2014/08/27

Makijaż w kolorze #12 - wydanie specjalne cz. 1


Jesień nadciąga wielkimi krokami - projektanci zaprezentowali już trendy na jesień, więc czemu by nie poznać ich już teraz i być przygotowanym na nadejście tego sezonu?

Jesień zawsze kojarzyła mi się z brązami, beżami, pomarańczami i czerwienią, lecz tym razem w jesiennej gamie znajdzie się również błęki, róż i nawet zieleń. Ciekawi?


Tej jesieni dominować będą duże, czarne kreski. Modelki pokazały te kocie, jak i proste i graficzne, zakrywające całą powiekę. Czarny zdecydowanie znajduje się na topie tej jesieni!


Makijaż botakchce i nikiwi2468 jak najbardziej zgadza się z tym trendem. U Klaudii barwy na powiekach prezentują się znakomicie w połączeniu z czarną, kocią kreską. Za to wersja Nicoli, połączenie granatu z klasycznym b&w, wygląda elegancko i dziewczęco.


Oto moja propozycja: graficzna "egipcjanka". W tym makijażu połączyłam złoto z czernią. Dzięki kresce makijaż stał się intensywny i lepiej widoczny z daleka. Usta pozostawiłam w naturalnym kolorze.



Do wykonania czarnych kresek XXL przyda nam się powyższy eyeliner za jedynie 2 stardolary!


Już wiemy że malowanie dolnych rzęs optycznie otwiera oko. Jednak dopiero teraz projektanci przekonali się że na dodatek świetnie dopełnia makijaż! Maskara na dolnych rzęsach zapanowała na wybiegach.


Niestety nie udało mi się znaleźć żadnych przykładów tego trendu - a szkoda, bo byłam ciekawa pomysłów na wykonanie dolnych rzęs. Za to ja mam dla was cukierkową propozycję - połączenie różu, srebra, błękitu i czerni.


Polecam kupno tej maskary do wydłużenia rzęs.

~.*.~

Jak podobał wam się dzisiejszy artykuł? Za tydzień kolejna część!
xoxo

25 komentarzy:

  1. Super artykuł . Na mojej doll niedawno zrobiłam czarne kreski , super , że trafiłam w jesienny trend . Czekam na więcej :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem jak wy to robicie, że te makijaże są takie bezpretensionalne i przepiękne.

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne makijaże, jak zobaczyłam pierwszy to zaczęłam się zastanawiać, jak wy to robicie!?
    Ja tylko umiem używać maskary pogrubiającej i wydłużającej rzęsy -.- Pokarzecie jak zrobić pierwszy???

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziekuje za miłą opinie :) Świetny artykuł
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaże śliczne, zarówno modelek jak i twoje. Wszystkie dopracowane w najmniejszym szczególe.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż <3
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne makijaże ;). Pierwszy szczególnie przypadł mi do gustu. Sama nie umiem zrobić tak równiutko cieniem:(.
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow niezłe make upy jestem zachwycona XD
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  9. Akcent na dolne rzęsy - nie
    Kreska - ponadczasowa
    Eyrol

    OdpowiedzUsuń
  10. nie podobają mi się twoje makijaże ;/

    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy artykuł.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny artykuł. Kreski XXL są zrobione perfekcyjnie. Dodatkowo ich połączenie z kolorowymi cieniami do powiek, sprawi, że jesienne stylizacje nie będą nudne. ;)
    Makijaż z akcentem na dolne rzęsy jest bardzo udany, ponieważ powiększa optycznie oko. Aż dziwne, że nikt wcześniej na Stardoll'u nie wpadł na pomysł takiego właśnie malowania rzęs. ;]
    Moim zdaniem, warto pomyśleć nad zakupem takiego eyeliner'a i maskary, gdyż ich cena jest naprawdę niska, a można dzięki nim wykonać niezwykły make-up. :)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście z niecierpliwością czekam na kolejną część. i mam nadzieję, że będzie równie dobra jak ta, a może nawet lepsza. ;)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie makijaże są cudne *.* Jednak moim faworytem został makijaż użytkowniczki : botakchce c;

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy makijaż cuuudooowny! :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy trend podoba mi się, drugi już nie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne make-upy! Pierwsze połączenie jest zachwycające! Śliczne zupełnie pomieszane kolory + świetna,mocna czerń! Pięknie! Nigdy nie wpadłabym na tak świetny pomysł pomieszania tak zupełnie od siebie innych barw a efekt jest prze piękny.

    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy ładny, ale za dużo tych kolorów!:)

    Preety.Julka

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za umieszczenie i tyle miłych i ciepłych komentarzy :) Aż nie chce się zmywać go z lalki :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne makijaże :)
    Domi1971

    OdpowiedzUsuń
  21. Botakchce- twój makijaż mnie po prostu totalnie zauroczył! Jest genialny i od razu przykuwa wzrok tak skutecznie, że nie chce się go odrywać od twojej dollki :) Gratulacja za świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń