2013/08/22

NA TROPIE: Mark Fast Tribute 2

Mark Fast Tribute - idziemy na zakupy
Nie będziecie zdziwieni, jeśli stwierdzę, że moimi ulubionymi ubraniami stały się te w najciemniejszych odcieniach, prawda? Dziś mocno nadszarpnęłam swój stardollowy budżet, kupując sześć rzeczy. Moim zdaniem ceny są naprawdę wygórowane i nie każdy może pozwolić sobie na kupno tych artykułów. Ponad trzydzieści stardollarów za jedną sukienkę to naprawdę wiele. Przejdźmy do oceny sklepu: mnóstwo wzorów i kolorów, od patrzenia mogą zaboleć oczy. A co ciekawego kryje się pod tym nadmiarem wrażeń? Spójrzcie sami:

Czy na manekinach nie prezentują się idealnie? Dwie sukienki, pasek, bikini, spódniczka i narzuta - to właśnie je wybrałam. Dlaczego? Są niesamowicie uniwersalne, łatwo połączymy je z innymi ubraniami i dodatkami.


A Wy w co postanowiliście zainwestować? Jesteście zadowoleni ze swoich zakupów?

24 komentarze:

  1. spoko ja nadszarpnołem swój budżet 22 rzeczami z tego sklepu ( :

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam większość tego co pokazałaś, ale mam zamiar kupić coś jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Owszem drogo, ale rzeczy warte swojej ceny. Przypominają mi trochę LE, kupiłam chyba 12 rzeczy, większość w odcieniu czerni.
    Zupełnie nie podoba mi się narzutka, ale reszta ubrań, które wybrałaś fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zakupilam to samo co ty i kilka innych ciuchow...
    Fast to jeden z najdrozszych tribute w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne ciuszki są piękne. Też kupię większość tych ciuchów, co pokazałaś C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłabym to samo + tą różową spódniczkę dłuższą z tyłu, niestety mój budżet to tylko 4sd więc raczej się nie obkupię ;)

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej z tego sklepu podoba się właśnie ta szara sukienka, umieszczona na pierwszym manekinie, jednak nie mam na razie za dużo stardolarów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam tylko jedną rzecz,bo stwierdziłam, że szkoda kasy na coś co będzie w szafie leżeć. Chociaż można potem na tym zarobić, ale jednak odpuściłam ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic mi się zbytnio nie spodobało, mam zamiar kupić paski. Gdybym ubrała się w jakiś z tych ciuchów wyglądałabym jak pani z autostrady ;]
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Ja neistety nic nie kupiłam bo mam 0 sd ;[.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie kupiłam , bo nie mam za dużo sd . A i jeszcze coś : napisałaś lubionymi zamiast ulubionymi :D

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabawne, że kupiłam dokładnie te same rzeczy, co ty, z wyjątkiem paska ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. średnio podoba mi się ten sklep i ma zabójcze ceny, ale zachęciłaś mnie do kupna spódniczki ;D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałam 4 z tutaj pokazanych rzeczy, dodatkowo jeszcze czarną bluzkę z prześwitującymi rękawami oraz malinowe buty :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Artykuł fajny, ale ja raczej nic nie kupię. Stardollary może by i się znalazły, ale wolę je spożytkować jakoś inaczej. Ale się jeszcze wszystkiemu przyjrzę.

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym coś kupić ale wszystko jest tak drogie że mnie nie stać...

    Malavia.

    OdpowiedzUsuń
  18. nic nie kupiłam.... teraz już wiem co kupić :)

    OdpowiedzUsuń