2013/08/29

Miss Stardoll World 2013


To właśnie dziś rozpoczął się największy konkurs na stardoll a mianowice Miss Stardoll World!
Jak wiecie, konkurs składa się z poszczególnych etapów:

-rozpoczęcie głosowania - głosujesz na kogo chcesz, głosujesz tylko raz na jedną osobę, musisz mieć min. 10 level

-zakończenie głosowania/głosowanie na półfinalistów  - 680 półfinalistów, 20 półfinalistów z 30-u najczęściej ocenianych krajów (mozesz głosować tylko na osoby ze swojego kraju), 20 półfinalistów z każdego z czterech kontynentów: Ameryki, Europy, Afryki i Azji (możesz głosować tylko na osoby ze swojego kontynentu)

-głosowanie zakończone/ogłoszenie finalistów - 34 finalistów, 1 finalista z każdego z 30 krajów, 1 finalista z każdego z 4 kontynentów

-rozpoczęcie finałowego głosowania - możesz głosować na kogo chcesz

-koronacja Miss Stardoll World 2013

Nagrody za pierwsze miejsce to między innymi Ipad Mini, Stardoll Barbie, własna ubieranka, specjalny zestaw ubrań tylko dla zwycięzcy, Platinium, 2000sd, 2000sm, korona, odblokowanie osiągnięcia finalisty msw.

Nagrody za drugie miejsce to między innymi 6 miesięcy członkostwa ss za darmo, 1000sd, 1000sm, odblokowanie osiągnięcia finalisty msw.

Nagrody za trzecie miejsce to między innymi 3 miesiące darmowego członkostwa ss, 500sd, 500sm,  odblokowanie osiągnięcia finalisty msw. 

Weźmiecie udział, co sądzicie o nagrodach i całej reszcie?



36 komentarzy:

  1. znowu masa spamów nieeeeeeeeee ) :

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagrody super, ale szanse maja tylko osoby spamujace.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie XD

    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  4. SPAM, SPAM, SPAM. Tyle w tym temacie. Ale fajnie, że coś się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle, najwięcej głosów zdobędzie rojda32, kusja i inne sławne doll. Ja mam to gdzieś. Nie jara mnie MSW, wgl nie biorę udziału :P A zresztą, mało kasy za pierwsze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomóżcie mi wygrać :) - Zalix21

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że nagrody rok temu były bardziej kuszące ?
    Jeżeli chodzi o mnie to startuję na każdy możliwy sposób : transmitacje, spam itp. Zamiast użalać się nad sobą spróbuję przejść chociaż pierwszy etap. Zawsze warto spróbować niż później żałować.

    Pozdrawiam
    Angela22Pink

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział, bardzo bym chciała si dostać chociaż do drugiego etapu, wiem, że to mało prawdopodobne ale próbóję. O wygranej nawet nie marzę ;p
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział ale no nie mam szans neistety a nagrody są super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie coś dla was! Zobaczcie co się dzieje z pokemonami które startują : http://i42.tinypic.com/a3nkok.png

    OdpowiedzUsuń
  11. eeh i tak nie mam żadnej szansy wygrać, dlatego olewam ten konkurs

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  12. Można jakoś wyłączyć chat na to MSW ? Bo już mi spamują -,-
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  13. iPad mini!? Boże marzenie! Ale i tak wygra pewnie jakiś fejm Turcji...

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę głosujcie na mnie na ncg, dla ciebie to nic wielkiego, a dla mnie marzenie. Proszę głosuj na mnie.Napewno się odwdzięcze, przepraszam za spam.Na stardollu nazywam się KorneliaLove7

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę głosujcie na mnie na ncg, dla ciebie to nic wielkiego, a dla mnie marzenie. Proszę głosuj na mnie.Napewno się odwdzięcze, przepraszam za spam.Na stardollu nazywam się KorneliaLove7

    OdpowiedzUsuń
  16. i tak nikt z Polski nie wygra co jest smutne ; c Turcja wygra ech

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiem że moje starania pójdą na marne. Finalistą Polski będzie zapewne sławna doll albo jakaś inna dziewczyna która wszędzie (dosłownie) wszędzie będzie spamować.
    Ja tylko chce przeczekać ten konkurs jak wiele innych użytkowniczek. Najbardziej wkurzające jest spamowanie. W Księdze Gości , w albumach , w chatach , klubach a nawet na imprezach. Ale to zrozumiałe każdy chce wygrać. Pozdrawiam i życze Powodzenia startującym ;*

    caroll_qa

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jak w zeszłym roku

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział .Zagłosujcie na mnie mój nick to MagicznaAjli

    OdpowiedzUsuń
  20. szał ciał, haha xd nie, nie biore udziału.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o nagrody, szczerze to myślałam że będą ciekawsze.. no ale tym też bym nie pogardziła haha :)

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  22. Może nagrody wydają się dosyć kuszące, ale pomyślcie ile pieniędzy trzeba zainwestować w wypromowanie swojej doll

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie, nie, nie! Nienawidzę MSW.
    Spam wszędzie, gdzie tylko się da.
    Najbardziej współczuję tym, którzy myślą że wygrają i inwestuję w promowanie swojej medoll sporo kasy.
    A potem co się okazuje? Wszystko na nic, i tak wygrał plastik ze statusem royalty i masą LE. Eh, stardollowe życie -,-

    Kingelynne.

    OdpowiedzUsuń
  24. jak można zagłosować na przyjaciela lub jakąś ładną lalkę ??? Poza tym głosujcie na mnie - maric1231

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie startuje,bo nie mam szans i wątpię czy wygra jakaś Polska doll.Wygra ta osoba co wyśle najwięcej wiad.transmitowych i spamu.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie biorę udziału :( wiem, że można spróbować ale uważam to za mało prawdopodobne przejść do drugiego etapu a co dopiero wygrać którąś z tych nagród.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem fajne nagrody, chociaż myślę że stać ich na coś lepszego. Sama nie biorę udziału, bo i tak nie miałabym najmniejszych szans.
    Poza tym strasznie wkurza mnie spam.. głosuj na mnie itd.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wezmę w tym udziału. Nagrody niby wysokie, ale akurat 2000 sd to mało.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  30. Wzięłam udział i mam nadzieje że ktoś zagłosuje na mnie od wdzięcze się jak napiszecie mi.

    zuza123x zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja spróbuję swoich sił, więc bardzo proszę o głosy :) I przepraszam za spam :/

    LadyMeCandy

    OdpowiedzUsuń
  32. Eeee... Ten Ipad mini to oni na twój adres wysyłają? :O

    OdpowiedzUsuń
  33. błagam jestem w sytuacji mega mega krytycznej moja przyjaciółka powiedziała że jeśli nie przejdzie chociarz do pół finałów na msw stardoll to przestanie się ze mna przyjażnicwiędz bardzo proszę pomuszcie mi i głosujcie na martin.pink wiem na pewno pomyślicie że zmyslam odrazu powiem to nieprawda postawcie się w mojej sytuacji dziewczyny błagam pomóżcie mi sprawcię żeby była tylko w jakims tam pół finałków i tyle wcale niemusi wygrywac szczerze dziekuje za każdom pomoc

    OdpowiedzUsuń