2014/08/14

Nowy konkurs

Na stronie głównej możemy zobaczyć informację o nowym konkursie na stardoll z realnymi nagrodami.  Tym razem wziąć w nim udział mogą tylko osoby posiadające status Superstar lub Royalty. Wystarczy tylko zaprojektować fryzurę w stardesign hair i zrobić jej zdjęcie. Dla najlepszych prac przewidywane są nagrody takie jak prostownica czy lokówka. Konkurs trwa tylko do 17 sierpnia. Moim zdaniem nagrody są zachęcające, aczkolwiek nie umiem projektować fryzur, a szanse na wygraną są bardzo małe.
Jak Wam się podoba? Weźmiecie udział? 


16 komentarzy:

  1. Wezmę udział bo trochę umiem robić fryzy
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie mam talentu do robienia fryzur :(
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam SS, więc nie wezmę udziału.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział, co mi szkodzi :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wezmę udziału.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagrody jakoś nie zachwycają, jednak warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam talentu w projektowaniu fryzur, ale co szkodzi spróbować :D Nagrody jak dla mnie nie przydatne, jeżeli wygram cokolwiek to sprzedam na allegro xd
    MissBritney226

    OdpowiedzUsuń
  8. Wezmę udział ale i tak wiadomo, że wygrają popularni projektanci o.O

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie brak mi talentu do projektowania fryzur i nie mam na razie możliwości kupienia ss, więc nie wezmę udziału;)
    fuverymuchbaby

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie wezmę udziału, bo nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wezmę udziału ponieważ nie zachwycają mnie nagrody i nie mam talentu do fryzur zupełnie. Bardzo chciałabym wygrać ale zupełnie nie to. Wygrana jak dla mnie musi być fajna a nie lokówka.A co do fryzur to chyba nie jest dla mnie. Dużo ludzi potrafi dobrze to robić ale nie ja. Zupełnie nie mam do tego głowy.

    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Projektanci, Ci sławni będą na pewno ze sobą rywalizować. Bo jest trochę tych projektantów, którzy potrafią robić piękne fryzury. Ale myślę, że te nagrody nie są zbyt zachęcające. Myślę, że zwycięzca bardziej by się cieszył z stardollarów albo nawet i samej sławy niż lokówki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie biorę udziału i tak nie miałabym prawie żadnych szans na wygraną...
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie biorę w tym udziału, nie projektuję fryzur, po za tym nie potrzebuję wyżej pokazanych nagród.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wezmę udziału.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń