2014/08/21

HOT or NOT

MissJoanna11

palinkaa1997:
Niby jest całkiem dobrze, jednak od razu rzucają mi się w oczy buty, które za nic w świecie tutaj nie pasują. Reszta wygląda obiecująco, jednak nie przekonująco, dlatego ode mnie HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Na pierwszy rzut oka stylizacja spodobała mi się. Lubię połączenie ciężkich butów ze spódniczką. Wydaje mi się jednak, że powinnaś dobrać inną bluzeczkę i zdjąć rajstopy. Na razie HOT/NOT.

PaulinkaD.:
Mocna stylizacja, z charakterem! Takie najlepiej się ogląda. Nie mam uwag. HOT.

KateAnneChill:
Na pierwszy rzut oka powiedziałam 'wow', jednak gdy się wgłębiłam w twoją stylizację... mieszanka stylów poszła nie po twojej myśli, mimo że kolorystycznie jest super.  - HOT/NOT.




swetowa

palinkaa1997:
Miało być dziewczęco i powabnie, jednak jak dla mnie nie udało się tego celu osiągnąć. Odkryty brzuch, choć minimalnie, nie podoba mi się. Kurteczka i torebka nie pasują do siebie. Dla mnie NOT.

nataliaszelc01:
Na początku rzuciła mi się w oczy ta spódniczka, która wystaje z marynarki, wygląda to brzydko i bardzo nienaturalnie. Nie jestem pewna co du wyboru tej kopertówki, nie pasuje ona kolorystycznie do reszty stylizacji. Dobrałabym również jakiś pasek i będzie dobrze. Teraz NOT.

PaulinkaD.:
Niebieska kopertówka z czarnym akcentem tu nie pasuje. Ogólnie jest dobrze. HOT!

KateAnneChill:
Dlaczego twoja doll kojarzy mi się z Martą Bijan? Haha... Jeśli chodzi o stylizację jest genialna! Przemyślana w każdym calu. Cudownie wygląda miętowa marynarka połączona z pudrową spódniczką - HOT.



emo2340

palinkaa1997:
Typowy zwyklak. Razem tworzą nawet zgraną całość, jednak mnie nie przekonuje. Torebka ma według mnie dziwny kolor, to chyba nie jest czarny. Na razie HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Nie jest źle, ale nie jest też najlepiej. Wydaje mi się, że marynarka jest założona trochę za wysoko. Nie pasuje mi tutaj ten pasek, wymieniłabym go na drobniejszy i w kolorze fioletowym. Zestaw marynarka i jeansy bardzo mi się podoba. HOT/NOT.

PaulinkaD.:
Torebka pod kolor włosów, miałaś pomysł. Według mnie ten blezer nie pasuje do całości. HOT/NOT.

KateAnneChill:
Elegancja na luzie? Wyszło ci to bardzo fajnie. Nie pasuje mi tu jedynie ta wielka torba, ale przymknę na to oko. Świetnie prezentuje się ten wielki pasek z napisem, kojarzący się z popularną marka Moschino. - HOT.





ElizabethMoonth

palinkaa1997:
Niech moc kolorów będzie z Tobą! Podoba mi się to połączenie. Może nie jest to coś nowego, ekstrawagenckiego, ale wyróżnia się. Dałabym różowy, cienki pasek. Trochę drażni mnie dziwne ułożenie łańcuszka torebki w stosunku do żakietu. Zdjęłabym wianek. HOT.

nataliaszelc01:
Zdecydowanie najlepsza stylizacja z dzisiejszego postu. Wszystko mi się podoba prócz tej torebki, która nachodzi na blezer. Spróbowałabym również jakoś oddzielić spódniczkę od topu różowym paskiem. HOT.

PaulinkaD.:
Ładnie, kolorowo, przyjemnie. Bez zastrzeżeń. HOT.

KateAnneChill:
Najlepsza stylizacja spośród wszystkich czterech! Kolory, które są aktualnie na topie. Mimo że tyle się tu dzieje, wszystko ze sobą współgra. Świeża i stylowa. - trzy razy HOT!





Co sądzicie o dzisiejszych ocenach?

W kolejnym poście ocenimy: Shaniqua14, Karolinka526, pusioolan, _O_Emma_O_.

27 komentarzy:

  1. Ostatnia najładniejsza, zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami , ale sądzę ,że to nie najlepsze stylki.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza okropna.
    druga okropna.
    trzecia nawet.. tylko jakby zmieniła blezer ładnie i klasycznie.
    czwarta ladnie tylko nie dobranie jak sciganie blezer jest za zółto nie wyobrazam sobie zadnej osoby w realu w tej stylizacji :).

    preety.julka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z ocenami. Czwarta stylizacja najlepsza *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za oceny pozytywne jak i negatywne : ) + już drugi raz słyszę, że moja doll jest podobna do Marty Bijan (choć nie planowałam tego) haha
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ale genialnie ci to wyszło! :D ~ kateannechill

      Usuń
  6. #swetowa - najlepsza stylizacja <3 uwielbiam takie połączenie kolorów :)
    Flying_kitty

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do wszystkich ocen uważam, że dziewczyny, które komentowały i oceniały stroje zrobiły to dobrze i potrafiły wyrazić swoje zdanie w sposób nie obrażający nikogo :)
    Flying_Kitty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia doll zdecydowanie najladniej wystylizowana. Reszta kiepsko.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie tylko ostatnia - HOT
    Eyrol

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia najładniejsza :)
    marinellaSilver

    OdpowiedzUsuń
  11. Oceny jak najbardziej zasłużone, do gustu najbardziej przypadła mi ostatnia =)

    OdpowiedzUsuń
  12. ElizabethMoonth boska *.* , oceny jak najbardziej odpowiednie
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko ostatnia zasługuje na HOT

    natalcia1112

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z ocenami, ostatnia stylizacja boska!
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że zagłosowałam na stylizacje ;)

      Usuń
  15. Ostatnia stylizacja jest przepiękna , ale też zdjęłabym wianek :3

    monusia55

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnia stylizacja jest najlepsza <3
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  17. 4 najlepsza ! I ta moc kolorów :)
    sikoreczka89

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona ostatnią stylizacją, świeże i letnie kolory.... to coś, na co stawiałabym w letnich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z niektórymi ocenami się zgadzam , ale też z niektórymi nie :/ Ostatnia stylizacja jest świetna , pełna letnich kolorów , zdecydowanie najlepsza :D
    Bejer

    OdpowiedzUsuń
  20. Z niektórymi ocenami się zgadzam , ale też z niektórymi nie :/ Ostatnia stylizacja jest świetna , pełna letnich kolorów , zdecydowanie najlepsza :D
    Bejer

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnia stylizacja mistrzowska :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza NOT
    Druga NOT
    Trzecia HOT
    Czwarta HOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiejsze HOT or NOT trochę mnie za smuciło. A oto moje oceny:
    1.Dałam łapkę w duł to połączenie zmusiło mnie do tego. NOT
    2.Łapka w górę nawet wszystko fajnie.HOT
    3.Łapka w duł połączenie straszne a ta torba to piekło. NOT
    4.Jak dla mnie za różowo.NOT

    Ale brawa za zgłoszenie!



    pozdrawiam MissDorota

    OdpowiedzUsuń