2014/06/12

Windows On The World

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią do Starplazy trafiła dziś kolekcja związana z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w Brazylii. Tak jak większość z Was przypuszczała pojawiła się ona z metką Windows On The World.  Wśród dostępnych strojów możemy też znaleźć ten dla Polski, mimo że nasza reprezentacja nie zakwalifikowała się do Mistrzostw.  Cała kolekcja obejmuje trzy piętra, a jeśli chodzi o ceny, wahają się one od 30 do 89 sm, oraz od 6 do 8 sd. Ja może kupię strój z naszą flagą i to chyba tyle. Może jeszcze jakąś torebkę.Czy też macie puste manekiny? Nie wiem czy to tylko u mnie tak jest czy wszyscy tak mają.
Co sądzicie o kolekcji? Kupicie coś?



15 komentarzy:

  1. Ja juz kupilam skusilam sie tagrze na struj innej reprezentacji niz polskiej ale taki struj tez mam alaboratyn27

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie kupuję. To po prostu powrót starej kolekcji, przygotowanej na inne mistrzostwa, w których brała udział polska reprezentacja - stąd strój w naszych barwach. W sumie to żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie kupię, dostawa jest beznadziejna. Kiedyś już były takie dostawy, a więc to nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mnie intrygowała ta piłkowa torba ale raczej nie kupieę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic niestety nie kupię. Kolekcja jest nie w moim stylu. Kupię tylko torebkę w kropki z drugiego piętra. Ceny są bardzo przystępne, ale ciuchy nie przypadły mi do gustu.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nie mam pustych manekinów, więc myślę że jest to u Ciebie jakiś błąd który niedługo zostanie naprawiony.

      Usuń
  6. Jedyny plus tej dostawy, ta taki że nie zażyczyli sobie tej starej kolekcji w sd.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie stroje mam jeszcze z euro 2012 i w nich nie chodzę co najwyżej kupie dodatki bo kiedyś w tej kolekcji praktycznie ich nie było
    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  8. Nwm czy coś kupię :P Najwyżej jakąś którąś koszulkę i sukienkę :3 Lecz nie jestem pewna. + u mnie nie ma pustych manekinów ^^
    ~superkaja55

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam zieloną torbę za 8sd, idealnie sprawdza się w roli kopertówki.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  10. W planach także mam zakup sukienki z naszą flagą c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  11. Nwm czy kupię coś jeszcze bo narazie kupiłam tylko butki. osobiście uważam że ta kolekcja niczym się wyróżnia wyjątkowym co by zachęcało do kupowania.
    Pozdrowienia
    ~Nicola1321

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widzę w tej dostawie nic ładnego oprócz skarpetek z małą flagą Polski. Szkoda, że Admini znowu dali co niektóre odgrzewane kotlety, mogli się bardziej postarać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy mam już za sobą i myślę ,że na nic więcej się nie skuszę. Kupiłam sportowe buty (biało -czerwone, oczywiście :) ) i biało czerwoną sukienkę (tenisową) Zastanawiam się jeszcze nad kupnem niebieskiej bluzy i sukienki z naszą flagą.
    RingaXD

    OdpowiedzUsuń