2013/08/22

NA TROPIE: Mark Fast Tribute

Zgodnie z wczorajszą obietnicą dodaję post :-)
Post podzielę na trzy części: w pierwszej przybliżę Wam markę, w drugiej zdradzę co kupiłam, a w trzeciej zaprezentuję stylizacje.

Mark Fast Tribute na Stardoll
Nowy sklep Tribute? Świetnie, mamy szansę na poznanie twórczości kolejnego projektanta. Zaraz, zaraz...ten styl wiele mówi, ja już się domyśliłam, a Wy?
Projekty Fasta pojawiały się  w Starplazie już dużo wcześniej. Posłużę się jednym przykładem, pamiętacie szóstą kolekcję Limited Edition? Znajdziemy w niej sukienkę, czy też top zaprojektowane przez niego.

Własne Tribute M.F. nie było dla mnie zaskoczeniem, wiedziałam że to kiedyś nastąpi. Już na pierwszy rzut oka widać, że graficy uwielbiają jego ubrania, gdyż często stają się dla nich inspirujące. Te dwie rzeczy ukazane wyżej, to tylko jedne z wielu.

Cechy charakterystyczne marki
Zbliżmy się odrobinę do świata realnego. Z pewnością zauważyliście, że najczęściej wykorzystywanymi materiałami są wszelkiego rodzaju siatki, złote ozdoby czy pióra: na tym przede wszystkim bazuje Mark Fast. Postrzępione materiały, czy też czerń połączona z intensywnymi kolorami - to kolejne znaki rozpoznawcze. Najbardziej podoba mi się fakt, iż na wybiegach pojawiają się tzw. modelki "plus size". Wielkie brawa dla projektanta! Pokazuje, że nie tylko wychudzone kobiety z rozmiarem zero mogą prezentować odważne kreacje. Chapeau bas! :-)

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam projekty MF. Wszelkie podarte tkaniny, siatki i oczka to definitywnie mój styl. Jak na razie zakupiłam jedynie płaszcz ozdobiony łańcuszkami i piórami, ale wkrótce mam zamiar wybrać się na większe zakupy. :) Fajny artykuł. :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja widzę niedokończony post? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jest to pierwsza część zapowiedziana na początku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Emo-niunia-: Dokładnie, będą trzy posty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaa, już rozumiem :) Myślałam, że wszystko w jednym będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenia - klasyczna czerń i wyraziste faktury, siatki i podobne. Muszę się bliżej przyjrzeć tej marce. Widziałam jedynie ostatnią jesienną kolekcję, ale i tak byłam pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. właściwie zwykła tunika + wykrojone elementy = taki efekt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam siateczki, złoto, łańcuszki i czerń, więc jak najbardziej jestem na TAK. Aczkolwiek nie przepadam za kolorami, więc reszta kolekcji nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kolekcja jest świetna . Są cekiny, łańcuszki ... Taka jest stworzona jakby dla mnie a nic nei mogę kupić bo mam 0 sd ;[.

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie ta kolekcja jest za droga i nie w mim stylu :(

    OdpowiedzUsuń