2013/08/22

Kanał na Youtube


Ostatnio obiecałam, że napiszę kilka słów o naszym kanale na Youtube, który utworzyłam, zatem do dzieła! Omówię kilka punktów, a także odpowiem na nurtujące pytania, które zadało mi kilka osób.

***Filmiki są na naszym blogu w pewnym sensie nowością, jestem pewna, że nie spotkacie ich na żadnym innym.
***Co z poprzednim kanałem? Był moim prywatnym i umieszczałam tam jedynie "Wyrocznię". Oczywiście będzie ona kontynuowana na YT Stardoll-i-My.
***Wciąż pracuję nad nowościami, mam nadzieję, że wkrótce uda mi się umieścić tam więcej filmików.
***Co będzie pojawiało się na tym kanale? Przede wszystkim filmy informacyjne, a także te związane z historią bloga lub jakimś ważnym wydarzeniem (np. 10.000 obserwatorów).
***W niedalekiej przyszłości będą tam organizowane konkursy, zatem to, co lubicie najbardziej. Oczywiście dostęp do nich stanie się ograniczony - wymagania to subskrybowanie kanału, dlatego jeśli jeszcze nie macie konta na Youtube możecie założyć je teraz dosłownie w ciągu chwili i zasubskrybować nasz kanał.
***Łapki w górę pod filmikami są również mile widziane :-)

Mam nadzieję, że razem uda nam się rozkręcić ten kanał. Pamiętajcie, im więcej widzów, tym większa motywacja do tworzenia nowości!

Jeśli macie jakieś sugestie, czy też pomysły możecie śmiało pisać. Kolejne wydanie "Wyroczni" na nowym kanale już wkrótce!

KLIKNIJ ABY PRZEJŚĆ DO YT I OBEJRZEĆ KANAŁ STARDOLL-I-MY

12 komentarzy:

  1. Ja od razu jak się pojawiło to konto to ja je zasubskrybowałam :D

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladalam ten na 10 tysiecy. Dobry pomysl z kanalem ;DD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już subskrybuję Wasz kanał :) Jestem ciekawa jak ten pomysł z filmikami się rowzinie,mam nadzieję że dobrze :) Filmik na 10 tys. obserwatorów jest świetny! Nie mogę doczekać się następnego :)
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się pomysł bardzo podoba. Czekam na filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze się zapowiada. Czekamy na filmiki i wspomniane konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sprzedaje wszytsko z mojego konta za złotówki dużo le 1 2 3 4 sezon zapraszam royalcolection

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę na bieżąco :) Łapkuję w górę ☻

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  8. w końcu! obejrzę sobie zaraz kanał:)

    OdpowiedzUsuń