2014/08/13

Callie's Picks No. 22

Kolejna, już 22 odsłona Callie's Picks trafiła do StarPlazy. Kolekcja obejmuje dwa piętra, a ceny sytuują się pomiędzy 10, a 52 sd, natomiast jeden pasek dostępny jest za 40 sm. Jak widać na zdjęciach poniżej, wśród artykułów dostępnych dla wszystkich, są też dwa takie, które kupić mogą tylko SS. Mnie przypadły do gustu sukienka i torebka z pierwszego manekina na pierwszym zdjęciu oraz pierwsza sukienka z drugiego screen'u i kamizelka z ostatniego manekina. 
Co sądzicie o kolekcji? Znaleźliście coś dla siebie?



15 komentarzy:

  1. Buty z 3 manekina z drugiego screena posiadam, dostałam je za darmo na FB.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa zdecydowanie udana. Już widzę dla siebie kilka rzeczy. Niestety mam wrażenie, że admini zaczynają coraz bardziej podnosić ceny :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta dostawa. Z pierwszego screena kupiłam sukienkę z różami, a z drugiego kołnierzyk z pierwszego manekina, top z trzeciego i kamizelkę z ostatniego. Jak dla mnie bardzo udana kolekcja.
    MissBritney226

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy , ale trochę admini przesadzają z cenami
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  5. 22 dostawa Callie's Picks do StarPlazy udana! :) Ceny nie są wygórowane, za pasek 40sm, ewentualnie 52sd za płaszcz dla SS... Świetna jest sukienka z pierwszego manekina na pierwszym screen'ie razem z torebką i z drugiego screen'u dwie czarne sukienki. Podoba mi się sukienka i top na ostatnim manekinie drugiego screen'u. Buty, torebki, paski-bomba ;) Wypatrzyłam w dostawie jest płaszcz i kołnierzyk (niegdyś HB), które kiedyś zakupiłam :)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha rzeczy z Migliukee, Ciekawe..

    miss_wiolaxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne rzeczy, zdziwiły mnie tylko buty z blaszką z trzeciego manekina drugiego screena za cenę 16 sd... Kiedyś były one darmówką.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być jest parę rzeczy które kupię ; )
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chyba nie dokonam zakupu. Lecz rzeczy są pomysłowe ale nie w moim stylu.Być może coś kupię. Zdaję mi się że to kolekcja resztkowa. Ponieważ dużo ludzi piszę że te buty z blaszką były za darmo. Ale mi się spodobała ta sukienka z drugiego manekina na zdjęciu nr.1. Jestem super star ale nie zakupię towarzyszącej jej falbanki. Podobają mi się na tym samym manekinie buty.


    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Sklep jakoś mnie zbytnio nie zachwycił, jednak znajdzie się kilka rzeczy wartych uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam czarny kołnierzyk, na którego już od dłuższego czasu polowałam, więc od razu kupiłam. szkoda, że artykuły dla ss nie są lepsze.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdy zauważyłam szal firmy Burberry, byłam zachwycona. Uwielbiam, tą firmę oraz tą beżową kratę, która pasuje do każdego odcieniu brązu. Niebawem go kupię, a mały prezent zrobię mojej przyjaciółce kupując top Coco Chanel. :))

    Vikella

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja jest przeciętna, jednak można w niej znaleźć parę interesujących rzeczy np: czarny kołnierzyk. Poza tym uważam, że niektóry buty zasługują na uwagę :) sukienki mnie niestety do siebie nie przekonały.

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresowała mnie sukienka z pierwszego manekina z 1 screenu oraz sukienka z 4 manekina z 2 screenu

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja mi się podoba :) Szczególnie rzeczy zaopatrzone w motyw róż, kołnierzyk i sukienka Philisophy. Zobaczymy, w co będzie dane mi się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń