2014/08/25

Villa

Wbrew moim domysłom w StarPlazie pojawiła się nie nowa kolekcja Bling Bling, a Villa. Muszę przyznać, że jestem trochę zaskoczona, ponieważ praktycznie taki sam stolik, jak i krzesła, które były na banerze reklamującym, a teraz również w sklepie, są dostępne w Blingu. Mało kreatywne. Aczkolwiek dostawa podoba mi się. Zajmuje ona jedno piętro, a ceny wahają się pomiędzy 4, a 25 sd, a także dwa artykuły są w cenie 90 sm. Mnie jak na razie zainteresowały drzwi, a także lustro, ponieważ szukałam podobnego. Myślę, że zrobię zakupy.
A Wy co sądzicie o kolekcji? Kupicie coś?


17 komentarzy:

  1. Ładne meble ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampa i drzwi są ładne. Ogólnie jest ok, ale nie powala.
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy są w dziennej kolorystyce. Ogólnie kolekcja zwyczajna, możliwe ze cos kupię.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne meble, ceny też nie najgorsze. Może coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne meble mnie zainteresował stolik w kształcie gałęzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też on własnie się najbardziej spodobał.:) fajnie komponuje się z zielonym fotelem :)
      Flying_Kitty

      Usuń
  6. Mi nic nie przypadło do gustu. Liczyłam na lepsze schody lecz te są ok. Być może coś kupię. Ogólnie sklep przypomina prze piękny pokój.


    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Meble są ładnie wykonane, jednak nie inwestuje za bardzo w apartament i zastanowie się czy cokolwiek kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eee tam :C Nie lubię tego sklepu
    Eyrol

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie za fajny pokój, adminie nie fajnie to zaprojektowali.. nic nie kupię niestety chodź niektóre rzeczy sa fajne.

    Preety.Julka

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja udała się, możliwe , że coś kupię bo ceny też są nawet spoko :)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba kupię jakieś rzeczy za sm, jakoś dostawa nie pasuje mi do wystroju ;c

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  12. Może kupię coś za sm ale wątpię...
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  13. kolekcja super może kupie srebrne dodatki , kocyk i leżanke
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  14. Może coś kupię...Może...
    Domi1971

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja jest świetna ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolekcja jest niesamowita, ale nie kupię nic :) Nie przywiązuję wagi do apartamentu :)

    OdpowiedzUsuń