2013/08/21

Spoiler sklepu - Mark Fast Tribute

EDIT: Kolekcja została wprowadzona przed chwilą do Starplazy i jest dostępna w sprzedaży! Ceny w nowym sklepie wahają się między 16 SD, a 38 SD.

W spoilerach ukazało się logo wraz z wnętrzami nowego sklepu Tribute - Mark Fast. Samo logo nie budzi we mnie większych emocji, aczkolwiek czcionka jest ciekawa. Wygląd sklepu jest dość oryginalny, a oszklone wnętrze nadaje marce jeszcze większej pikanterii. Kolekcja zawiera dwa piętra oraz 14 manekinów. Ubrania wraz z dodatkami od razu przykuwają uwagę i przypowinają nieco LE. Sklep ten będzie dzisiaj dostępny w sprzedaży. Macie już coś na oku?


25 komentarzy:

  1. Super. Napewno zrobię zakupy
    singiel

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyciągają z nas forsę tymi Tribute, a ja się pytam, co z HB? :/
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kupię kilkanaście rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie Lid totalne ździerstwo stardollarów, ciekawa jestem ile będą kosztowały poszczególne ciuchy -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre ciuchy są świetne. Kupię kilkanaście

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się 3-4 rzeczy. Na pewno kupowałabym więcej, gdyby nie fakt, że ceny są zwykle kosmiczne i wątpię, żeby w tym przypadku było inaczej. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czcionka dziwna, ale nie jest zła. Zapewne coś kupię ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ukrywam , mam już kilka rzeczy na oku :D

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczy mi się nie podobają. Raczej nic nie kupie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest drogo, niestety :(

    Kaskamaska

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno kupie 4 rzeczy, zastanawiam się jeszcze nad innymi bo ceny są kosmiczne :C Ale kolekcja śliczna *o*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio weszłam właśnie do tego sklepy ponieważ było dużo pozytywnych komentarzy, niestety ja nie znalazłam
    niczego fajnego. Szkoda, ale jeszcze popatrzę ;))))

    Vika55310

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam liliową narzutkę z pierwszego zdjęcia i zastanawiam się jeszcze nad 3 rzeczami ;3

    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ale mam tylko 9 sd ;((. Płaczę ! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  15. coś pewnie kupię, ale ceny są straszne ;o

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam kilka rzecz (w większości czarnych), aczkolwiek kolekcja nie zachwyca. Nic jakoś szczególnie mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pierwszy rzut oka świetny. super kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne paczki się dostaje po zakupie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. nic mi nie przypadło do gustu..

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno znajdę tu coś dla siebie. Wszystko jest dopracowane graficznie, a to już duży plus. Muszę jeszcze się dokładniej przyjrzeć tym ciuszkom.

    + Ładny post. Jestem wzrokowcem i estetą, zawsze zwracam uwagę na takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie.. zastanawiam się czy coś kupić. Ubrania nie są złe także pewnie coś wynajde.
    Wymalovana

    OdpowiedzUsuń