2013/08/23

Spoilery

26 komentarzy:

  1. Ale fajne !!!

    anastazja-steckiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie słodkie rzeczy! :)

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak Evil Panda, a meble to nie wiem.. w każdym razie są super.

    OdpowiedzUsuń
  4. o Boziu jaki kicz. Kiedy będzie coś ciekawego??

    OdpowiedzUsuń
  5. Antidote ze względu na meble. Nic nie kupię. :)

    No chyba że to na MSW.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na innym blogu myśleli że ro Wild Candy. XD Ja myślę że to chyba Antodote lub Evil Panda. :) Wydaje też mi się że będą niektóre rzeczy za sm. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem niemal pewna, że to nie Wild Candy. Na Antidote to trochę słabe. Stawiam na Evil Panda albo jakiś nowy sklep. Raczej niczego stąd nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubrania - tragedia. Za to kilka mebli jest naprawdę ciekawe.
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też myślę, że to trochę za słabe na Antidote. Prędzej nowy sklep albo Evil Panda. Nawet jeśli ceny nie będą kosmiczne, pewnie i tak nic nie kupię - zdecydowanie nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko takie kiczowate ale może coś fajnego się znajdzie ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. Sam kicz . Jedynie na figurka Sowy jest fajna ;-; XD

    Olusipa

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy.Są już dostępne w starplazie.To dostawa do Kitch :D

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  13. sprzedaje wszytsko z mojego konta za złotówki dużo le 1 2 3 4 sezon zapraszam royalcolection

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm .. A ubrania to Evil Panda czy co ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne meble, ubrania mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  17. Meble mnie nie interesują.
    KIcz, bazar, tandeta i wisienki- to musi być Wild Candy. Chociaż to Evil Panda też całkiem możliwe..

    OdpowiedzUsuń
  18. Z ubrań znajdą się perełki. Mi się rzeczy bardzo podobają. Ubrania są pewnie z Wild Candy , gdyż są na nich wisienki co przedstawia zawsze ten sklep. A meble ... może Kitsch ?

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojojojj jaki cukier z tych ubrań. XD Evil Panda? Kto wie.
    Wymalovana

    OdpowiedzUsuń