2013/08/29

Spoiler kampanii - Violetta

Oglądacie ten serial?

22 komentarze:

  1. :)Oglądałam ale przestałam

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądam i lubie ten serial , jak będą z tej kampani darmówki z chęcią zrobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie, nie oglądam tego typu seriali -_-

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tego nie lubiłam, ale koleżanka mnie przekonała i jak już leci, to nie wyłączam xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jara mnie jakaś hiszpańska telenowela o jakiś Violach, Leonach i kij wie o kim jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie oglądam, bo nie mam czasu.
    tional12

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądam ale może będą fajne ciuchy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam zrobie na 100 %


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię to ale tego nienawidze :))

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie oglądałam ale ciągle o tym słyszę więc chyba to popularny serial jak będzie jakaś fajna darmówka to ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam kiedyś urywek, ale jakoś mnie nie przekonała ;)

    OdpowiedzUsuń