2013/08/18

Makijaż krok po kroku: Ekstremalny turkus z nutą delikatności


Moim zdaniem jest to jeden z makijaży, które z daleka prezentują się znakomicie. Tym razem makijaż oczu zamyka się na "poziomie pierwszym". Bazujemy jedynie na trzech cieniach, wyjątkowo w wewnętrznym kąciku stosujemy najciemniejszy odcień, a na zewnętrznej części powieki najjaśniejszy. Dodatkowo przy linii rzęs zastosowałam eyeliner, a także odrobinę neonowej kredki.





Szminki w nieodpowiednich odcieniach nie stanowią problemu. Gdy zmieszamy dwa lub trzy, znajdziemy ten idealny. Ja na najjaśniejsze usta nałożyłam odrobinę białego błyszczyka, następnie intensywny koral, a na końcu tzw. "nudziaka" w pudrowym odcieniu.



Twarz na zbliżeniu + Twarz z daleka

Wolelibyście tak rozbudowane posty? 

27 komentarzy:

  1. nudziaka to ty wczoraj widziałaśXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, fajniej się ogląda takie posty, no i jest co poczytać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. PISZĘ W WASZYM BLOGU, GDYŻ MAM DO WAS ZAUFANIE I MAM NADZIEJĘ , ŻE MI POMOŻECIE I NAPISZECIE O TYM POST.

    Dzisiaj będąc na stardoll jedna dziewczyna wysłała mi spama, że jak wydam 20 sd w jej starbazaarze dostanę od niej 3 fryzury ze stardesign Hair. Byłam pewna , że to prawda iż miała ona 60 lvl. Kupiłam rzecz za 20 sd ale ona powiedziała , że miałam kupić coś za 28 sd . Wściekłam się no ale kupiłam następną rzecz. Umówiłyśmy się, że ona kupi u mnie tamtą rzecz za 20 sd i będziemy kwita. NIE KUPIŁA... napisała mi tylko że jeżeli chce włosy to mam kupić jeszcze coś za 500 sd po czym przestała odpisywać na wiadomości. Ta laska to magda12lil.


    Sam wpis świetny. Uważam , że masz wielki talent do makijażu. Kolor cieniu do oczu jest zayebisty! :D


    misiaczek007

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż naprawdę ładny, ale wciąż nie mogę przestać się śmiać z tytułu i nawet nie jest mi z tego powodu przykro. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. @Belka: Śmiech to zdrowie. Jakąś nazwę trzeba wymyślić, w tej akurat nie widzę nic rozbrajającego, aczkolwiek każdego śmieszy coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kiedyś pomalować doll w ten sposób :) W sensie ciemny wewnątrz, jasny zewnątrz :p

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ale jak dla mnie powinnaś pisać jakie kosmetyki użyłaś albo ich fotke

    OdpowiedzUsuń
  8. @Marta Alkin: Po co skoro nie każdy je ma i nie da się ich kupić, bo nie są już dostępne w Starplazie? Dla mnie to zupełnie bez sensu. Każdy kosmetyk maluje tak samo, wystarczy znaleźć podobny kolor do tego pokazanego w poście. Pomyśl racjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, jednak mnie bardziej pociągają szalone 'makijaże' :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny, lubię takie odcienie ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. jeżeli to nie problem, to rozbudowuj posty, ciekawiej się na nie patrzy/czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Średnio mi się podoba bo wolę raczej beże i szarości xd ale to jakaś odmiana :) pasowałby do zielonej kreacji

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  13. super. muszę kiedyś spróbować!

    paulina1230

    OdpowiedzUsuń
  14. A możesz zawsze robić zdjęcia kosmetyków, jakich używasz. Jest to istotne, ponieważ różne cienie do powiek różnie malują i jeszcze zależy z jakiego sklepu.


    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  15. @AramintaMona: Odpowiedź na Twoją prośbę wyżej. Pisałam już komuś o tym. Zazwyczaj używam tylko cieni i grubych kredek z Dot. Jednocześnie używam ok. 10-20 kosmetyków, więc wypisywanie wszystkiego byłoby pracochłonne. Musiałabym dokładnie zaznaczać: co, czym i gdzie pomalowałam. Większości kosmetyków już nie da się kupić, także nadal twierdzę, że to zupełnie bezsensowna idea.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super makijaż, uwielbiam wszelakie odcienie zieleni ;) bardzo ładny odcień ust, spróbuje może tez mi taki wyjdzie.

    Jestem za tym, żeby teraz tak wyglądały posty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super makijaż, podobają mi się Twoje pomysły są fajne i bardzo estetyczne, uważam, że rozbudowane posty to dobry pomysł, ale wolałabym (pewnie nie tylko ja), gdybyś podawała nazwy kosmetyków, ewentualnie wklejała ich grafikę obok poszczególnych kroków, bo bardzo chciałam wykonać usta, ale nie mogę uzyskać takiego efektu ani nawet dokupić brakującego elementu...

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń