2014/08/12

HOT or NOT




Szakira122

palinkaa1997: Miało być fajnie, zapowiadało się obiecująco. Coś tam do siebie pasuje, ale jakoś całość do mnie nie przemawia. NOT.

nataliaszelc01: Zrobiłaś bardzo lekką, dziewczęcą stylizację i uzupełniłaś ją ciężkimi dodatkami. Lubię takie eksperymenty, ale w tym przypadku mi się nie spodobało. Zmień dodatki i myślę, że będzie w porządku. W tej chwili NOT.

PaulinkaD.: Połączyłaś pudrowy róż  z czarnymi butami i ciężkim paskiem, nie wygląda to ciekawie. Zdjęłabym ten tatuaż z szyi i septum na nosie, a buty i pasek zmieniłabym na delikatniejsze. NOT.

Izowirus: Stylizacja wygląda bardzo interesująco i, powiedziałabym, że dość niebanalnie. Zwiewna góra psuje do delikatnego wianka. Mimo iż czarne pasek i platformy wyglądają bardzo "ciężko" w tym zestawie ubrań, to mają one swój urok. HOT/NOT

KateAnneChill: Delikatna stylizacja z ostrzejszymi dodatkami. Podoba mi się! Poszłaś na całość i nie przekombinowałaś​! Podoba mi się kolorystyka, zastosowanie paska w całym zestawie i pasujące do niego buty. Wielki plus za dobranie fryzury! Oby tak dalej - HOT 





majkuxd

palinkaa1997: Mam wrażenie, że nic tutaj do siebie nie pasuje. Nic więcej nie jestem we stanie powiedzieć, no bo i co? NOT.

nataliaszelc01: Uwielbiam ten płaszczyk, ale bardzo nie lubię gdy jest używany w ten sposób. Koniecznie przydałyby się tutaj spodnie. Dodatków jest mało. Wymieniłabym kopertówkę, ponieważ ta tutaj nie pasuje i dobrałabym jakiś wisiorek. NOT.

PaulinkaD.: Dałaś zielonkawy kombinezon i miętowe ciężkie buty. Zdjęłabym te buty i dała zamiast niż ciężkie sandałki. Kopertówka jeszcze jest ok. NOT.

Izowirus: Już na pierwszy rzut oka widać, że coś tu jest nie w porządku. Plus na pewno należy się za to body (?), które samo w sobie wygląda ładnie. Jednak cała reszta, czyli torba i buty, są stanowczo do wymiany. NOT

KateAnneChill: Pierwsze skrzypce w całej stylizacji gra kombinezon. I tylko on mi się tu właściwie podoba. Nie rozumiem zestawienia mięta-oliwka-brą​z. No i na co tu ta bransoletka LE... - NOT






 
bblvghlv 

palinkaa1997: Ta stylizacja nawet mi się podoba. Odnoszę tylko wrażenie, ze góra jest zbyt pusta. Jednak mimo to HOT

nataliaszelc01: Wydaje mi się, że to jest najlepsza stylizacja z dzisiejszego hot or not. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Tutaj akurat nie mam żadnych zastrzeżeń. HOT.

PaulinkaD.: To jest zdecydowanie najlepsza stylizacja! Jedyna rzecz, która mi się nie podoba to spódnica wystająca spod koszuli. Ogólnie bez zastrzeżeń. HOT.

Izowirus: Jest super. Nie ma się do czego przyczepić. Wszystko do siebie pasuje, tworząc spójny, stylowy zestaw. Może platformy nie są tu strzałem w dziesiątkę, ale spisują się dobrze. Natomiast spódnica z torebką, a do tego biała koszula (z kamizelką) wyglądają cudownie! Zdecydowanie HOT

KateAnneChill: Jest ciekawie, podoba mi się odcień brązu, współgrający z kolorem włosów. Jest elegancko, jednak zawsze jakieś 'ale' się znajdzie. Nie podoba mi się nałożona kamizelka, która jest chyba źle założona, bo wystaje spod niej brzydko spódniczka. - HOT z odrobiną NOT






Zgadzacie się z naszymi ocenami? 
W czwartek odwiedzimy i ocenimy: 
CallmyName34
uroczanatka199
Eli_Gwiazdeczka
DivaOlcia1  

18 komentarzy:

  1. Jakoś żadna do mnie nie przemawia.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie NOT|NOT|HOT z lekką nutką NOT, coś mi nie pasuje z tą kamizelką.
    MissBritney226

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie not, not, not, ale to moje zdanie :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi żadna nie przypadała do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami :) pierwsza stylizacja ma w sobie jakiś urok, jednak te czarne dodatki trochę psują efekt. W drugiej niestety ciężko jest znaleźć jakieś pozytywy. Zupełnie inaczej jest w przypadku ostatniego outfitu, który stanowi ładną i zgraną całość :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  6. hej zgłaszam się kolejny raz - olka_111 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się do kolejnego hot/not :) Gosiax45

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie mogę oceniać, bo jestem nieobiektywna- majkuxd, moja przyjaciółka... :) Mimo to, ogólnie zgadzam się z ocenami. Bardzo lubię HOT or NOT :)
    Przy okazji, zgłaszam się do następnego HOT or NOT.
    czokoladka

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo dziewczyny! A moja opinia jest taka:
    1. Ładna doll jednak włosy i tatuaż nie pasują zupełnie do tego fajnego stroju. HOT z NOT.
    2.Wszystko ładnie ale ta kurteczka wygląda u ciebie jak sukienka. NOT z HOT.
    3..U mnie to tylko buty i włosy doll są plusem nie odnajduję się w tym stylu. NOT z małą nutką HOT.



    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 - zbyt ciężkie buty i to coś na szyi,
    2- nie ma co oceniać, buty nie pasują, pusto,
    3- najlepsza z tego HorN

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylki takie sobie
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja zwiewna i dziewczęca przełamana czarnymi platformami i ciężkim paskiem prezentuje się niebanalnym stylem. W trzeciej stylizacji połączenie oliwka-brąz-mięta gryzie się ze sobą... Natomiast w trzeciej stylizacji wszystko ze sobą współgra tworząc stylowy look :) Ogólnie zgadzam się z ocenami, aczkolwiek pierwszej stylizacji za niebanalny pomysł należy się HOT/NOT.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  13. Można się jeszcze raz zgłosić? xd ~ kateannechill

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 - Hot/Not
    2 - Not
    3 - Hot/Not
    Oto moje oceny c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza HOT
    Druga HOT
    Trzecia NOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do następnego HOT OR NOT ♥
    Nick: Maartyna8

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się !
    Nick: Olunia_Solunia

    OdpowiedzUsuń