszych osób i 3 wylosowane osoby trafią do postu, gdzie zareklamujemy wasze ubrania. Pamiętajcie musicie mieć wystawione minimalnie 9 ubrań, a także bądźcie obserwatorami bloga. Przy podawaniu screena koniecznie napiszcie swój login na stardoll. :)

    Pozdrawiam serdecznie 1karo1

    1karo1 :) Trzymam kciuki że mnie weźmiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam na imię Paulina i mam 16 lat. Na Stardoll moja dolka ma nick Wampirkas i mam 62 poziom. Na komputerze spędzam 5+ godziny. Piszę bezbłędnie, bloggerem potrafię się obsługiwać.

    Treść

    Hej. Osoby które chcą wziąć udział w wyprzedaży. Proszę aby się zgłosiły pod postem, a wybiorę pięć pierwszych i pięć wylosowanych osób. Użytkownicy powinni mieć minimum 10 rzeczy. Wieczorkiem ukażą się posty z wyprzedażą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam na imię Klaudia. Mam 14 lat.Pisałam już na blogu, lecz został on usunięty przez założycielkę z nieznanych nam przyczyn. Umiem robić screeny oraz dobrze znam język polski. Na stardoll jestem już od 2009 roku chociaż nie wiem, czy to istotne. Na innych blogach czasami trzeba mieć duży poziom oraz być już na stardoll od długiego czasu.
    Przykładowy post:

    Osoby, które chcą zareklamować swoje bazar mogą się zgłaszać pod tym postem. Jednak, żeby brać udział w wyprzedaży musicie wystawić minimum 10 rzeczy, podać swój nick stardollowy oraz być obserwatorem bloga . Z osób, które się zgłoszą wezmą udział pięć pierwszych oraz pięć wylosowanych. Zgłaszać się można do końca dnia.

    Mój nick na stardoll: sonia382

    Jeszcze zrobiłam obrazek, który bym mogła np.wklejać wraz z postem. :)
    http://files.tinypic.pl/i/00433/7us0dfgdero3.jpg

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, mam na imię Zuzia i mam 14 lat. Mój nick to zizi009 i mam 45 poziom chociaż na stardoll jestem już ponad 3 lata. Na komputerze spędzam odpowiednią ilośc czasu aby zostać redaktorką. Z języka polskiego mam b. dobre oceny i dlatego piszę bezbłędnie. :D Na blogerze znam się dosyć dobrze. I umiem robić screnny. POZDRAWIAM, Zizi009



    Treść:
    Jeżeli chcesz żeby twój bazar został owiedzony przez nowe osoby weż udział w tj wyprzedaży. W komentarzu podaj stardollowy nick oraz wystaw w bazarku MINIMUM 10 rzeczy. W poście znajdą się bazarki pierwszych pięciu osób oraz pięciu wylosowanych osób.
    Wieczorem pojawi się notka z bazarkami. :D

    ZGŁASZAJCIE SIĘ POD TYM POSTEM.!!! :D



    zizi009

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się.
    Nazywam się Julka, mam 13 lat. Z języka polskiego jestem bardzo dobra. Nie popełniam błędów ortograficznych. Jestem także sumienna, lubię pisanie na blogach. Bardzo dobrze znam się na bloggerze, jestem na nim od 2011 roku, więc już 3 lata. Screeny umiem robić, zajmuję się także grafiką.

    Treść:
    Witam wszystkich. Jeśli chcecie wziąć udział w wyprzedaży, proszę się zgłosić w komentarzu pod tym postem. Pięć pierwszych osób i 5 wylosowanych pojawią się w następnej notce. Pamiętajcie o tym, że musicie mieć min. 10 rzeczy w bazzarku i być obserwatorami bloga.


    _Felicia_

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie dzięki. Są lepsze osoby ode mnie i życzę im powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam na imię Aneta . Na stardoll jestem od 2009 roku i mam 42 lvl. Język polski znam dobrze ,Jestem sumienna i na pewno nie zrezygnuję po tygodniu bo bardzo bym chciała zostać redaktorką na tym blogu . Potrafię robić screeny . Na bloggerze znam się trochę ale szybko się połapie ;))

    Oto moja notka :

    Witam wszystkich obserwatorów , czytelników oraz całą załogę bloga
    Jestem nową redaktorką na tym blogu. Zajmuję się postem dotyczącym : Wyprzedaż u czytelników . To tak , w realu mam na imię Aneta, na stardoll jestem anetka1004. Myślę że mnie polubicie ;]. Co tydzień będzie pojawiał się mój post , gdzie w komentarzach będziecie mogli zgłaszać swoje bazarki. Pięć pierwszych i pięć wylosowanych bazarków zareklamujemy na blogu. Pamiętajcie że w bazarku musi być minimum 10 rzeczy . Swoje bazarki zalinkujcie najlepiej na stronie tinypic.com lub na innej , oraz pamiętajcie aby podpisać swoje bazarki stardoll'owym nickiem . Posty z reklamami bazarków pojawią się wieczorkiem lub następnego dnia rano ;). Aby wziąć udział w tej zabawie trzeba być OBSERWATOREM bloga . To by było na tyle ;)) Pozdrawiam was !! ;**
    anetka1004

    To moja notka :))

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć!:)
    Witam serdecznie całą redakcję bloga "Stardoll i my", oraz oczywiście czytelników! :D

    A więc, mam na imię Ewelina. Język polski uwielbiam, w wieku jedenastu lat napisałam całkiem interesującą książkę, którą ludzie oceniali na dzieło szesnastolatki!;)Mam dużo czasu wolnego. O, zapomniałabym, mam piętnaście lat. Mam też dużo pozytywnej energii, która może się przydać :D

    A więc tak wyglądałby mój przykładowy post:

    SALE 30%
    Witajcie czytelnicy!;)
    Dziś nadszedł czas na zgłoszenia swoich bazarów bo wyprzedaży !:D
    Jak przeczytaliście w tytule, powinniście obniżyć ceny o 30%.
    Powinniście mieć conajmniej 9 rzeczy, a screeny waszych bazarów najlepiej wysyłajcie na strony typu Tinypic.com. Przypomnę, że wybiorę 5 pierwszych osób które napiszą komentarz , oraz wylosuję 5 osób.
    Tak więc, czekam na zgłoszenia, życzę Wam miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka.
    Na imię mi Natalia na stardoll mój nick to nick315dance315 .Mam 12 lat i idę teraz do klasy szóstej. Nie mam większych problemów z ortografią i interpunkcją (bdb z j. polskiego)
    Bloger znam wystarczająco dobrze.
    Na komputerze przesiaduję tyle ile w danym dniu mi się chcę czyli 2-3h.


    Notka:
    Witam wszystkich czytelników serdecznie w poście zgłoszeniowym.
    Jeżeli chcesz zgłosić swój bazar wystarczy być obserwatorem bloga (sprawdzam, osoby z Google+ proszone są o udowodnienie tego poprzez sereen.)i mieć przynajmniej
    10 rzeczy. Załapie się 5 pierwszych i 5 wylosowanych osób.
    Jest to "Wyprzedaż u czytelników" więc miło by było gdybyście poobniżali troszeńkę ceny (nie musicie ich obniżać).
    Powodzenia



    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejka.
    Na imię mi Natalia na stardoll mój nick to nick315dance315 .Mam 12 lat i idę teraz do klasy szóstej. Nie mam większych problemów z ortografią i interpunkcją (bdb z j. polskiego)
    Bloger znam wystarczająco dobrze.
    Na komputerze przesiaduję tyle ile w danym dniu mi się chcę czyli 2-3h.


    Notka:
    Witam wszystkich czytelników serdecznie w poście zgłoszeniowym.
    Jeżeli chcesz zgłosić swój bazar wystarczy być obserwatorem bloga (sprawdzam, osoby z Google+ proszone są o udowodnienie tego poprzez sereen.)i mieć przynajmniej
    10 rzeczy. Załapie się 5 pierwszych i 5 wylosowanych osób.
    Jest to "Wyprzedaż u czytelników" więc miło by było gdybyście poobniżali troszeńkę ceny (nie musicie ich obniżać).
    Powodzenia



    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobra, naszło mnie, abym się zgłosiła. Jak dla mnie przyjemny dział :)
    _________
    Mam na imię Karolina. Myślę, że z językiem polskim jest u mnie dobrze, nie popełniam błędów stylistycznych i ortograficznych. Mówiąc nieskromnie jestem najlepsza z klasy w tej dziedzinie. Jestem sumienna, nie rezygnuję po tygodniu, staram się wywiązywać z jakichkolwiek obowiązków. Mam także doświadczenie, pisałam na " Dla osób uzależnionych od Stardoll". Blogger znam jak własną kieszeń, mogę stworzyć ładny, estetyczny post, który podobałby się czytelnikom.
    Screeny potrafię robić, to dla mnie bułka z masłem.
    Myślę, że praca na SiM byłaby dla mnie przede wszystkim nowym doświadczeniem i dobrą zabawą :)

    _______________
    Tekst:
    Witajcie kochani! :)
    Dzisiaj mamy wtorek, więc nadeszła pora na Wyprzedaż u czytelników! Pod tym postem możecie się zgłaszać, a ja wybiorę 5 pierwszych i 5 wylosowanych osób, po czym zamieszczę screeny ich bazzarków w poście.
    Powodzenia!
    __________

    Pozdrawiam, walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tej strony antonowka111, która na Stardoll bywa już od 2009r. za co otrzymała 60 poziom. Mam na imię Marta i 15 lat skończyłam w czerwcu. Wszystkie warunki spełniam, na bloggerze znam się nawet bardzo dobrze. Jeśli jakiś mały błąd ortograficzny się trafi to od razu go poprawiam (przecież się podkreśla :P).

    Moja notka:
    Cześć i czołem. Wszystkie osoby chętne do zareklamowania swojego Bazaarku proszone są o zgłoszenie się poprzez podanie linku do Bazaarku lub nicku medoll w komentarzu pod tym postem.
    Pierwsze 5 osób ma zagwarantowane uczestnictwo w jutrzejszym poście, pozostałe 5 wybiorę losowo. Pamiętajcie o tym, że w waszych Bazaarach muszą znajdować się co najmniej 10 artykułów! Oczywistym faktem jest to, że aby się zgłosić musicie być obserwatorami bloga! Trzymam kciuki :)

    Kontakt najlepiej w Księdze Gości. Mejl: ntusinkowa@gmail.com, GG 48404094.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć! Na imię mi Karolina, a mój nick to Witchkara. Na stardoll jestem od ponad 2 lat, ale niestety mam 46 lvl. Myślę, że wiek nie gra zbytniej roli. Błędów z języka polskiego nie popełniam, aczkolwiek każdemu może się zdarzyć.
    Treść notki:
    Drodzy czytelnicy! Jeżeli chcecie, aby reklama waszych starbazaarków pojawiła się w poście wystarczy podać swój nick w komentarzu. Standardowo pamiętajcie o wystawionych 10 artykułach w bazaarku. Warunek jest taki, że musicie być obserwatorami bloga.

    Najlepiej kontaktować się ze mną poprzez księgę gości albo czat na stardoll.
    Dziękuję za uwagę i życzę udanego wieczoru! (:

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej mam na imię Sylwia, mam 19 lat na stardoll jestem od ponad 3 lat, mój nick to kasiczek. Pisałam już na kilku blogach, aktualnie pisze tez na swoim który niedawno założyłam, umiem obsługiwać się bloggerem.Mam bardzo dużo wolnego czasu, który poświęcam najczęściej na stardoll i mojego bloga a także na komentowanie innych blogów. Kontakt do mnie GG: 35668417 email: kkasiczek@interia.pl

    Post:
    Osoby, które chcą wziąć udział w wyprzedaży, zapraszam do zgłoszenia się pod tym postem. Pamiętajcie musicie być obserwatorem a także podpiszcie się stardollowym nickiem, osoby zgłaszające się muszą mieć wystawione przynajmniej 10 rzeczy. Pierwsze pięć osób ma gwarantowany udział w wyprzedaży, dodatkowo wylosuje pięć kolejnych osób których bazaar będzie w wyprzedaży.


    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam. Mam na imię Zosia. Mam 13 lat. W języku polskim jestem bezbłędna. Na koniec roku zawsze mam 6 z tego przedmiotu. Interesuje mnie: malarstwo, fotografia i ogólnie sport. Moje hobby to uprawiane sportu oraz pisanie.
    Oto treść jaką mogłabym napisać w poście:

    Hej. Chcecie wypromować swój bazzarek? To właśnie macie na to szansę! Weźcie udział w tej wyprzedaży. Żeby się zgłosić musicie podać swój nick na stardoll oraz być stałym obserwatorem bloga a także mieć wystawionych przynajmniej 8 rzeczy. Pierwsze 5 osób na pewno znajdzie się w wyprzedaży. Ale nie martwcie się: wylosuję dodatkowo kolejne 5 osób których starbazarkki będą brać udział w wyprzedaży.

    Mój nick to : sportthebeast

    Oto mój gmail: pestka104@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W sumie chętnie wróciłabym do pisania na tym blogu i jestem pewna, że raz w tygodniu bez problemu znalazłabym czas, by opublikować te dwa posty. Dział SALE był moim pomysłem i to ja wprowadziłam go na bloga, więc oczywistym jest, że wiem, jak go prowadzić. Nie będę pisać wiele o sobie, moje imię możecie wyczytać z nazwy na bloggerze. Dodam tylko, że mam 16 lat, na Stardoll mam 3,5-letni staż, a do moich zainteresowań zaliczam modę, fotografię, książki, filmy, muzykę i pop-art.

    WZÓR POSTA:
    Od ostatniej wyprzedaży minął dokładnie tydzień, co oznacza, że czas znów zrobić porządek w naszych stardollowych szafach. Przejrzyjcie je dokładnie i wystawcie od dawna nienoszone ubrania, by zyskać stardollary na odświeżenie garderoby! Jeśli chcesz, by Twój bazaar pojawił się na blogu, podaj swój nick w komentarzu pod tym postem. Jak zwykle zareklamujemy bazary 5 pierwszych i 5 wylosowanych osób. Pamiętajcie, że musicie zaoferować przynajmniej 10 rzeczy. Do dzieła!

    No, powiedzmy. I proponowałabym zmienić ten obrazek, przydałby się nowy, może z jakąś lalką, albo papierową torbą na zakupy - mogłabym się tym zająć.

    VenusVirgin

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam na imię Weronika [misswercia7]. Mam 13 lat i za niedługo rozpocznę naukę w gimnazjum. Już od 2009 r. gram na Stardoll, więc myślę, że blogowanie nie sprawiało by mi kłopotu. Bardzo lubię rozmawiać o modzie, szukać najnowszych trendów.
    Poza tym jednym z zajęć, które wykonuje jest ręczny wyrób biżuterii :) To pozwala mi "wyrabiać" gust :)
    Zgłaszam się, ponieważ :
    -znam zasady j.polskiego ☑
    -jestem sumienna ☑
    -potrafię robić screeny ☑
    -znam się b.dobrze na bloggerze ☑

    Notka:
    Witajcie Kochani!
    Serdecznie zachęcam Was do wzięcia udziału w wyprzedaży bazarów. Chętne osoby proszę o zgłoszenie się pod tym postem.
    W komentarzu proszę podać :
    • swój stardollowy nick
    LUB
    • link do bazaru
    Zgłoszenia do godziny 12:00 dnia następnego.
    Po południu pojawi się post pięciu pierwszych oraz pięciu wylosowanych bazarków użytkowniczek.
    UDZIAŁ W ZABAWIE MOGĄ BRAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE OBSERWATORZY BLOGA!

    misswercia7

    OdpowiedzUsuń
  27. Nazywam się Karolina i mam 16 lat. Interesuję się modą i motoryzacją. Bardzo dobrze znam zasady języka polskiego, zasady interpunkcji i ortografii nie są mi obce. Oczywiście znalazłabym czas aby napisać raz w tygodniu post i na pewno nie zrezygnowałabym po tygodniu. Screeny potrafię robić i znam się na obsłudze bloggera. Najlepiej kontaktować się ze mną poprzez Gadu Gadu: 4956763 lub po prostu na Stardollu.

    Wzór posta

    Od ostatniej wyprzedaży minął tydzień i trzeba odświeżyć nasze szafy. Wystawcie w swoich bazarach minimum 10 rzeczy i zgłoście się pod tym postem podając swój stardollowy nick lub link do bazarku. Pamiętajcie, że w zabawie mogą wziąć udział tylko obserwatorzy bloga. Wieczorem pojawi się post z pięcioma pierwszymi oraz pięcioma wylosowanymi bazarkami. Zgłaszać się można do pojawienia się tejże notki. :)

    Pozdrawiam, karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć! Z przyjemnością zajęłabym się tym działem. Poprawnie piszę po Polsku, potrafię robić screeny, umiem posługiwać się blogerem i mam dużo czasu wolnego. :) Piszę na 2 mało rozkręconych blogach i z przyjemnością spróbowałabym swoich sił na tak popularnej i aktywnej stronie. Na stardoll jestem właściwie od początku, jednak konto mam od 2009roku mój nick to Mima1234567890.
    O mnie! Mam na imię Klara i w kwietniu skończyłam 17 lat. Interesuję się modą, blogowaniem, książkami i filmami. Od zawsze moim marzeniem było pisanie na jakimś popularnym blogu. To chyba na tyle.. :3 Pozdrawiam!
    Mima1234567890

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej.Mam na imię Dorota i mam 15 lat. Zasady pisowni nie są mi obce , potrafię robić screeny oraz na Stardoll jestem już od sześciu lat. Mój nick na tym portalu to ziutymir97 . Wydaje mi się , że jestem odpowiednią kandydatką na tą posadę ponieważ dużo wiem o Stardoll , rzadko popełniam błedy ortograficzne , bardzo dobrze znam się na komputerach i internecie oraz spełniam wymogi , które przedstawiliście .

    Tak wyglądałby mój pierwszy post:
    Cześć wszystkim ! Jestem tu nowa więc chciałabym się krótko przedstawić. Mam na imię Dorota i idę do 3 gimnazjum jak widać mam 15 lat. Mój nick na Stardoll to ziutymir97 to tyle. Niebędę robiła zmian w zasadach , a więc pozostaje tak samo. Co tydzień będziecie pisali , że się zgłaszacie , a przy tym musicie napisać swój pseudonim ze Stardoll . Pierwsze 5 osób , które się zgłosi będzie miało reklamę starbazaru na tym blogu , ale nie tylko , bo jeszcze dodatkowo wylosuję 5 osób :) Więc powodzenia !

    Życzę miłego wyboru na odpowiednią kandydatkę na te stanowisko. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sorki za błąd ortograficzny między słowami : popełniam , a ortograficzne .
    Ps. Powinno być błędy . Przy okazji dodam , że znam się również bardzo dobrze na bloggerze i moje hobby to jazda konna .

    ziutymir97

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć, nazywam się Karolina i mam 15 lat. Zasady języka polskiego są mi dobrze znane; kilkakrotnie sprawdzam tekst przed jego opublikowaniem. Jestem osobą sumienną. Na bloggerze jestem od 4 lat, a więc dobrze go znam. Potrafię robić screeny.

    Treść notatki:
    Osoby chętne do wzięcia udziału w wyprzedaży niech zgłoszą się w komentarzu. Należy podać link do swojego bazaru, oraz wystawić minimum 5 rzeczy. Wieczorem opublikuję post z 5 pierwszymi osobami oraz 5 wylosowanymi.
    W zabawie udział mogą brać tylko obserwatorzy.

    Pozdrawiam, MotylekBasiax3

    OdpowiedzUsuń
  32. Witajcie, jestem Weronika, na stardoll kryję się pod nickiem Weronikao99. Myślę, że poradzę sobie na stanowisku działu SALE. Zdecydowanie nie zrezygnuję po tygodniu :-D W moich postach nie pojawiają się błędy językowe, ortograficzne czy interpunkcyjne. Bloogera również dobrze znam, pisałam na kilku bloogach: dwa mniej znane o stardoll, swego czasu nawet na Uzależnionych pisałam przez jakiś czas :D Cóż więcej mogę napisać? Raczej nic więcej Ci się nie przyda.
    Treść przykładowego postu:
    ----------------------------------------
    Zgłoszenia do SALE
    Witajcie, po raz kolejny zbieramy zgłoszenia do SALE, w komentarzu proszę podać link do bazaaru, przypominam, że aby bazaar mógł zostać opublikowany musi zawierać minimum 5 przedmiotów.
    Tylko dla publicznych obserwatorów blooga!
    *Użytkownicy Google+ proszeni są o screena z dowodem, że obserwują blooga
    Post z bazaarami pojawi się wieczorem
    ----------------------------------------
    Pozdrawiam Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  33. Nazywam się Laura, mam 17 lat. Bardzo dobrze znam się na blogerze gdyż prowadzę kilka blogów.
    ______________________________

    Jak co tydzień zbieramy zgłoszenia do SALE. Jeżeli masz ochotę się zgłosić wystarczy tylko, że zgłosisz się w komentarzu pod tym postem a w komentarzu zawrzecie takie informacje jak : stardollowy nick lub link do bazarku oraz musicie wystawić minimum 10 rzeczy w bazarku. Zabawa ta jest tylko dla obserwatorów bloga. W kolejnym poście dodamy screny z bazarków 5 pierwszych osób oraz 5 wylosoanych osób. Nie czekajcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam na imię Wiktoria i mam 13 lat. Na stardoll jestem szalona-lola. Mam to konto od 2011 roku i założyłam je jakoś na początku roku. Przed owym kontem miałam jedno konto które kryło się pod nazwą Tigrela8Love1 i nadal jest ono "dostępne". Byłam kiedyś na stardoll National CoverGirl Wysp Salomona. Kocham malować doll i ją ubierać. Umiem robić screeny. Na pewno gdybym została przyjęta na blogu nie odeszłabym po 1 tygodniu, myślę że po dwóch raczej też nie. :) Interesuję się śpiewem (ogólnie muzyką), tańcem, rysowaniem oraz malowaniem. W 3 i 4 klasie podstawówki zdobyłam dyplomy za doskonałą znajomość ortografii. Na bloggerze znam się świetnie, ponieważ prowadziłam kiedyś kilka blogów. Jestem osobą miłą. Uwielbiam blogować, to tak jakby moje hobby.
    ________________________
    Treść notatki:

    Witam wszystkich z cotygodniowym SALE. Jak już wiecie, pod tym postem możecie się zgłaszać. Aby się zgłosić musicie podać swój nick na stardoll LUB link do swojego bazaaru. W bazaarze musi być minimalnie 10 wystawionych rzeczy. :) MUSISZ BYĆ OBSERWATOREM BLOGA! Wybieram 5 osób wylosowanych i 5 pierwszych osób. SALE pojawi się w następnym poście, który być może pojawi się jutro. Do zobaczenia!

    ________________
    Mam nadzieję, że mam chociaż najmniejsze szanse na przyjęcie do bloga. Dziękuje i pozdrawiam! ♥

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam!
    Nazywam się Agata i mam 13 lat, na stardoll możecie znaleźć mnie pod nickiem agatkaka65. Umiem robić screeny. Mam swój blog o stardoll a oprócz tego pisałam na czterech innych blogach, lecz szkoła nie pozwoliła mi na to. Lubię cztać posty na tym blogu.Jestem ambitną osobą - to co zaczynam muszę dokładnie skończyć. Myślę,że mogłabym to robić bo mardzo lubię tak spokojną i mało czasochłonną "pracę".
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń