2014/08/22

Stylish Day

Witajcie. 
Od ostatniego wpisu minęło już trochę czasu. Od teraz, pomiędzy kolejnymi wpisami będzie nas dzielić tydzień przerwy. Wpisy dodawane będą w piątki. Również zmieniłam lekko szatę graficzną wpisu, mam wrażenie, że teraz wygląda bardziej estetycznie.
Oczywiście, jeśli macie jakieś pytania/ prośby lub po prostu chcecie porozmawiać - śmiało piszcie ;-)
Dzisiejsza stylizacja to połączenie sukienki (która pełni w dzisiejszym zestawie funkcję spódniczki) z brzoskwiniowym topem z przezroczystymi rękawkami. Torebka w kolorze wzorów na sukience oraz buty, które łączą obydwa kolory - to właśnie na takie dodatki zdecydowałam się tym razem.
Ocena należy do Was. 


24 komentarze:

  1. Mam tę sukienkę i nie wiedziałam, że można z niej zrobić taką fajną stylizację. Więc chętnie skopiuję troszkę ten look :)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, szkoda, że bluzka kupiona w sb... spodobała mi się =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja :) Bardzo spodobało mi się połączenie tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, buty świetnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest cudna. Podoba mi się połączenie topu z sukienką, a kolorystyka wymiata ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja. Świetny top :)
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo mi się podoba : ) Dzięki za przypomnienie mi o tym topie xd
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na stylizację i... te buty! ~ kateannechill

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna :) Nie miałam pomysłu jak wykorzystać tę sukienkę
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże, śliczna stylizacja. Nigdy nie wiedziałam jak wykorzystać tą sukienkę. :)
    Olusiaa12

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna stylizacja, sukienka wygląda jakby była z tribute, a nie za 50 sm. Dobrze ją wykorzystałaś.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze , że kupiłam kiedyś tą sukienkę. Stylizacja jest piękna :)

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna stylizacja , nareszcie będę wiedziała co zrobić z tą sukienką . :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobra stylizacja.. ale według mnie ten kolor i panterka jest .. wyrzygujący jakby to określić, a tak to stylizacja ok.

    preety.julka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja , lecz nie mogę kupić bluzki ze starbazzaru ;/ Nie mam jeszcze 17 lvl. , niestety . Dziękuję , że pokazałaś mi gdzie i jak tanio kupić pare dobrych ubrań dla mojej Doll :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna :) mam tą sukienkę...muszę tylko zaleźć tą śliczną bluzkę bo jej nie mam :/
    fifi1406

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna. Jej piękna delikatność przyprawia mnie o dreszcze. Wygląda bardzo elegancko. Na samym początku byłam na nie lecz kiedy się przyjrzałam zobaczyłam jej pomysłowość i delikatność. Bardzo ładna.

    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny, profesjonalny post :D A co do stylizacji to bardzo mi się podoba i może kiedyś ją skopiuję.

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń