2014/08/26

HOT or NOT

Shaniqua14

Izowirus:
Już na pierwszy rzut oka wiele rzeczy w tej stylizacji mnie razi. Założyłaś wymagającą kurtkę, która w tym zestawieniu ubrań nie spisuje się najlepiej. Może gdybyś zmieniła spodenki, które są za lekkie, na jakieś jeansowe, byłoby trochę lepiej. HOT/NOT.

KateAnneChill:
 Zestaw na pierwszy rzut oka jest super... jeśli zasłoni się głowę. Nie rozumiem skąd połączenie rockowego outfitu z kapeluszem, który ewidentnie gryzie się ze skórzaną kurtką. Jeśli chodzi o zalety - złote spodenki i bransoletka super się komponują. Póki co, za kapelusz - NOT.

nataliaszelc01:
Miało być rockowo, ale nie do końca tak wyszło. Stylizację psują mi te spodenki. Wymieniłabym je na jakieś mniej błyszczące. Oprócz tego, dalej mi coś nie gra, ale trudno mi napisać co. NOT.

PaulinkaD.:
Super stylizacja, ale jedyna rzecz jaka tu nie pasuje to spodenki! Szybko je zmień. HOT.



Karolinka526

Izowirus:
 Stylizacja tajemnicza i elegancka. Podoba mi się. Granatowy płaszcz nadaje wszystkiemu wyrazu i dzięki niemu nie jest nudno. Ogromny plus należy się za kapelusz, który zasłaniając część twarzy sprawia, że doll wygląda tak tajemniczo. Jedynym, do czego mogę się przyczepić, to koszula wystająca spod płaszcza. Mimo to HOT.

KateAnneChill:
Ale się narobiło... pomysł miałaś genialny. Elegancko i stonowanie. Pierwsze skrzypce gra w zestawie marynarka/płaszcz, ale nie rozumiem co tam się stało na górze... Podoba mi się charakterystyczny pasek i ciężkie buty. Wymieniłabym torebkę. Przymykając oko na źle założoną koszulę - HOT.

nataliaszelc01:
Tak świetną stylizację psuje za wysoko nałożona bluzka. Nie daje to najlepszego efektu. Poza tym wszystko jest świetnie dobrane. Z dużym przymrużeniem oka na tą bluzeczkę daję jednak HOT.

PaulinkaD.:
 Bardzo dziwnie założona koszulka, haha. Usunęłabym kapelusz, bluzkę i torebkę. NOT.

pusioolan

Izowirus:
Niby wszystko się zgadza, zwłaszcza kolorystycznie. Torba do tej sukienki - bardzo ładnie. Jednak te buty kompletnie nie pasują do lekkiej, letniej stylizacji! Lepiej sprawdziłyby się tu np. sandałki. Poza tym brakuje mi tu dodatków np. kapelusza lub okularów. HOT/NOT.

KateAnneChill:
Jest poprawnie, ładnie, ale... nudno. Żółć i biel zawsze się sprawdzają, jednak stylizacja gdzieś tam znika w tłumie. - HOT/NOT.

nataliaszelc01:
 Lekka, letnia stylizacja, bardzo takie lubię. Nie zmieniałabym tu absolutnie nic. Wszystko świetnie do siebie pasuje. Zdecydowane HOT!

PaulinkaD.:
Stylizacja jest ładna, ale bardzo odstrasza mnie twarz MeDoll. HOT/NOT.






_O_Emma_O_

Izowirus:
Jest całkiem, całkiem. Ciężkie buty pasują do tych spodni, ale w tym zestawieniu razi mnie biała marynarka. Bardziej pasowałoby tu coś np. szarego lub liliowego. Poza tym torebka także nie wygląda tu dobrze. Natomiast bardzo mi się podoba duży fioletowy naszyjnik. Jest wyrazisty i najbardziej przyciąga uwagę. HOT/NOT.

KateAnneChill:
 Klasyczny zestaw - biel i czerń, przy której trudno popełnić gafę. Założyłabym jednak coś pod marynarkę, bo wystaje spod niej stardollowy stanik. Twoja doll wygląda jak typowa nowojorska kobieta biznesu. Jedyne co mi tu nie pasuje to naszyjnik, chociaż sama nie wiem co bym dobrała do tego zestawu. Oprócz tego, na twoim miejscu torebkę wybrałabym gładką, bo trochę 'gryzie' się z resztą. - HOT z odrobiną NOT.

nataliaszelc01:
Co do tego stroju mam mieszane uczucia. Brzydko wyglądają mi te ciężkie buty z elegancką marynarką i spodniami. Uważam, że naszyjnik kompletnie do niczego tu nie pasuje. Gdyby wymienić buty, torebkę, a pod marynarkę dodać jakąś bluzkę byłoby zdecydowanie lepiej. Na razie NOT.


                                            PaulinkaD.:
            Nie podoba mi się tu nic. Jest bardzo chaotyczna. NOT.



Zgadzacie się z naszymi ocenami?
Za tydzień ocenieni zostaną: azo_ona, Katniss1212, Natashiax, granda69.

22 komentarze:

  1. 1. Hot/Not
    2. Hot
    3. Hot/Not
    4. Not
    To moja opinia c:

    OdpowiedzUsuń
  2. W zasadzie żadna stylizacja nie jest zła, ale też żadna mnie szczególnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Żadna z nich mi się nie podoba ale jakbym miała wybierać to 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak średnio dziś nie było najlepiej.
    1.Hot bardzo ładna! Tak trzymaj!
    2.Not nie podoba mi się to połączenie.
    3.Not według mnie nie jest to dobrze dopasowane.
    4. Średnio mi się podoba podoba tylko włosy to plus.Not


    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie wszystkie są brzydkie... Nie mój styl
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to żadna nie jest zachwycająca.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej się spodobała stylizacja 4, inne już mniej, jednak niektóre ich elementy są ciekawe. ;)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi sie podoba sposób w jaki dziewczyny komentowały stroje, bardzo dokładnie , a przy tym były szczere nie raniąc niczyich uczuć.
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja byłaby cudowna gdyby nie ta dziwnie (?) założona koszula. Mimo tego wyglada najlepiej ze wszystkich, przyciąga uwagę, lecz wyglada także tajemniczo.

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 nie brzydka
    a 3 doll ma fajną twarz!
    Eyrol

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się :) Gosiax45 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie szału nie robią, niby są skompletowane i dobre kolorystycznie, ale jakoś nie ma tego "czegoś" :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsza druga stylizacja pomimo tej koszuli, ale co tam :D Ostatnio mam wrażenie, że dollki wyglądają coraz gorzej. A co do postu jak zwykle profesjonalnie.

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. hot/not czegos brakuje..
    2. za dużo tego.. brzydko not.
    3. sukienka cudowna.. ja bym zmieniła włosy bo nie pasuja do te stylizacji. hot/not.
    4. Jest ładnie spodnie tu nie pasuja jak i buty. hot/not.

    Preety.Julka

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje całkiem ładne, zgadzam się z ocenami ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje mogą być , niektóre lepsze niektóre gorsze . Z opiniami zgadzam się w 100 % .
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje mnie nie zachwycają. Brakowało czegoś oryginalnego.
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  18. Hah :D
    zrobiliście mi hot/not jak zmieniałam strój :3 i tak zostało przez to, że miałam nagły wyjazd no i zapisałam tak jak jest :D Oj :d
    Teraz ta moja stylizacja jest w 100% skończona :D

    Shaniqa14 ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z ocenami.
    Domi1971

    OdpowiedzUsuń