2014/08/23

Starcie Stylistów #5

Poprzednie Starcie nie zostaje rozstrzygnięte, z powodu niedostarczenia pracy przez jednego z uczestników. Jednak osoba, która wysłała swoją stylizację nie może zostać poszkodowana. 
Malutkacandy, zgłoś się po nagrodę do Kaja1706. Masz na to 24h.
_______________________________________________
kadaer010 vs Camelot_Paula
Temat: Wyjazd z przyjaciółmi pod namioty.
Modelka: ZakochanaBieber

Uważam, że obie stylizacje są świetne. Wydaje mi się jednak, że druga spełnia nieco bardziej kryteria tematu. Mam tu przede wszystkim na myśli buty. Uważam, że pod namiotem lepiej sprawdziłyby się trampki. A Wy co sądzicie o stylizacjach ? Która Wam się bardziej podoba ?
_______________________________________________
Następne starcie:

BlackLilou vs karo45623Love1

Temat: Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego.
Modelka: botakchce

Przypominam, że na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: lisek412@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).
_______________________________________________
Wyniki castigu
Przede wszystkim chciałabym Wam podziękować za liczne zgłoszenia (nie spodziewałam się, że będzie ich aż tyle). Wszystkie jesteście piękne, dlatego proszę abyście nie zrażały się tym, że nie zostałyście wybrane.

Oto lista wyłonionych przeze mnie modelek (kolejność jest przypadkowa):
1. botakchce
2. palinka1997
3. nataliaszelc01
4. DzikaNaomi
5. Darx94
6. Elajna
7. dorka_dorka
8. ElizabethMoonth
9. misszuzanna4040
10. natalcia1112
11. Avril_EmoPunk
12. Dolloress
13. amewieczna123
14. ulenncia12
15. lila5302
16. juliette116
17. pepsonminilove

Wasze doll będą pojawiały się w Starciach zgodnie z powyższą listą.
Jeśli ktoś się rozmyślił i jednak nie chce zostać modelką, bardzo proszę o informację pod tym postem lub w wiadomości do mnie.
_______________________________________________







27 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja o wiele lepsza.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki trampkom stylizacja wydaje się luźniejsza. Modelka ma piękna twarz i fryzurę, przez co idealnie wpisuje się w tematykę.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby dwie stylizacje są dobre:) Dziękuję za wybór mojej doll na modelkę :D

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej , choć druga też jest ciekawa
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja jest ładniejsza.
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  6. Paula jak zwykle klasycznie - zero zaskoczenia.
    Eyrol

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja podoba mi się zdecydowanie bardziej, jednak druga bardziej pasuje do tematu, dlatego głos poszedł na Paulę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciężki wybór...zdecydowałam się na tę pierwszą :)
    fifi1406

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja bardziej pasuje do tematu, oddałam głos ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardziej podoba pierwsza :)
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem bardziej pasuje do tematu stylizacja nr. 2 . Oddałam głos ;)
    Bejer

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam na drugą stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo, że druga stylizacja jest bardziej praktyczna zagłosuję na pierwszą, ponieważ bardziej przypadła mi do gustu : )
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza jest zdecydowanie lepsza...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja jest świetna, jednak do tematu bardziej zobowiązuje 2 więc oddaje głos na Camelot_Paula ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne stylizacje.

    + zgłosiłam się jako medelka to dlaczego mnie nie ma spełniłam warunki :)
    Preety.Julka

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem co mi jest, ale obie mnie odrażają i to chyba przez tą plastikową twarz doll. A sweter + trampki? Serio uważacie to za połączenie na miarę tego bloga? xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie! kadaer010 zaskoczyłaś mnie zupełnie! Piękna stylizacja! Mój styl nakazuje mi oddać głos na ciebie. Jesteś świetną stylistką! Idealna stylizacja na wyjście pod namiot.


    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podoba druga, bo w takiej chętnie pojechałabym na wyjazd.,
    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  20. głos na stylizacje nr. 2 .. idealna .

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybieram stylizację drugą, wszystko fajnie pasuje do siebie, z taką koleżanką można wybrać się na wyjazd pod namioty :)
    Co do 1 stylizacji uważam , że tak wysokie buty niezbyt nadają się pod namioty :) a top niezbyt wiele zakrywa więc komary mogą nieźle pogryźć :)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak więc głos wpełni należy się Camelot_Paula i jej też oddaję głos w ankiecie :)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  23. Camelot Paula jak zawsze miażdży :) Dlatego oddaję swój głos właśnie jej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza jakoś bardziej mi się podoba :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie są rewelacyjne :) moim zdaniem druga stylizacja minimalnie bardziej odzwierciedla podany temat, dlatego zagłosowałam własnie na nią.

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  26. Zagłosowane ;] i dzięki za wybranie mnie jako modelki, ale znalazł się błąd w mojej nazwie.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  27. zglaszam sie poraz kolejny na modelke
    BubblyKamanGirl

    OdpowiedzUsuń