2014/08/30

Starcie Stylistów #6

Poprzednie Starcie zwycięża Camelot_Paula ! Gratulacje ! 
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz na to 24h.

_______________________________________________
Dziś nie publikuje prac, gdyż żadna z uczestniczek nie raczyła mi jej nadesłać, pomimo moich upomnień. Jeśli dalej tak pójdzie, zrezygnuję z prowadzenia Starć.
Dodatkowo chciałabym napisać sprostowanie, gdyż w wyniku mojego niedopatrzenia, w poprzednim starciu opublikowałam złą pracę. Praca podpisana jako "kadaer010" została tak naprawdę stworzona przez Gosiax45. Przepraszam raz jeszcze za mój błąd. 

_______________________________________________
Następne starcie:

Zmiana zasad (WAŻNE)
Od dziś nieco zmieniam zasady. Będę podawać cztery osoby, które mają przygotować prace na następne starcie (chodzi mi  o to, żeby nie było takich sytuacji jak ta, czyli, żebym miała co opublikować). 
Jeśli dwie osoby nie przygotują pracy, ich nicki "przechodzą" do następnego Starcia, ale jeśli nie przygotują pracy w drugim starciu, ich kolejka przepada. Jeśli natomiast, dotrą do mnie 3 lub 4 prace, ja publikuję dwie pierwsze (nicki pojawiają się zgodnie z kolejnością zgłoszeń), a pozostałe dwie osoby biorą udział w kolejnym Starciu. Jeśli nikt nie przyśle pracy, kolejka przepada od razu. Jeśli macie jakieś wątpliwości lub pytania odnośnie nowych zasad, piszcie do mnie w wiadomościach lub w komentarzach. Na pewno odpowiem.

Prace przygotowują:

MISSPati16671
DzikaNaomi
.Emma.Gilbert.
LovitaMiss

Temat: Spacer w deszczową pogodę.
Modelka: botakchce

Przypominam, że na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: lisek412@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

21 komentarzy:

  1. Można gdzieś dołączyć do kolejki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz znaleźć pierwszy post o "Starciach Stylistów" i pod tym postem jest kolejka. Tam możesz się zgłosić :)

      Soxo_

      Usuń
  2. Gdzie wysłać pracę? Na e-maila czy pod tym postem? :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na e-mail :) Zapomniałam dopisać, zaraz poprawię.

      Usuń
  3. ja do ciebie napisałam na stardoll, że to nie jest moja praca!
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dotarła do mnie wiadomość. Poza tym, Ty i tak nie wysłałaś swojej pracy.

      Usuń
    2. W mojej skrzynce jest jedna wiadomość od Ciebie z pracą do pierwszego Starcia. Nie ma pracy z dogrywki. Jeśli by była na pewno bym ją opublikowała.

      Usuń
    3. mogę wysłać na następny?

      Usuń
  4. No cóż nie mam czego opisać bo stylistki po prostu olały sytuację. Rozumiem jeszcze w roku szkolnym bo są sprawdziany, kartkówki itp. ale w wakacje? Dziewczyny miały na to cały tydzień i żadna pracy nie przysłała. Pozostaje mi tylko pogratulowć Pauli wygranej i zgodzić się z Martyną co do zmian zasad.

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, nie ma stylizacji na czas.
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak można zostać modelką?XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, casting na modelki jest zakończony ;)

      Usuń
  7. Gratulacje Paula! Już wiem iż trampki bardziej nadawały się niż obcasy. A co do następnej rundy powodzenia wszystkim. Myślę że dużo osób spiszę się jeszcze jak Paula.


    Pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  8. No, to pogratulować obu dziewczynom punktualności :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę co tu napisać i wymyśliłam tylko to:
    ,,Gratulacje Paula! Nie wiem jak skomentować resztę''

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mogę wziąć udział w takim starciu?

    OdpowiedzUsuń