2013/08/19

Obudź w sobie zwierze!



Dzisiaj podsunę Wam pomysł na nieco bardziej drapieżny look. Na pewno słyszałyście, widziałyście, albo nawet nosicie już zwierzątka na swoich t-shirtach, bluzach, kurtkach, strojach kąpielowych, sukienkach, czy też torebkach. Moim zdaniem jest to jeden z lepszych  nadruków, który pasuje niemal do wszystkiego, nadaje stylizacji niepowtarzalności i charakteru! Ja osobiście najbardziej lubię kocury, szczególnie te duże. Pantery, tygrysy, gepardy, lwy - to one przejęły moją szafę tegorocznego lata.
Moje poszukiwania zwierzęcych printów na stardoll zaczęły się od sukienki, którą otrzymaliśmy na 250 mln. użytkowników (pewnie kojarzycie stylizację Zuzy, która wyglądała w niej fenomenalnie). Przewertowałam moją szafę i znalazłam naprawdę pokaźną ilość ubrań z takim właśnie nadrukiem. Postanowiłam podzielić się z Wami częścią z nich.  


 

Uwielbiam różnorodność, dlatego znajdziemy tutaj wszystko. Elegancję, boho i oczywiście uliczny look, którego nie może zabraknąć w moim artykule. Jak widzicie duża część tych perełek jest z oferty specjalnej, czyli darmo. Za takie prezenty dziękuję adminom.

Na koniec 3 stylizacje, czyli zwierzyniec w praktyce. :)


Top: Riviera                                                Top: Fallen Angel                                   Top: bizou
Spódniczka: IT GIRLS                               Spodnie: IT GIRLS                                 Spodnie: ROYALTY
Buty: nelly                                                   Buty: ELLE                                            Buty: GVC tribute
Torebka: Fallen Angel                                 Torebka: Fallen Angel                            Torebka: WONW
Bransoletka: LE                                          Czapka: bizou                                        Kapelusz: bizou
Opaska: Special Offer                                Okulary: bizou

Mam nadzieję, że artykuł oraz stylizacje przypadły Wam do gustu.
Co sądzicie o takich nadrukach?

18 komentarzy:

  1. super stylizacje ;) osobiście lubię takie nadruki i na stardoll i na żywo

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne stylizacje, sama uwielbiam takie nadruki, w realu mam bluzke z tygrysem, troche podobną do tej na 1 zdj :)
    zap222444

    OdpowiedzUsuń
  3. Przekonałam się do zwierząt jako nadruk po tym poście ;)

    SS91

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tylko sukienkę z 250 mln . Ale chcę wszystko . Stylizacje są świetne, właszcza ta 2 ;D.

    OdpowiedzUsuń
  5. zwierzęcy denim? ;) denim z tego co mi wiadomo to potocznie zwany jeans, chyba chodziło o angielskojęzyczną nazwę słowa nadruk - print (jak to się dzisiaj mówi) ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie to tkanina, nadruk też się pod to podsuwa, ale masz rację, print bardziej pasuje, dzięki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam b. dużo rzeczy z kocimi nadrukami =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zwierzęce printy. Nie widziałam nigdy wcześniej tej sukienki z sową, świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta brązowa koszulka z sową jest cudowna, żałuję ze jej nie mam...

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 i 2 stylizacja mi się bardzo podoba

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. ja osobiście nie lubię takich nadruków :( ale bardzo podoba mi się 1 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje bardzo ładne, szczególnie 1., jednak jak dla mnie ten motyw jest już trochę mainstreamowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się motyw ze zwierzęciem. :) Choć przyznam mam tylko T-shirt z motywem ''Kocura''. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zwierzęce nadruki, aczkolwiek te na stardollu nie bardzo mi się podobają.
    Stylizacje super, każda chętnie bym skopiowała zarówno na stardollu jak i w realu.
    Aczkolwiek najładniejsza chyba ta pierwsza, super ten kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na stardoll brakuje rzeczy ze zwierzęcymi nadrukami. Ja akurat za nimi nie przepadam jednak, przyznam iż są bardzo ładne. Tym artykułem bardzo mnie do nich przekonałaś. Stylizacje są bardzo dopracowane. Najbardziej podoba mi się 2 :)

    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie motywy, trzecia stylizacja najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń