2014/08/29

Rozwiewamy tajemnice - Wasze opinie

Witajcie Drodzy! Dzisiaj chcę opublikować coś na wzór drugiej części artykułu-dyskusji sprzed kilku dni, w którym rozmawialiśmy o problemach związanych z blogosferą. Zaskoczyliście mnie - prawie trzysta wyświetleń w przeciągu niecałych 24h, wiele komentarzy z szerokim spektrum poglądów, no, no. Tego naprawdę się nie spodziewałam, jestem pełna podziwu i bardzo cieszę się, że potraficie (nie wszyscy, prawie wszyscy) napisać coś więcej niż tylko 'zgadzam się, świetny artykuł'. To daje przysłowiowego 'kopa' do dalszej pracy. Wybrałam kilka najciekawszych wypowiedzi komentatorów, które możecie przeczytać niżej. Pozwoliłam sobie poprawić błędy jeśli takowe się pojawiły (gramatyczne, interpunkcyjne, składniowe i ortograficzne), czasem też je nico skróciłam. Miłego czytania! :)

Flying_Kitty: Racja, wiele można spotkać osób, które wchodzą na blogi o Stardoll'u szukają porad jak zarobić stardollary albo dostać jakąś ''darmówkę'' i tylko to ich interesuje, są zamknięci na tematy inne poza tymi, które przynoszą im jakieś korzyści, ponieważ hmm.. może myślą ; " po co mam to czytać skoro i tak mi to nic nie da.. nic ciekawego.. nie pisze tam nic o tym jak być bogatszą na Stardollu". Takich osób jest coraz więcej to prawda. Trochę mnie to przeraża, ale to pokolenie którym my też jesteśmy to pokolenie materialistów, którzy myślą , że nie ma nic za darmo, że nie opłaca się robić niczego za nic, bo to nie przynosi żadnych korzyści. KORZYŚCI- to dla nich tylko i wyłącznie słowo oznaczające coś dla ciała coś materialnego a nie coś dla sfery duchowej, coś co nie koniecznie musimy widzieć. Fakty są takie. Dla tych osób liczy się tylko to co można dostrzec gołym okiem. 

♣♣♣

ModnyKotek: Według mnie to wina stardolla, że jest jak jest. Nie ma co się oszukiwać, każdy przecież zauważył, że ceny są coraz wyższe. Coraz wyższe to mało powiedziane w porównaniu z tym co było kiedyś. 50 sd za nielimitowaną- odgrzewaną (że tak powiem) sukienkę? Dla mnie to skandal, tym bardziej, że przy zakupie SS za dychę dostajemy zaledwie trochę więcej niż 100sd= góra 3 sukienki, majątek, nie ma co.  Na blogi powinniśmy przeznaczać więcej nagród, ponieważ wartość stardollara maleje, ale jak skoro reklam z tegoż powodu również mniej osób kupuje?Jestem pewna, że stardollowi takie działanie odbije się czkawką, pisałam do nich w tej sprawie, bo przecież wiele osób jest na witrynie tylko dzięki blogom. Gdyby nie blog ja również nie kupowałabym tyle SS i jestem przekonana, że nie tylko ja tak mam. Dzielenie się radością z innymi jest obecne na blogach, dlatego zależy mi, żeby nowe osoby poczuły to samo, co kiedyś ja mogłam poczuć- ten klimat blogosfery ;)

♣♣♣

Valedrina: Gram w stardoll od 2008 roku...Pewnego dnia (rok 2012) moje konto zostało skradzione... Miałam bardzo dużo oryginalnych i rzadkich ubrań. Okazało się że to moja najlepsza przyjaciółka.. Byłam załamana, odeszłam ze stardoll... Jak widać większości tutaj zależy na cennych ubraniach, nie na własnych wartości. Przekłada się to również na blogsferę. Ceny zwiększają się z dnia na dzień, żeby zaistnieć trzeba włożyć w konto mnóstwo pieniędzy. Trzydziestego listopada ubiegłego roku znów założyłam konto... na początku nie mogłam się odnaleźć, zauważyłam ogromne zmiany..niestety na gorsze. Niektórzy nie mają aż tylu pieniędzy by ciągle doładowywać stardollary, a jak wiemy każdy chce pokazać swoją "pozycję" na stardollu... przez to, że ludzi ogarnęła mania pieniędzy, bogactwa i sławy wiele osób jest zmuszonych do odejścia ze stardolla i ze swoich blogów. Dlatego moim zdaniem blogsfera zanika z przyczyn materialnych. Mimo wszystko lubię przeglądać blogi o stardollu i rozwijać moją obecną doll :)

♣♣♣

AdkaBlack: Sama byłam świadkiem upadku kilku blogów... Zaczyna się dosyć niewinnie, ale kończy na słowach "zawieszam bloga" - a to najgorsze co można zrobić, bo po 3 miesiącach te osoby, które jeszcze na danym blogu pisały - znudzą się czekaniem! Pójdą gdzie indziej i cała robota spełźnie na niczym, i od nowa trzeba zaczynać wszystko... I koniec! Rozwiązanie: przeczekać i pisać dla kilkunastu osób.

Po przeczytaniu tego co napisaliście wyżej aż mi się zrobiło miło - nie wszyscy chcą tego jednego, a to bardzo dobrze wróży. Dziękuję za tak liczne opinie, rady (z dwóch skorzystam, już zaplanowałam ich wprowadzenie). Do usłyszenia w roku szkolym! :)
~Sonia

11 komentarzy:

  1. No cóż zgadzam się z opiniami powyżej. Nie będę się rozpisywała bo napisałabym to samo co we wcześniejszej dyskusji. Dziewczyny mają rację, że to wina stardolla. A według mnie to nie my (może tylko trochę ale to nie nasza wina) - użytkownicy Stardoll tylko admini to materialiści. Nie kupywałabym SS gdyby nie blogi. Bo to dzięki nim kształtuję swój styl a SS jest po prostu potrzebne. Niestety. Na Stardoll obeszłoby się bez płacenia. Oczywiście miliardy straciliby administratorzy ale dostawaliby również miliardy ze współpracy z projektantami itp. Nie ma porównania Stardoll 2009 a Stardoll 2014. To widać na pierwszy rzut oka. Użytkowicy są coraz bardziej zachłanni. A dlaczego? Przecież tacy na początku nie byli. To przez pieprzonych (sorry) adminów. To przez nich (a raczej na pewno) ceny są wyższe. Ludzie starają się być mili ale w dzisiejszych latach to prawie nie możliwe. Stałam się również materialistką na szczęście w realu jestem tą samą osobą. No niestety takie jest już życie. A MSW to nie jest konkurs, to tymczasowy bank dla adminów. Biorą od nas kredyty ale ich już nie spłacają. Tak na nas żerują. Ja zostaję na Stardoll ale na czas szkolny chyba rezygnuję bo wydam dużo pieniędzy a i tak nie będę miała czasu żeby w dalszym ciągu kształtować swój styl. Będę musiała zbierać pieniądze na SS na wakacje bo admini na pewno podwyższą ceny. Mam nadzieję, że tekst jest spójny. Pozdrawiam całą załogę bloga, która pomaga nam kształtować swój własny, oryginalny styl:*

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wykupiłam trzy tygodnie temu SS na miesiąc i od tego czasu mój licznik dni do bycia Royality jest cały czas na 101. Czy tak powinnno być ? Nie sądzę. Macie tak samo ? Pisalam do adminów, ale nie otrzymałam odpowiedzi.
    Na Stardoll jestem krótko, ale gdy zaczynałam miłam zupełnie inne wrażenie, bardziej pozytywne. Teraz najważniejsza jest pozycja, a nie zabawa i zdobywanie przyjaciół. Niektórzy nie cofną się przed niczym - nie potrafią uszanować tego, że ktoś wydał swoje własne pieniądze.
    Do tego Admini... Pazerni do granic możliwości. Coraz częściej rozmyślam nad odejściem.

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm pamiętasz jak była oferta z termometrem? Kiedy będzie "temperatura na max" gratis dostawało się jakieś darmówki, kilka procent więcej sd i 30 dodatkowych dni SS. No i co? Dostałam te 30 dni ale licznik do Royalty stoi cały czas na 260 ;d

      natalcia1112

      Usuń
  3. Zgadzam się z powyższymi opiniami:) Generalnie ja czytam więcej blogów niż przebywam na samym stardollu, stardoll traci tę magię, czar który był kilka lat temu, wszystko coraz droższe, rywalizacja o wszystko.. Nie wiem, to nie to samo co kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  4. Admini coraz bardziej zdzierają z nas pieniądze, przy okazji nas olewając. Dla tego ja nie kupuje ss, dla mnie to strata pieniędzy, dla pikselowej gwiazdki koło mojego nicku. Zgadzam się także z powyższymi opiniami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wszystkim! Macie coś takiego dzięki któremu wygraliście to dar do nie wstydzenia się siebie i swojej opinii. Piękne komentarze! Gratulacje!


    Pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że z tematu upadku blogosfery zeszliśmy na koszty utrzymania konta. No cóż, w jakiś sposób jest to powiązane. Owe koszty, prawda, wzrosły. Osobiście staram się jakoś temu przeciwstawiać, żyjąc z filozofią ubioru za starmonety. To właściwie wszystko, czym jestem na Stardoll i wszystko, co mi się tu podoba. Z żalem jednak uświadamiam sobie, że nie potrwa już to długo. Nowe dostawy oferują za starmonety jedynie dodatki i to w niemiłosiernie wysokich cenach. Ubrania za starmonety znikają, zniknę więc kiedyś i ja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wyraziłam swoją opinię co do upadku blogosfery, jednak zgadzam się z opiniami pokazanymi w artykule. Niestety mają rację.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Stardoll jasne, robi się coraz droższe i to tak szybko, jak się da. Wystarczy spojrzeć na stare kolekcje ubrań - większość w walucie starmonet, a te za starollary nie były drogie, teraz odwrotnie.


    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram opinie umieszczone w owym artykule. Stardoll zaczyna się powoli staczać. Czym to jest wywołane? Oczywiście skąpstwem adminów, którzy zrobią wiele byśmy musieli wydawać coraz więcej pieniędzy na grę, która po jakimś czasie nam się po prostu znudzi. Te wszystkie promocje, konkursy np. MSW, limitowane kolekcje i inne bzdety nie są by nas ,,uszczęśliwiać'' tylko by uszczęśliwić adminów. Jak stardoll nic z tym nie zrobi i dalej będzie poruszał w tym kierunku to na pewno wielu osobą (w tym również mnie) zacznie się nasuwać myśl o tym by czasem nie skończyć z tą gierką :\

    OdpowiedzUsuń