2014/08/14

Wyniki konkursu partnerskiego


Konkurs z blogiem AnotherSide dobiegł końca i bardzo się cieszę, że otrzymałyśmy tyle prac. Wybór był na prawdę ciężki, każdy z Was wykazał się niezwykłą kreatywnościom! :)

Pierwsze miejsce:



Wygrywasz powyższe rzeczy i 100 sd.
Po nagrody zgłoś się do Regina1321.

Drugie miejsce:


Zdobywasz sukienkę LE oraz 50 sd.
Po nagrody zgłoś się do Kaja1706.

Trzecie miejsce:


Otrzymujesz kurtkę, a także 25 sd.
Po nagrody zgłoś się do Kaja1706.


Wszystkim serdecznie gratulujemy! Na zgłoszenie się po nagrody macie czas do niedzieli, godz. 20:00!


12 komentarzy:

  1. Gratuluje! Najbardziej podoba mi się trzecia praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :D 3 praca podoba mi się najbardziej ;)
    MissBritney226

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 1 i 3 najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie sypialnie *.* Zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, zgadzam się z dziewczynami trzecia najlepsza :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam brać udział w tym konkursie, ale jak zaczęłam przeglądać nadesłane prace stwierdziłam, że niestety nie dam rady zrobić aż tak pięknego pokoju. Gratuluję dziewczyny! Wszystkie prace są cudowne :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację!
    Wszystko super. A pierwsze miejsce zaczarowało mnie. To nie tylko sypialnia marzeń tej co stworzyła tą sypialnie ale także to moja sypialnia marzeń.Piękne pokoje!

    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy nie miałam talentu do dekorowania wnętrz na stardoll'u, ale to może wina barku odpowiednich przedmiotów. Pierwsza sypialnia jest piękna, oczarowała mnie. Druga sypialnia jest nie co spokojniejsza przez co wydaję mi się nie co nudna, ale i tak jest piękna. A trzecie miejsce jest równie piękne. Powinno być na drugim miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! ♥ Cudowne sypialnie. Pierwsze miejsce jak najbardziej zasłużone! :)
    Laydymarta.xd

    OdpowiedzUsuń