2014/08/20

Co kupić? - Voile

Nowa kolekcja? Jak dla mnie super! Chyba każda z nas marzyła kiedyś o występie na prawdziwym balu w sukni do ziemii. Wiem, że na stardoll panuje typowo casualowy styl jednak zalecam od czasu do czasu trochę bardziej eleganckie stylizacje, o tak dla siebie ;) A w kolekcji możemy znaleźć prawdziwe perełki, moim faworytem jest zdecydowanie czarna suknia do ziemii i biały top. Warto zwrócić uwagę na dodatki, białe szpilki po bliższym zbliżeniu nabierają dużo uroku, są świetnie wykonane jeżeli chodzi o detale. To samo jeżeli chodzi o ażurową torebkę. A wy kupiliście już coś? Co myślicie o tej dostawie?
(przpraszam za mały rozmiar styizacji, żeby powiększyć wystarczy kliknąć na zdjęcie ;), te suknie są taakie szerokie)


1. top & spódnica - voile, torebka - dolce & gabanna, naszyjnik - bizou, buty - riviera
2. suknia - voile, buty - voile, torebka - young holywood, pasek - ppq
3. top - voile, spódnica - gambattista vali (?), torebka - voile, okulary - archive, naszyjnik - le, buty - liu jo

25 komentarzy:

  1. Ja kupiłam tylko biały top . Reszta nie przypadła mi do gustu , z wyjątkiem czarnej sukni , którą może kiedyś kupie . Nowa kolekcja moim zdaniem ma trochę zawyżone , ceny , w porównaniu z poprzednimi kolekcjami , w których można było znaleźć perełki nawet za sm . Stylizacje boskie *.*
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie genialne ^^
    Czy to źle, że mi się nie marzył bal w długiej sukni do ziemi xD?

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 jest przepiękna kupię tą bluzkę i spódnicę NAPRAWDĘ
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko ostatnia mi się podoba
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwróciłaś moją uwagę na ażurową torebkę, chyba skłaniając mnie do jej zakupu ;) Ostatnia stylizacja zdecydowanie najlepsza.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne :)
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stylizacje, pierwsza jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z nowej dostawy najbardziej przypadł mi do gustu biały top i długa spódnica w kolorze pudrowym lekko prześwitująca. Jednak bardziej podoba mi sie wcześniejsza kolekcja która znajduje się na 2 stronie w sklepie, ponieważ po prostu bardziej lubie pastelowe kolory ;) ale ta najnowsza dostawa też jest ok :)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam sie podpisać XD
    Bejer

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne stylizacje :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mowiac, nie zgadzam się. Moim zdaniem, z rzeczy które zaprezentowałaś warto mieć tylko biały top. Żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu, choć niewątpliwie są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje są w pewnym sensie dobre ale nie w moim stylu. I zgadzam się z Soxo_ warty uwagi jest głównie biały top i wg mnie suknia z kwiatami chociaż jej grafika nie jest powalająca.

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje są efektowne i dopracowane nawet te najmniejsze szczegóły to bardzo łatwo zauważyć.
    To nie mój styl, jestem raczej spokojniejsza i delikatniejsza.
    Podoba mi się stylizacja pierwsza ma coś w sobie że przyciąga mój wzrok, świetnie dobrany top ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam w voile biały top jest on piękny , jak dla mnie opłacało się go kupić :D

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga stylizacja seksowna i bardzo ładna mm..
    połowy rzeczy z tej stylizacji mam resztę na pewno kupię. Stylizacja trzecia też fajna, ale według mnie za dużo dodatków ;//. Pierwsza nie w moim guście nie za ładnie to wygląda ;cc

    Preety.Julka

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się stylizacje
    fifi1406

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje super, ale ja nic nie kupię.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny jest numer 2. Delikatność przedstawiona w długiej sukni a mocna stylizacja przedstawiona w kolorze czarnym. Bardzo ładna. Więc zdecydowanie podoba mi się numer 2 delikatność mieszana z pazurem.

    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią coś kupię. :)

    majcik602

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie stylizacje piękne.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacje są cudowne :) Moim faworytem z tej kolekcji jest zdecydowanie biały pikowany top :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzecia stylizacja od razu przyciągnęła moje oko ;) najbardziej mi się podoba, choć pozostałe też są ciekawe, a przede wszystkim oryginalne ;)
    Pozdrawiam Elajna

    OdpowiedzUsuń