2014/08/20

20 sierpnia-Światowy dzień wyznawania sobie miłości, pomówmy o miłości!

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie :) W związku z dzisiejszą datą chciałabym porozmawiać z Wami na temat jednego z najpiękniejszych uczuć w życiu człowieka, o miłości. Na świecie mamy różne rodzaje miłości... Miłość partnerską, miłość do przyjaciela, do drugiego człowieka, do Boga, do rodziny, a nawet do zwierząt czy niekiedy przedmiotów. Dziś chcę skupić się na tym pierwszym rodzaju miłości. Czym jest dla mnie miłość? Miłość to przywiązanie do drugiej osoby, wspieranie jej, podnoszeniu kiedy się przewróci, wspieraniu w złych i dobrych momentach, byciu ,,obok" kiedy kochana osoba tego potrzebuje, miłość to rozstania i powroty, bo gdy ktoś kocha to wróci :) Miłość jest wtedy, gdy dwie osoby lgną ku sobie jak dwie części tej samej gwiazdy, jak Ying i Yang, potrafią sobie ufać i być wobec siebie wyrozumiali i cierpliwi, potrafią zrozumieć swoje słabości, defekty urody, problemy zdrowotne. Bo jeśli ktoś kocha mnie tylko wtedy gdy jestem piękna, nie mam problemów to wtedy to nie jest prawdziwa miłość. Miłość to walka o siebie nawzajem, bycie murem dla drugiej osoby. Ostatnio wpadła mi w ucho piosenka zespołu Happysad pt. ,,Zanim pójdę". Bardzo podoba mi się jej refren, który brzmi tak: 
Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty
      To też nie diabeł rogaty
      Ani miłość kiedy jedno płacze
      A drugie po nim skacze
      Bo miłość to żaden film w żadnym kinie
      Ani róże ani całusy małe duże
      Ale miłość kiedy jedno spada w dół
      Drugie ciągnie je ku górze
Bo czy to nie na tym powinno polegać? Jeśli mój partner spada, ja ciągnę go spowrotem na górę. Niestety, w związkach często pojawia się dużo zła i trzeba sobie z nim radzić. Jeśli ktoś podcina nam skrzydła, nie ufa nam tak jak na to zasługujemy, sam naciąga nasze zaufanie robiąc rzeczy, których nie jesteśmy w stanie zaakceptować. Dziwi mnie, że nieraz ofiary przemocy domowej mówią, że ich partner je kocha, że on tylko ma taki problem... No właśnie, gdyby kochał to by kwiatkiem nie uderzył. Gdybyś był/a dla niego/niej najpiękniejsza i jedyna, to by cię nie zdradził. Trzeba ustalić sobie, co możesz zaakceptować, a co nie. Nie możesz być słabszym ogniwem w toksycznym związku, to wykańczające. Twój partner musi widzieć w Tobie autorytet, widzieć, że jesteś osobą silną i zdyscyplinowaną, że nie zaakceptujesz zdrad ani przemocy wobec siebie nawzajem, bo to nie jest dla ciebie odpowiedni związek. Nie oszukuj się, że jest inaczej.
Nie pozwól, żeby zły wybór zmarnował życie Tobie, a Twoim dzieciom dzieciństwo. Trzeba być silnym.
Zgadzacie się z moją opinią na temat miłości? Przeżyliście miłość? Czym dla Was jest miłość?
Najciekawsze wypowiedzi nagrodzę upominkami z Gift Shopu! 
Podsyłam jeszcze kilka piosenek o miłości, które bardzo lubię :)
Evanescence-My Immortal
Britney Spears-Everytime 
Closterkeller-Lunar 
Nightwish-While Your Lips Are Still Red

28 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Uważam jednak, ze to nie temat na stronę poświęconą stardoll, gdyż większość użytkowników, jak i czytelników tego bloga nie ukończyło gimnazjum, a może i podstawówki. Wydaje im się, ze wiedza co to miłość, słowa happysad'u traktują jak ładna rubryczkę według której ich miłość ma trwać. Wiem jednak, ze w tym wieku (ze swoich, jak i doświadczeń przyjaciół) człowiek nie jest dolny do PRAWDZIWEJ miłości. Owszem miłość do rodziny mamy w sobie od najmłodszych lat, jednak do drugiego człowieka nie spokrzewnionego z nami jest inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę, że od najmłodszych lat ludzie powinni rozumieć znaczenie takich słów :) Może będzie mniej katastrof różnego rodzaju?

      Usuń
    2. Mimo wszystko nie da się wpoić dzieciom pojęcia prawdziwej miłości. Wiedzą one co to jest, jednak prawdziwą miłość mogą jedynie obserwować między innymi u swoich rodziców, jeśli takowa jest przykładna. Katastrofy/tragedie (dzieci rodzą dzieci) są według mnie gdy w domu dziecku nie jest okazywana miłość lub jest jej znacznie za mało, bo niestety ale w takich miejscach przeważnie dzieją się tragedie lub z takich domów dzieci wynoszą przemoc czy inne złe "nawyki" o których wspomniałaś w artykule.

      Usuń
  2. Zgadzam się. Tak, przeżyłam :) Miłość jest dla mnie bardzo ważna :)
    fifi1406

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z twoją wypowiedzią . Jeżeli chodzi o święto to jescze o takim nie słyszałam . Fajnie ,że na waszym blogu , można dowiedzieć się nie tylko informacji o stardollowym świecie , ale również różnych innych ciekawostek .
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny artykuł :) Zgadzam się z tobą we wszystkich kwestiach :)


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, miłość jest ważną rzeczą e życiu. Trzeba ją pielęgnować i dbać o nią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Happysad - uwielbiam <3
    Racja, być z kimś to nie tylko być wtedy kiedy jest dobrze, ale też wtedy kiedy wszystko się wali. trzeba wspierać ukochaną osobę, by ona widziała w nas zawsze oparcie. bez wzgledu na wszystko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Happysad - uwielbiam <3
    Racja, być z kimś to nie tylko być wtedy kiedy jest dobrze, ale też wtedy kiedy wszystko się wali. trzeba wspierać ukochaną osobę, by ona widziała w nas zawsze oparcie. bez wzgledu na wszystko.:)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie za przypomnienie mi o takich mega fajnych piosenkach, które były już trochę zapomniane przeze mnie.:) gdy ich słuchałam łezka sama mi poleciała :)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne zdanie . Jednak uważam , że takie rzeczy nie powinny się na tym blogu znajdować , z racji takiej , że to blog o Stardoll , grze o modzie i wgl. , a nie o miłości . Rozumiem , że chciałaś się z nami tym podzielić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudny temat, ale jak dla mnie mało ciekawy :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Nightwish! Marco Hietala jest świetny w balladach, ale od momentu odejścia Tarji to nie to samo...
    Eyrol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nightwish! No tak, tęsknię za Tarją, ale... Oj, a ja tam lubiłam też Anette i Floor też lubię :) A Marco ma piękny wokal ♥

      Usuń
  12. Jestem zdania, że miłość przyjdzie sama do nas. Mam 15 lat i nie mam chłopaka chociaż wiem, że mogłabym go mieć. Po prostu nie wierzę w miłość w gimnazjum, liceum a zwłaszcza w podstawówce czy przedszkolu ( moja siostra miała w nim 5 chłopaków i jednego męża o.O). Nie ważne. W miłości nie chodzi o to żeby z kimś być bo inni już mają chłopaka/dziewczynę a ja nie. Zwłaszcza miłość przez kabel jak na Stardoll. Ja bynajmniej się nie śpieszę i posłucham "My Immortal" :)

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem co to miłość w prawdzie mam dopiero 12 lat. Moim zdaniem na miłość musimy zaczekać, sama do nas przyjdzie. W końcu poznamy kogoś w kim się zakochamy. Ja jestem nieszczęśliwie zakochana, widziałam go około 6 razy i jest starszy, a po za tym ostatni raz widzieliśmy się 2 lata temu. Nie wiedziałam, że 20 sierpnia jest taki dzień, ledwo co pamiętam kiedy mam imieniny :D
    Fajnie piosenki, to nie mój typ muzyki, jednak te wpadły mi w ucho

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to napisane. Nie toleruję osób co nie wiedzą co to jest miłość, traktują ją nie poważnie.. to jest okropne jak widzie takie osoby, znamm to aż mi sie beczeć chce z śmiechu, ale też z rozczarowania. Jak można dziewczynę, którą się zobaczyło raz nie gadało się z nią ani ta osoba jej nie znała ii już niby jakiś chłopak się w niej zakochał to jest nienormalne. Po prostu nie nawidzę osób co za grosz nie wiedzą co to jest miłość jakie to uczcie..

    Preety.Julka

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Britney ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja 20 sierpnia dostałam mojego kochanego pieska. To zawsze jest dla mnie wyjątkowy dzień miłości. Mi również bardzo podoba się piosenka "Ale zanim pójdę". Słuchałam ją już rok temu i strasznie mi się spodobała. Wyjątkowa piosenka która mówi o prawdziwej miłości.

    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  17. ♥ Ach miłość to cudowna rzecz. Moja ulubiona data. :) ♥

    majcik602

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nightwish- jeden z moich ulubionych zespołów :) Zachęcam wszystkich do odsłuchania...

    OdpowiedzUsuń
  20. Temat o miłości nie dotyczy Stardoll. Jedynie jeśli chodzi o miłość przez "kabel" ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość przez "kabel" oczywiście na Stardoll.

      Usuń