2014/06/10

Kolorowo krok po kroku #3

Witam w kolejnym poradniku, wczoraj miałam występ i było świetnie. Wszystko poszło jak po maśle, nie potrzebie się stresowałam.
 A teraz do rzeczy. Chciałabym wam pokazać makijaż w odcieniach niebieskiego z dodatkiem bieli, czerni i fioletu. Zapraszam do oglądania.

KROK 1

Białym cieniem malujemy wewnętrzne kąciki oczu.

KROK 2

Troszeczkę dalej maluję miętowym cieniem.

KROK 3

Następnie turkusowym cieniem maluję tak aby nachodził lekko na miętowy

KROK 4

Czarnym cieniem maluję do samego końca nachodząc na turkusowy. Przy okazji poprawiam pozostałe przejścia między kolorami.

KROK 5

W między czasie postanowiłam że dodam fioletu. A więc teraz maluję tak, aby fiolet 'wystawał' spod oka.

KROK 6

Fioletowym eye-linerem maluję dość grube oraz długie kreski.

KROK 7

Na samym początku czarną maskarą tuszuję rzęsy, na sam koniec turkusową maskarą maluję ledwo co końcówki rzęs. Policzki muskam perłowym różem. Usta zostawiam w spokoju, że tak powiem.
||EFEKT KOŃCOWY||

||WYKORZYSTANE KOSMETYKI||


Mam nadzieję że makijaż się spodobał. Przepraszam jeżeli coś jest nie wyjaśnione dokładnie lub są jakieś nie dociągnięcia w makijażu, ale robię to o 01:30 w nocy. 

Zrobicie taki ?
Podoba się ?
Komentujcie :)

shariSweet

12 komentarzy:

  1. Świetny makijaż, jednak zbyt ekstrawagancki jak dla mnie.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż, świetne połączyłaś kolory :)

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, utrzymany w zimnych barwach. Podoba mi się to, jak dobrałaś kolory. Przynajmniej ja nie widzę żadnych niedociągnięć :) jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny podobają mi się w nim barwy cieni jakich użyłaś
    dobrze pokazane jak się go robi co prawd do mojej doll nie będzie pasowała ale na pewno wykorzystam pomył :)
    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż. Oczy są bardzo starannie pomalowane. Świetna kolorystyka! :) Cienie ładnie prezentują się razem, kolor fioletowy pięknie podkreśla oko. Puder pasuje tutaj idealnie, jest bardzo delikatny i świetnie zgrywa się z cieniami. Fajnie, że nie pomalowałaś tutaj ust. Dobrze, że makijaż jest delikatny. Często mniej, znaczy więcej.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardzo mi się podoba ;) Ewentualnie zrezygnowałabym z fioletu, ale poza tym ten turkus bardzo przypadł mi do gustu :)
    I nie wpadłabym na to, by użyć tych oczu, od lat mam 'ten sam wyraz twarzy', trzeba coś pokombinować i odnowić look :P
    Lavigne-Lady

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż bardzo mi się podoba, jedynie zrezygnowałabym z fioletu, bo ten turkus już sam w sobie pięknie wygląda ;)
    I nie pomyślałam o tym, by użyć tych oczu :D od lat mam ten sam 'wyraz twarzy', pora coś zmienic :P dzieki za inspiracje
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż bardzo ładny ale dla mnie troche trudny do wykonania , chyba nie wyszło mi najgorzej

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż wyszedł bardzo ładnie, jestem pod wrażeniem pomalowania tak prosto powiek *o*
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż wyszedł bardzo ładnie. Idealny na lato ,lekki i kolorowy. Myślę ,że będzie pasował do wielu stylizacji ,tym bardziej ,że można zmieniać kolory ,co daje wiele możliwości.

    RingaXD

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się. Fiolet nie pasuje do niczego, a pomalowanie oczu to już tandeta.

    OdpowiedzUsuń