2014/06/09

Must have


Ozdoby do włosów
 Hippie-przepaski to prawdziwy hit tej wiosny. Wstążki, tasiemki, lamówki, serpentyny, szarfy i aksamitki - można łączć w dowolnych kolorach i długościach i wpleć je we włosy. Ma być naturalnie, zwiewnie i zawadiacko czyli w stylu prawdziwej bohemian girl. W pasmanterię wepnij duży kwiat, najlepiej na linii czoła - uwydatni makijaż oka i wysmukli twarz nadając jej dziewczęcego looku. Całość podkreśli naturalny makijaż.
W mojej stylizacji odbiegłam nieco od tego trendu - sjest zwiewnie, ale nie hippisowsko, a zamiast tasiemek i wstążek wykorzystałam lekki wianek.



Wianek – Riviera | okulary – Riviera | bluzka – Voile | wisior – HotBuys | spódnica – Tingeling | buty - PPQ








Ciekawa biżuteria
 W tym sezonie warto zainwestować również w biżuterię. Najlepiej, gdy jest w klimatach egzotycznych. Piórka to hit sezonu.
Dobrze, gdy dodatki są widoczne i rzucają się w oczy. Tym razem nie będzie to oznaką kiczowatości ! Mimo tego trzeba pamiętać, aby nie przesadzić - nie obwieszajmy się jak choinka.
Ja użyłam dość dużych kolczyków z kolorowymi piórkami. Stylizacja może nie jest typowo letnia, ale właśnie te kolczyki nadają jej letniego posmaku.





 Okulary – Riviera | kolczyki - Riviera | koszulka - Mr. | kurtka - Evil Panda | torebka - Chanel | spodnie - Denim&Supply | spódnica - Velvet Orchid | buty - HotBuys









Dżinsowy total look 
Wiele znanych marek lansuje trend na dżins od stóp do głów. Dżinsowy look modny jest praktycznie w każdym wydaniu - ponadczasowa elegancja, zainspirowany latami 80., w tonie minimalistycznym oraz w wydaniu streetowym, codziennym.
Tren ten wydaje się być łatwy w realizacji. Nie jest to do końca prawdą. Trzeba umiejętnie dobrać kolory dżinsu - jak wiemy, można go znaleźć w przeróżnych odcieniach. Warto zadbać również o dodatki.
Mój dżinsowy total look jest raczej swobodną propozycją na co dzień, z lekką nutką elegancji.



 
 
Kapelusz – Killah | okulary - Killah | naszynik - YSL | torebka - Rio | koszula- Denim&Supply | buty - Cheap Monday

10 komentarzy:

  1. Zgadzam się, dżins i ozdoby na włosy to prawdziwy must have. Co do biżuterii, nie każdy takie lubi. Nie podobają mi się zbyt długie i wykwintne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ozdoby do włosów uwielbiam ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje wypadły naprawdę genialnie, oby tak dalej *o*
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny artykuł! ;) Bardzo mi się podobają. Idealnie pasują do letnich stylizacji. Kojarzą mi się z morzem, plażą itp. Twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Bardzo lubię tą spódnicę. Piękny wianek! :) Kocham biżuterię. Potrafi ona ze zwykłej, nudnej stylizacji stworzyć naprawdę piękną stylizację. Twoja stylizacja jest ładna. Podobają mi się bardzo kolczyki, są świetne. Jestem wielbicielką jeansu! :) Pasuje on do bardzo wielu rzeczy, i jest bardzo ładny. To co zrobiłaś mi się bardzo, bardzo podoba. Fajnie połączyłaś koszulę z tymi właśnie spodniami. Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza stylizacja oraz trzecia, choć druga również jest ciekawa.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
  5. Cenne porady ;) Niby coś oczywistego, banalnego, ale biżuteria czy dodatki potrafią wiele zmienić w stylizacji i warto o nich pamiętac ;)
    Lavigne-Lady

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny artykuł :D
    Uwielbiam ozdoby do włosów, przydają się w wielu stylizacjach.
    Zawsze ją wypełniają i ożywiają. Myślę, że każdy powinien mieć w swojej szafie, chociaż jedną ozdobę do włosów.
    Jedyne do czego mogę się przyczepić w stylizacji, to ta brązowa kopertówka, do niczego nie pasuje. Świetne połączenie butów z spódniczką, wianek sprawił, że stylizacja jest taka bardzo letnia.
    Ogólnie lubię biżuterię, prawie każda moja stylizacja jest z ich użyciem.
    Jednak są to kolory biały, czarny, srebrny i złoty.
    Nie lubię kolorowej biżuterii, nie odpowiada mi ona.
    Na przykładzie twojej stylizacji można wywnioskować, że nie zawsze dobrze wyglądają, według mnie psują efekt, lepiej by było bez nich. Podoba mi się połączenie spódniczki ze spodniami :)
    Uwielbiam Jeans, ale z umiarem. Gdy użyję się go w całej stylizacji nie podoba mi się :)
    Stylizacja mi się podoba, wszystko do siebie pasuję, nie podoba mi się ta koszula, ale tu wygląda nawet ładnie :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  7. Można byłoby screeny zapisywać w png i robić na full screen :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny artykuł! ;) Bardzo mi się podobają. Idealnie pasują do letnich stylizacji. Kojarzą mi się z morzem, plażą itp. Twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Bardzo lubię tą spódnicę. Piękny wianek! :) Kocham biżuterię. Potrafi ona ze zwykłej, nudnej stylizacji stworzyć naprawdę piękną stylizację. Twoja stylizacja jest ładna. Podobają mi się bardzo kolczyki, są świetne. Jestem wielbicielką jeansu! :) Pasuje on do bardzo wielu rzeczy, i jest bardzo ładny. To co zrobiłaś mi się bardzo, bardzo podoba. Fajnie połączyłaś koszulę z tymi właśnie spodniami. Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza stylizacja oraz trzecia, choć druga również jest ciekawa.
    Pozdrawiam
    ~Nicola1321

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja jest przepiękna! Druga też niczego sobie, lecz trzecia...moim zdaniem, gdyby bluzka lub spodnie były w innym odcieniu, np. szary. Nie lubię połączeń ciemnego jeansu z jasnym :/ Lecz to tylko moje zdanie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny artykuł! Myślę ,że dzięki niemu dodam mojej doll tego ,,czegoś" XD. Szkoda ,że nie w tym poście nie wyświetla obrazów. Chętnie zobaczyłabym chwalone przez innych stylizacje.
    RingaXD

    OdpowiedzUsuń