2013/08/30

Nowa lalka dla ss

Debby Ryan nie miała dotychczas swojej lalki na stardoll, więc admini postanowili to zmienić. Od dziś możemy ubrać podobiznę dziewczyny. O kim w ogóle mówię? Deborah Ann Ryan, znana również jako Debby Ryan to amerykańska aktorka i wokalistka, urodzona 13 maja 1993 w Huntsville, w stanie Alabama. Znana głównie z roli w Suite Life: Nie ma to jak statek, gdzie grała Bailey. Młodsze dzieci kojarzą ją także z serialu Jessie, gdzie ma główną rolę. Brała też udział w kilku innych, podobnych projektach filmowych. Jak widać, aktorka bardzo związana z Disneyem. 
 Kojarzycie ją? Ubierzecie? 




 

17 komentarzy:

  1. A właśnie oglądam "nie ma to jak statek" :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że kojarzę! Ale nie ubiorę, nie mam czasu :)

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ją lubię, ale czy ubiorę to jeszcze nie wiem.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę ją :) na pewno nie zrobię bo nie jestem ss ale jakbym nawet nią była to żal mi czasu na takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę ją, nie jest zbyt urodziwą dziewczyną. Lalka jest jakaś nieproporcjonalna, ale na twarzy ładniejsza niż w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah mlodsze dzieci? Mam 16 lat i znam ja z Jessie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko ja juz nie nadążam za tymi gwiazdkami disneya ;D nie znam i pewnie nie ubiorę, jak większosći

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. @ VenusKicia11
    Tzn. ja też wiem, że tam gra, ale ogółem ten serial jest dla małych dzieci... albo po prostu taki głupi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ale juz nie jestem ss wiec niee ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ją i w sumie zawsze lubiłam jej role. Nie ubiorę jej, bo skończyło mi się SS, a nie chce mi się iść do sklepu po doładowanie :p

    OdpowiedzUsuń