2014/08/27

Co kupić? - Stardesign & Callies Picks

Zbieram się do pisania posta, psia kość, nie ma nowych kolekcji. No cóż, coś wymyślę. Stylizacje gotowe a tu nowa kolekcja w CP ^^ Dlatego dzisiaj dla was specjalny podwójny post, a co!

Pierwszy pomysł - stardesign. Zauważyłam, że ostatnimi czasy admini rozpieszczają nas nowymi wzorami w stardesign. Kiedyś nawet tam nie zaglądałam, wzory nie nadawały się do użytku codziennego. Dzisiaj wpadam tam coraz częściej ze względu na uniwersalne i oryginalne wzory, no i nie ma się co oszukiwać, gdzie lepiej dobierzemy kolor t-shirtu do różowych jeansów. Poza tym wyobraźnia stardolowiczów nie zna granic, w bazarze można znaleźć wiele naprawdę świetnych ubrań od nich właśnie, admini uczcie się! Przygotowałam trzy stylizację z prostymi projektami mojego autorstwa.


1. top - young holywood, spodenki - stardesign, torebka - dolce & gabanna, buty - pals, zegarek - young holywood, bransoletka - callies picks
2. sukienka - stardesign, marynarka - le, buty - subcoutre, pasek - ppq, torebka - fever
3. sukienka - stardesing, futro & torebka - royality, buty - miss sixty, naszyjnik - dvf

Niespodziewanka z Callies Picks. Zbliżają się wybory msw, admini dalej brną w suknie rodem z czerwonego dywanu. Uwielbiam sukienki jednak odpuściłam sobie tym razem zakup tych długich i błyszczących na rzecz bardziej uniwersalnych. Jeżeli ominęła was kolekcja z okazji wyborów miss stardoll w roku poprzednim macie okazję to nadrobić, polecam w szczególności dodatki bo tych nigdy za wiele! Planujecie zakupy w CP? Co myślicie o tej kolekcji?


1. sukienka - callies picks, buty - subcoutre, torebka - bizou, okulary - moschino
2. koszule - young holywood &cheap monday, spodnie - callies picks
buty - limited edition, torebka - callies picks
3. futro - archive, sukienka - callies picks, buty & torebka - callies picks

17 komentarzy:

  1. Świetne projekty w StarDesing. A co myślę o nowej kolekcji CP? Jest świetna! Po dokładnym obejrzeniu sklepu wszystko mi się podoba- tylko stardolarów brak ;-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry post! Coraz bardziej lubię tego bloga. Teraz na pierwszym miejscu stoi profesjonalizm i kontakt z obserwatorami. A co do postu jest świetny! Na pewno wykorzystam stylizacje może nie do końca tak samo ale coś wy myślę :>

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczy ze stardesign, które pokazałaś są cudowne! Nie widać, że pochodzą one ze stardesign fashion. Wyglądają jak z normalnego sklepu. Piękne stylizacje.
    cloeili

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje ♥ Już pędzę do stardesign coś sobie zaprojektować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnej z tej rzeczy ale obywam się :) Stawiam na oryginalność!
    Eyrol

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo ciekawych rzeczy, pewnie coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobała mi się 2 stylizacja ze spodenkami Callie's Picks *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje. Chciałabym trzecią sukienkę z callies picks.
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie stylizacje są piękne i te z ciuchami ze stardesignu i te z CP ^^
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje, godne uwagi! ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają :) Te z projektami są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pomyślałabym nawet, że to projekty :)
    Wszystkie stylizacje mi się podobają ;3

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne doll! Myślę że warto wydać star dolary na taki strój. Sama mam takie rzeczy z zaprojektuj & sprzedaj tylko w innych kolorach. Bardzo mi się podobają,świetne rzeczy!


    Pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne projekty. Ciekawe stylizacje.
    Domi1971

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pomysly. Musze zaprojektowac spodenki i sukienke ;)

    Stella19878

    OdpowiedzUsuń