2013/08/21

Impreza blogowa

Jak zapowiadałyśmy wraz z Kaci.... dziś ciąg dalszy zabaw i atrakcji z okazji 10 000 obserwatorów! Przygotowujemy też niespodziankę, która całkiem niedługo pojawi się na blogu - kto pierwszy, ten lepszy, więc radzimy uważać :) Tymczasem, informuję Was o imprezie blogowej, która odbędzie się dziś o godzinie 18:00. Czat stworzony będzie przeze mnie (miss_miley_van). Nie wymagamy określonego stroju, ale byłoby miło, gdybyście ubrali się imprezowo lub elegancko. Mamy nadzieję, że nie zapomnicie i będziecie się z nami dobrze bawić!




EDIT:
Po 15sd+prowizja zgarnia Justa_16166 i Karolina3897. Gratuluję, wystawcie coś w bazarku, nie musicie się zgłaszać. Ogółem dziękuję wszystkim za miłe towarzystwo, bardzo dobrze się bawiłam :)
 A teraz.... nasza impreza!







32 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojawił się nowy komiks na Stardoll: http://www.stardoll.com/pl/campaigns/stardoll-comics/
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wpadnę. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wpadnę... Jak mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , napewno przyjdę :D

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  6. zajęte w ciągu 5sekund ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z osobą wyżej -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. pilnowałam ;D Ale się nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
  9. ciągle mam nadzieje że ktoś zrezygnuje i wpadnę na jego miejsce, na razie tylko ciągle odświeżam stronę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo nie juz 18 56 :( !!! ; [[[

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za imprezę było świetnie! Pogadanki o zimnych trupach!

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahaha tak! O kostnicach i rozpadającym się ciele XD bezcenne

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna impreza więcej osób poznałam ;)
    .igutka

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle ogarniam wszystko za późno ;c

    ArbuzowySorbet

    OdpowiedzUsuń
  15. Było super ;>> Trzeba powtórzyc ;]]

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo osób przyszło! A mnie jak zwykle w tym czasie nie było w domu. Biba w kosmos, też mam tę "boską torebkę" hiehiee

    Postaram się zarezerwować sobie trochę czasu na następną blogową imprezę ;-)

    OdpowiedzUsuń