2013/08/26

Spoilery

Podoba Wam się coś?

33 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam sam napis "Spoilery", to już się przeraziłam, że to LE HAHAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie barbie. To jest My Equestria Girls czyli film My Little Pony jako ludzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal nie mogę wyjść z szoku. No, to nawet przebija ostatnią dostawę kiczu-zalewu Evil Pandę. jeżeli to będą darmówki w żadnym wypadku nie robię. Bo chyba stardoll nie chce żebyśmy za to płaciły?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech straszne, sam kicz, znowu -.-
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiczowate to wszystko ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, słabo. Niestety to nie mój typ. I nie oglądam My Little Pony :c

    OdpowiedzUsuń
  7. KICZ, KICZ I JESZCZE RAZ KICZ! .___.

    Olusipa

    OdpowiedzUsuń
  8. Kicz ale te gorsety nei są złę ;D.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak się przyjrzycie i skojarzycie to są kucyki pony-lalki pewnie będzie jakiś film żę kucyki pony zmieniają się w dziewczyny lub po prostu barbie jakaś tam i będzie na podstawie kucyków pony
    PRZYJRZYJCIE SIĘ

    OdpowiedzUsuń
  10. mi podobają się spódniczki, zastanowię się nad kupnem ;)

    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Peruki mi sie kojarzą z Łonder Łomen :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. kicz. ewentualnie ten biały top z niebieskim serduszkiem jeszcze ujdzie, nic poza tym.


    julia.star-doll

    OdpowiedzUsuń
  13. MEEEGA KICZ !!!!! Też mi się wydaje że to jest związane z jakimiś koniami xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się gorsety. Gdyby znalazły się w starplazie za przystępną cenę napewno bym zainwestowała w niektóre. Reszta jest przepełniona różem i kiczem.

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że to jakiś sklep My Little Pony Girls,ale jest strasznie kiczowate. SYFILIZM :(

    OdpowiedzUsuń
  16. My Little Pony: Equestria Girls :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory przerażają! Ewentualnie byłabym zainteresowana fioletowymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Equestria girls na bank :D
    Pozdrawiam broonies :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Tragedia, mogliby dać jakieś normalne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń