2013/08/29

Wyrocznia: Wyniki!

UWAGA! Wiem, że trwa teraz MSW i sporo osób stara się o to miano, dlatego nie chcą zmieniać swoich lalek w tym okresie. Wybrane dziewczyny mogą zrezygnować z przemiany, wybiorę wtedy kogoś innego.

Dzisiaj wreszcie postanowiłam dokonać ostatecznej decyzji i wybrać osobę, która ukaże się w kolejnym wydaniu "Wyroczni". Muszę przyznać, że nie było łatwo, przeczytałam wiele naprawdę starannie napisanych zgłoszeń. Druga odsłona będzie dosyć nietypowa, gdyż zdecydowałam się tym razem dokonać przemiany na dwóch kontach! A oto zgłoszenia i uzasadnienie moich wyborów:

Na stardoll jestem już od ok. 5 lat, ale konto aniol-juleczka zostało założone w 2008 r. Konto mam długo, więc to nic dziwnego, że przeszłam z nim przez wiele stylów poszukując tego właściwego. I co? Nadal go nie znalazłam. Ale to dobrze. Dzięki temu nic mnie nie ogranicza, jednego dnia mogę być metalem, a drugiego elegancką damą. Za to właśnie kocham stardoll, za możliwość przemiany. Stylizacja nie zawsze jest dobra, czasami mam tak okropne momenty, że mam ochotę zostawic moją doll nago. Wena przychodzi, tylko szkoda, że czasami trzeba na nia czekać tygodniami... Jednak przy twarzy mojej lalki jest już trochę gorzej. Nie mogę odnaleźć dla niej odpowiednich elementów, ciągle nie jestem pewna czy mi się podoba. Nie chcę naśladować innych, chciałabym iść własną ścieżką. Może oryginalność nie jest dla mnie, może nie mam zdolności, ale chcę próbować. Wiele razy chciałam zgłosić się do metamorfozy, by zobaczyć co inni sądzą o moim koncie, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi. Uważam, że ''Wyrocznia'' to projekt dla mnie, chciałabym spróbować czegoś nowego. Liczę na to, że mnie zainspirujesz i pobudzisz mój gust. Na ogół jestem osoba niestabilną, dlatego nie mam idoli, ulubionego stylu, muzyki. Bardziej przywiązuje się do emocji, wszystko zależy od mojego humoru. 
Jestem gotowa podać ci swoje hasło, bo wierzę, że jako człowiek ważny (może nie tyle ważny co popularny) w społeczności stardolla, nie możesz pozwolić sobie na jakieś oszustwa. 
Z góry dziękuję i pozdrawiam, aniol-juleczka

W tym przypadku myślę, że większych zmian wymaga twarz, gdyż stylizacja jest całkiem poprawna. Bardzo spodobała mi się forma tego zgłoszenia, ale przede wszystkim możliwość otworzenia na zmiany kogoś, kto tak naprawdę nie miał odwagi do brania udziału w tego typu przedsięwzięciach.

Cześć! Mój nick na stardollu to nina10000000 (zer jest 7) jestem tu od 2009 roku. Może teraz o tym dlaczego się zgłaszam?
Otóż mam "problem". Mianowicie nie potrafię ogarnąć całej swojej szafy. Buty (moja obsesja) oraz część ciuchów i dodadtków mam porozmieszczanych w kilku pokojach, żeby lepiej całość ogarnąć. W mojej szafie jest również stystem markowo-rodzajowy (sukienki, spodnie, topy, spódniczki, kurtki). Mimo to nie daję rady z wymyśleniem czegoś na miarę waszych niebanalnych i kreatywnych stylizacji. 
Mój głupi nawyk to zakładanie na dollkę nowo nabytych ubrań, dlatego nierzadko wygląda ona jak chodząca reklama danej marki. (Aktualnie mogłaby być jednym z manekinów Marka Fasta^^).
Mimo że stylizacje są poprawne, nie mają w sobie tej "magii", jaką mają wasze stylizacje. I dlatego zgłaszam się do was. Uważam (przynajmniej mam taką nadzieję), że jak zobaczę co można wyczarować z mojej szafy, da mi to kopa do niebanalnego myślenia. 
Mój styl można określić jednym słowem - "chaos" zdarza mi się skakać z jednego stylu, w kompletnie inny. Raz moja doll wygląda niczym gotka, raz niczym dama, a innym razem niczym typowy hipster (ten ostatni jest moim stylem w realu). Z jednej strony jest to magia stardolla, z drugiej mam poczucie, że warto się ustabilizować.
Nie mam stardollowych inspiracji. Przynajmniej nie podam tobie nicków. Często skaczę po stardollowych profilach w poszukiwaniu inspiracji i myślę sobie "O, to mi się podoba, ciekawe rozwiązanie". Jednak nie zapamiętuję username'ów. Odwiedzam także od czasu do czasu profile waszej ekipy. Można powiedzieć, że to wy jesteście takimi moimi idolami, których odwiedzam regularnie. 
Z ogólnych inspiracji, uwielbiam styl Rihanny (głównie ze odwagę zmiany oraz ogólne wyczucie) oraz polską blogerkę Maffashion (jej bloga oraz instagrama odwiedzam wyłącznie dla stylizacji, które są fenomenalne). 
Jeśli chodzi o mnie pasjonuję się jeździectwem, mam swoje małe osiągnięcia w zawodach, lecz tylko towarzyskich (dość przechwalania się!) Kocham muzykę oraz kino (w obu przypadkach lubię każdy styl oraz tym, bo przecież nie wybiera się ulubionego dziecka!)
Czego oczekuję od stylizacji? Motywacji, ale ta część leży wyłącznie po mojej stronie ;) Po prostu tyle razy podziwiałam wasze stylizacje, więc teraz chciałabym oddać swoją doll w twoje ręce, bo wiem, że ty naprawdę potrafisz czarować. 
Pozdrawiam Ciebie Kaci oraz całą ekipę bloga! nina10000000

Tutaj zmieniłabym naprawdę wiele, martwi mnie tylko niewielka ilość kosmetyków, przede wszystkim cieni do oczu (poza znienawidzonymi przeze mnie LUXE oczywiście). Zgłoszenie jest bardzo długie, jestem pod wrażeniem, że jego autorce chciało się napisać aż tyle. Swoją drogą bardzo przyjemnie czytało mi się tekst pozbawiony błędów i wzbogacony przecinkami. Mam nadzieję, że uda mi się coś "wyczarować" :-).


Jeśli podtrzymujecie swoją decyzję proszę o podanie mi hasła jak najszybciej. Najlepiej na gg lub w zaproszeniu na Stardoll. Metamorfozy przeprowadzę w najbliższym czasie. Gratuluję!