2014/08/13

Co kupić? - Callies Picks

Nowa dostawa do sklepu CP tradycyjnie zaskoczyła. Admini za każdym razem dodają to nowe ubrania dotychczas uważane za "drogocenne". Jedni się cieszą, inni płaczą. Mamy tu spory wybór sukienek (znowu), ale tym razem dużo ciekawszych. Największym zaskoczeniem z pewnością są ubrania ze sklepu migulkikke (nie pamiętam pisowni), który pojawił się na stardoll bardzo dawno temu i kolekcja dostępna była dość krótko. Ubrań tych nie dało się sprzedawać a gdy stardollowicze znaleźli na to sposób ceny były bardzo wysokie. Jak zawsze przygotowałam dla was 3 stylizacje, wybrałam ubrania, które najchętniej kupiłam. Trochę tu ciemno, taki mam dzisiaj czarny humor ^^ A wy zrobiliście już zakupy? Co myślicie o tej dostawie?

1. sukienka - callies picks, torebka & naszyjnik - limited edition, buty - subcoutre
2. spodnie - callies picks, kurtka & koszula - limited edition, buty - elle
3. sukienka - callies picks, spódnica & torebka - young holywood, buty - decades, naszyjnik - versace

14 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta trzecia stylizacja, fantastyczna spódnica.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoczko :D naj jest 3
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna jest 3 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylki są cudne
    uroczanatka199

    OdpowiedzUsuń
  5. A kołnierzyk hb? A cenna fioletowa kamizelka?
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc mi się podobają tylko buty z dwójki. Reszta zdaje mi się bez sensu. Może i kolekcja jest "cenna" ale jak dla mnie nie. Ale to nie jest mój styl. Buty z dwójki są dla mnie prześliczne.I warte zakupu.


    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stylizacje, szczególnie podoba mi się pierwsza stylizacja, w trzeciej nie pasuje mi naszyjnik ;)
    MissBritney226

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 stylizacja jest najlepsza <3
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecie stylizacja mnie totalnie zauroczyła, jest niesamowicie elegancka :) dwie pozostałe także są śliczne.

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stylizacje! Bardzo lubię czerń, elegancka.
    agaci123

    OdpowiedzUsuń