2013/08/31

Nowe tło na stardoll

Logując się, zauważyłam, że admini zmienili wygląd stardoll! Zamiast znanego nam jasnego tła, możemy ujrzeć grafikę związaną z My Little Pony. Nie wiem czemu, ale działa ona tylko na stronie głównej, a gdy klikamy w obrazek, aby dowiedzieć się więcej - pokazuje się informacja o niedostępności owego klubu. Tło od razu znika, tak jak przy odwiedzaniu innych zakładek. Stardoll kojarzy mi się teraz z Monster High... zapewne przez ten wszechobecny fiolet. Chwilowy błąd czy zmiana na dłużej? Jak myślicie?



18 komentarzy:

  1. możliwe, że robią reklamę, mi aktualnie się wyświetla białe tło, wiec możliwe ze dopracowują to ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już i jest mi obojętne

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chciałabym, żeby zostało na dłużej to dziwne tło ;/

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  4. Obojętne czy zostanie na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież wiadomo, że chwilowe, tło jest reklamą tych kucyków, nie stardoll, ludzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest tylko reklama wg mnie, zostanie na kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba chwilowe. Kurdee te darmowki z ponny byly ok ale nei dalo sie zrobic ;/.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beznadziejne tło, reklama chamska i tyle.

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  9. tło mi się nie podoba ale na pewno jest tylko chwilowe, za niedługo go usunął jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam takie tło jakie było wcześniej, więc jest mi to obojętne.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem Pegasister, więc się ucieszyłam widząc to tło ;)

    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością dostali za to odpowiednie pieniądze, więc wcale się im nie dziwię. W końcu to tylko tło strony startowej :p Maksymalnie za tydzień zniknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi to obojnętne. Nie gram na stardoll tylko, żeby ogladać tło, jprdl.

    kasia52pink

    OdpowiedzUsuń
  14. nie zwracam nawet uwagi na tego typu zmiany

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jak kliknęłam w to tło to dostałam zadanie żeby dołączyć do tego klubu i wystylizować jakąś lalkę, ale tego klubu nie ma..

    OdpowiedzUsuń